Klargjort

Samler litt svar her jeg. I min verden er gulpekluter og gasskluter forskjellinge ting. For meg er en gassklut - de som selges på princess under det navnet hvertfall veldig veldig myke vaskekluter. Nå kan det være vi alle snakker om det samme, men jeg syntes det virker som om det dere Uune og siripiri81 skriver om er gulpekluter. Det kan jo være det er dialektforskjeller, men de gassklutene jeg har kjøpt egner seg nok ikke til bruk på stellematta eller til tørking av mer en litt gulp.

Jeg legger ved link til de jeg snakker om her: http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=55&prodid=4253 Det kan jo være deres glasskluter er mye større enn disse da, men greit å vite/tenke på før man kjøper inn hvertfall :)
Jeg har kjøpt noen stor og noen sånne små gaskluter. De små blir brukt til bading av babyen som vaskeklut ;) og de store som gulpeklut. Men jeg liker mye bedre flanell bleier, til hode underlag og som gulpeklut. Ihvertfall fra tidligere har jeg sverget til det,og gjør nok d igjen :p
 
Jeg har kjøpt noen stor og noen sånne små gaskluter. De små blir brukt til bading av babyen som vaskeklut ;) og de store som gulpeklut. Men jeg liker mye bedre flanell bleier, til hode underlag og som gulpeklut. Ihvertfall fra tidligere har jeg sverget til det,og gjør nok d igjen :p
Kjøpt flanellkluter og noen gulpekluter fra mimmis.no. De er mersom store gasskluter
 
Samler litt svar her jeg. I min verden er gulpekluter og gasskluter forskjellinge ting. For meg er en gassklut - de som selges på princess under det navnet hvertfall veldig veldig myke vaskekluter. Nå kan det være vi alle snakker om det samme, men jeg syntes det virker som om det dere Uune og siripiri81 skriver om er gulpekluter. Det kan jo være det er dialektforskjeller, men de gassklutene jeg har kjøpt egner seg nok ikke til bruk på stellematta eller til tørking av mer en litt gulp.

Jeg legger ved link til de jeg snakker om her: http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=55&prodid=4253 Det kan jo være deres glasskluter er mye større enn disse da, men greit å vite/tenke på før man kjøper inn hvertfall :)
Samme tenker jeg. Gulpekluter er sånne stoooore kluter som vi også bruker som koseklut
 
Takk for svar alle sammen! Då får eg berre sjå meg litt rundt om i butikkane og kjøpe nokon store og nokon små ;)
 
jeg kommer nok etter dagens time hos jordmor,¨til å starte å gjøre klart når jeg vet når jeg skal på vekstkontrollen.. I å med at det kan være d blir igangsetting , så er d vel greit å være litt forberedt :) tipper jeg ikke får time før i uke 37, men da har jeg noe å forholde meg til :)
 
Samler litt svar her jeg. I min verden er gulpekluter og gasskluter forskjellinge ting. For meg er en gassklut - de som selges på princess under det navnet hvertfall veldig veldig myke vaskekluter. Nå kan det være vi alle snakker om det samme, men jeg syntes det virker som om det dere Uune og siripiri81 skriver om er gulpekluter. Det kan jo være det er dialektforskjeller, men de gassklutene jeg har kjøpt egner seg nok ikke til bruk på stellematta eller til tørking av mer en litt gulp.

Jeg legger ved link til de jeg snakker om her: http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=55&prodid=4253 Det kan jo være deres glasskluter er mye større enn disse da, men greit å vite/tenke på før man kjøper inn hvertfall :)
Okei. De små der kaller ikke jeg for gaskluter, det er mere vaskekluter for baby i mitt hode :) gulpekluter og gaskluter er det samme her ihvertfall.. Altså sånne store :)
 
Okei. De små der kaller ikke jeg for gaskluter, det er mere vaskekluter for baby i mitt hode :) gulpekluter og gaskluter er det samme her ihvertfall.. Altså sånne store :)
Samme her. :)
 
34+3 i dag, å alt er ordnet :) har hatt en følelse fra jeg ble gravid att lille jenta vår ville komme tidlig, men ingen tegn til det enda ;-) godt å ha alt på plass og ordnet da jeg er plaget med bekkensmerter, så greitt å bare kunne slappe av :p fødebagen er også ferdigpakket :)
 
Grunnet oppussing hjemme, så får jeg ikke gjort noe klart, men kunne tenkt meg å begynt snart med å få klart alt. Håper å få startet i slutten av februar, har termin 28.3.
 
Jeg føler jeg har brukt laaaang tid på klargjøring.... Greier ikke så mye pr dag, så tar tid :)
 
Her har jeg kjøpt de store flanellsbleiene til kid store å gode :) ( sniker fra mai) kid har 40 % på alt til barn baby frem til 7 mars :)
 
DA, har vi startet ta frem ting! Svigermor har spandere MaxiCosi cabriofix med easyfix base, og hun spanderte også den nye quinny xtra zapp2. Vi var og hentet den idag. Og det var det som skulle få oss til å starte med å ta fram alt utstyret.

Så nå er dyne, sengeklær, lekegrind, vogn, baby Bjørn vippestol, mikrosterilisator med mer plukket frem. Jeg tar av alt av trekk og sånn slik at jeg får vasket de. Må også sende enkelte ting på rens ser jeg, men rekner med jeg har tid til d.

På lørdag skal vi ut å prøve ny rammemadrass/kontinentalseng. Vi har bare 150 seng nå, og trenger 180. Dessuten er den skikkelig slitt den vi har, så på tide med en ny.

Nå er vi ihvertfall igang her! Blir utrolig mye vask på meg fremover, men men :)
 
Back
Topp