Klarer du å stå i mot ?

Jeg venter til 1. Desember, evt. 1 søndag i advent..

Jeg liker jula veldig godt, men det frister ikke helt enda.

Venter.. blir vel etterhvert vanskelig å holde igjen på julebrusen tenker jeg, men det er pga ungene, ikke meg!

Drakk julebrus i går, men kun fordi eg ble servert det, ikke kjøpt noe selv [emoji2]

Julegodter og julebrus må da nytes mens det er mest mulig ferskt!! [emoji3] Ser ingen grunn til å pine meg selv ved å vente, blir ikke mindre julestemning av den grunn [emoji6]

Venter nok ikke til 1. Desember, men klart å motstå til nå ;)

Glatt! Jeg venter til midt/sent november :) Unntaket har vært i fjor da jeg var veldig gravid før jul med store cravings [emoji14]

Venter til desember.
Men er ikke noe julegodt jeg er fan av men, julekaker.

Og jeg drikker ikke sukker holdig julebrus og aner ikke hvilken uten sukker som er drikkende :(

Sånt kan ikke kjøpes før 1 des, sånn er det bare :p

Frister ikke enda... er mest glad i julemat.. spekemat, eggerøre, kabaré og typisk julemat

Ser ikke poenget med å stå imot. Jeg liker det jeg kjøper det jeg spiser det.

En av fordelene med å være allergiker :p står imot alt :D

Ikke kjøpt enda. Eneste som er fristende er når julebrusa er på plass da. Den er enda ikke her så.

Men kan ikke garantere at den ikke havner her lenge før jul [emoji14] Den er så god [emoji23][emoji7]

Venter til 1. Des med mandarin, pepperkaker osv. Julebrusen venter jeg med til julaften (men det er bare fordi jeg er gravid og lovet meg selv å ikke drikke noe brus før julaften.) Ellers hadde jeg nok smakt julebrus tidligere i desember ;)

Bruker å vente til iallfall midten av november, men når man er høygravid og stor matlyst gidder jeg ikke prøve å begrense meg en gang :p Har drukket et glass julebrus og spist en halv pakke kakemenn ;)

Har ikke kjøpt enda, men kommer nok ikke til å vente med å kjøpe til 1 DES :p

Ser ikke poenget med å stå imot. Jeg liker det jeg kjøper det jeg spiser det.

For min del blir det ingen stas med det og ingen julestemning om jeg skal drikke julebrus fra sommeren er slutt til februar. Kan vel knapt kalle det jule-greier da :P Og samfunnet har egentlig blitt at en skal ha alt en vil på en gang og ikke kan vente på noe.

Har ikke noe problem med å stå i mot, det får vente til 1. desember, eller første søndag i advent alt ettersom hva som kommer først

Back
Topp