Klager over sykt mye luft i magen!! Jeg er normalvektig men ser ut som jeg er super gravid nå i kveld. Har sluppet mye luft men det bare kommer mer hele tiden!! Magen er helt oppblåst!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er en gammel rotfylling og selve tanna er jo død og gjør ikke vondt i seg selv. Men det henger nå et stort skall som dingler og det henger fast i tannkjøttet. Det er umulig å tygge fordi det da dyttes ned i tannkjøttet... Det er jo så typisk det skal skje når tannlegekontor er stengt. Håper jeg får komme inn fort. Jeg har tannlegeskrekk og temmelig skrapa konto. Nå er jeg dritt lei. Garantert hormonell også og dermed ekstra sur nå.
Jeg føler meg litt alene i dag egentlig.
Jeg hadde skikkelig heftig omgangssyke med barn nr 2, da var jeg 3 måneder på vei. Babyen tok ikke noe skade av detOmgangssyke på hele familienOg eg blir så bekymret for at lille i magen skal ta skade av det
![]()

TakkJeg hadde skikkelig heftig omgangssyke med barn nr 2, da var jeg 3 måneder på vei. Babyen tok ikke noe skade av det![]()