Klarer du å stå i mot ?

Men klementin (ikke mandarin, det selges ikke sånn!) spiser jeg glatt nå altså. Det er ikke julemat, det er en frukt som er i sesong nå.

For min del blir det ingen stas med det og ingen julestemning om jeg skal drikke julebrus fra sommeren er slutt til februar. Kan vel knapt kalle det jule-greier da :p Og samfunnet har egentlig blitt at en skal ha alt en vil på en gang og ikke kan vente på noe.

Veeeeel jeg spiser julegodt frem til påske og påskegodt frem til jul (hamstrer på tilbud) og jeg er litt sånn "livet er for kort til å unne seg goder bare av prinsipp" så nam nam :P Er andre ting jeg forbinder med jula, som julekakene, lussekattene, pinnekjøtter, ribba, juletapas, juletreet og julesangene :) Men jeg er for lat til å lage det annet enn i jula så marsipanen den tar jeg :hilarious:

Veeeeel jeg spiser julegodt frem til påske og påskegodt frem til jul (hamstrer på tilbud) og jeg er litt sånn "livet er for kort til å unne seg goder bare av prinsipp" så nam nam :P Er andre ting jeg forbinder med jula, som julekakene, lussekattene, pinnekjøtter, ribba, juletapas, juletreet og julesangene :) Men jeg er for lat til å lage det annet enn i jula så marsipanen den tar jeg :hilarious:

For meg er julebrusen og pepperkakene en del av julegreiene som ribbe, julesanger og juletre [emoji4] Vil ikke ha det på høsten eller våren. Det blir nedtur når desember kommer.

Venter til 1.desember eller 1.søndag i advent

Jeg sier hvert år at jeg skal vente til desember før jeg kjøper julebrus og julemarsipan, men klarer aldri å holde det. Allerede drukket julebrus, og hvis julemarsipanen snart kommer i butikken så klarer jeg nok ikke å vente med det heller [emoji28]

Nei, nyter det mens det er å få tak i. Får ikke noen mindre julestemning uansett.

Er ikke glad i verken julesnopet eller kakemenn, tar gjerne en julebrus i ny og ne men blir som regel i desember :)

Er ikke glad i brus og julesnopet frister generelt lite, så ikke så vanskelig å stå i mot her nei :P

Forhåndsbestiller julebrus på denne tida, men drikker den ikke før det nærmer seg desember [emoji6]

Jeg har kjøpt julebrus og nyyyyyter det[emoji1305][emoji12] men alt annet venter jeg med[emoji4]

Jeg pleier å være flink, vente helt til desember med alt av sånn julesnacks. I år har det gått helt skeis, og jeg har blitt en julebrusoman :arghh::arghh::arghh::arghh:

Jeg har ikke klart å vente!! Har allerede kjøpt julebrus og skumnisser, og det deler jeg ikke med noen :happy::happy: er så svak for julegodt!

Har blitt en av de som venter - mannens regler [emoji14]

Hender at det kjøpes inn tidligere, men ikke lov til å fortære før desember er på plass

Men klementin (ikke mandarin, det selges ikke sånn!) spiser jeg glatt nå altså. Det er ikke julemat, det er en frukt som er i sesong nå.
Pirk pirk ;)

Spiser det jeg har lyst på, uavhengig av årstid og høytid :)

For meg er det ikke noe mål å stå imot [emoji6] Jeg elsker førjulstida og har ingen problemer med å ha to-tre måneder med "advent" [emoji28] Begynner ikke å pynte og sånt altså, men synes bare det er koselig at det kommer litt jul i butikkene.

Har allerede drukket 1 flaske med julebrus, fikk hjem til mamma :)

Har ikke kjøpt selv enda :)

Har ikke kjøpt julebrus og ikke julegodteri:-) Ikke for noe grunn bare har ikke hatt lyst på :-)

Back
Topp