Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillehammer/hamar julebrus har en kjempegod sukkerfri en. Anbefales.Venter til desember.
Men er ikke noe julegodt jeg er fan av men, julekaker.
Og jeg drikker ikke sukker holdig julebrus og aner ikke hvilken uten sukker som er drikkende![]()
Minner meg på at jeg må kjøpe klementiner. Hørt at de er gode alt ❤Men klementin (ikke mandarin, det selges ikke sånn!) spiser jeg glatt nå altså. Det er ikke julemat, det er en frukt som er i sesong nå.
Lillehammer/hamar julebrus har en kjempegod sukkerfri en. Anbefales.
For meg er det ikke noe mål å stå imot [emoji6] Jeg elsker førjulstida og har ingen problemer med å ha to-tre måneder med "advent" [emoji28] Begynner ikke å pynte og sånt altså, men synes bare det er koselig at det kommer litt jul i butikkene.
Det var så trist ett år, at i ukene før jul bar de tomme for alle mine favoritt julegreier i butikkene. Så da fikk jeg ikkeno særlig siden jeg ikke hadde hamstra og prøvd å vente med å kjøpe så mye av det.Som jeg skulle sagt det selv, kmkm [emoji1319]
Jeg forsøker å gå ned i vekt, og drikker derfor helst drikke uten sukker i alle sammenhenger det lar seg gjøre. Heldigvis har det kommet relativt gode sukkerfrie utgaver av julebrus de siste åra, så kan kose meg med de.
De siste åra har det dessverre vært tidlig tomt av både sukkerholdig og sukkerfri julebrus her vi bor, så jeg leker litt med tanken på å kjøpe inn et par kasser allerede, så jula er sikra
Når det er sagt, så skal jeg i år virkelig forsøke å holde leg unna alt julesnop og kaker før første desember, på grunn av vekta mi. Så gjenstår det å se om viljestyrken vinner over julegleden [emoji38]
Vi har vel spist opp tre poser.... De er gode nå ja. De er gjerne best før julMinner meg på at jeg må kjøpe klementiner. Hørt at de er gode alt ❤
jeg ser julefilmer, pakker inn gaver og koder meg med julebrus nå.For min del blir det ingen stas med det og ingen julestemning om jeg skal drikke julebrus fra sommeren er slutt til februar. Kan vel knapt kalle det jule-greier daOg samfunnet har egentlig blitt at en skal ha alt en vil på en gang og ikke kan vente på noe.
jeg ser julefilmer, pakker inn gaver og koder meg med julebrus nå.
Tipp topp for min del
jeg ser julefilmer, pakker inn gaver og koder meg med julebrus nå.
Tipp topp for min del