Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man skal ikke gjøre knipeøvelser på do. Man skal bare sjekke om man får til å knipe av strålen for å se om man bruker riktig teknikk. Får du til å knipe av strålen så vet du at du kniper riktig. Da skal du gjøre knipeøvelsene utenomGlemte å knipe når jeg var på do! *knipe litt ekstra nå*
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Aaaah, pkeiMan skal ikke gjøre knipeøvelser på do. Man skal bare sjekke om man får til å knipe av strålen for å se om man bruker riktig teknikk. Får du til å knipe av strålen så vet du at du kniper riktig. Da skal du gjøre knipeøvelsene utenom
Sent from my iPhone using BV Forum
Lattekrampe er bra - da får du sjekket bekkenmusklaturen hihiTidenes mest FANTASTISKE tråd.... Jeg ler så jeg holder på å falle i gulvet
Skal ikke si at jeg ikke vil ha bruk for den, såstinefine - på så mange måter - godt for både lattermusklene og bekkenmuskulaturen
![]()
Verdens beste tråd, for hver gang man ser den, så kommer man på hva man burdeTidenes mest FANTASTISKE tråd.... Jeg ler så jeg holder på å falle i gulvet
Skal ikke si at jeg ikke vil ha bruk for den, såstinefine - på så mange måter - godt for både lattermusklene og bekkenmuskulaturen
![]()
om jeg forstår riktig, ikke knipe når man er på do å tisser, men knipe utenom? litt sånn at man kniper magen inn?
om du ikke har prøvd deg på kniping av bekkenmuskulatur før, kan du knipe når du tisser for å få svar på om du kniper riktig. Om du kniper riktig skal du kunne stanse tissestrålen
når du da vet at du kniper rett, skal du la tissing være tissing og trening være trening og gjøre det hver for seg![]()
ja du bør ikke gjøre det hver gang du tisser, du bør la blæren få tømme seg godt på normalt vis også![]()
Ja, ikke ALLTID jeg kniper. men nesten alltidtisser jo 100 ganger i løpet av dagen føler jeg
haha. men så da gjør jeg riktig da? ( så lenge jeg lar blæren tømme seg helt innimellom? )