Klagetråd

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Like viktig som en jubeltråd, er en klagetråd - for det skal jammen meg være sikkert at av og til trenger man å få ut litt frustrasjoner også..

I kveld klager jeg litt over at mini tydeligvis har bestemt seg for å ikke sove.. :(
 
på lik linje som jeg jubler for kvalmen, klager jeg også veeeeldig :( Vil holde ut litt til, men blir det verre må jeg kaste inn håndkleet allerede og be om gradert sykemelding. Det var lettere sist runde da jeg ikke hadde barn, det må virkelig sies!
 
Klager litt i dag.. Er i Hellas med mannen og barna hans. Sendte de nettopp ut for å spise middag nå, mens jeg ligger igjen på rommet og spyr...
Er jo et godt tegn, men veldig kjedelig her.. :(
 
Litt «utenfor» men helt klart klaging.. Jeg er 5+1 idag og mistenker SA. Har hatt brun spotting og det meste føles likt som sist SA.. får ikke svar før neste fredag om HCG’en har sunket! Ulidelig lenge å vente. Hva tror dere om å ta en ukesindikator for å se? Har fått 2-3 på den to ganger, sist forrige lørdag. Det jeg vil se er jo om den er gådd ned til 1-2 eller mot all formodning gådd opp til 3+.. hva ville dere gjort?:nailbiting:
 
Litt «utenfor» men helt klart klaging.. Jeg er 5+1 idag og mistenker SA. Har hatt brun spotting og det meste føles likt som sist SA.. får ikke svar før neste fredag om HCG’en har sunket! Ulidelig lenge å vente. Hva tror dere om å ta en ukesindikator for å se? Har fått 2-3 på den to ganger, sist forrige lørdag. Det jeg vil se er jo om den er gådd ned til 1-2 eller mot all formodning gådd opp til 3+.. hva ville dere gjort?:nailbiting:

Jeg har testet med strimmel tester ved alle mine sa for å se at hCG synker. Mye billigere også enn digital og gir flere nyanserte svar.
 
Litt «utenfor» men helt klart klaging.. Jeg er 5+1 idag og mistenker SA. Har hatt brun spotting og det meste føles likt som sist SA.. får ikke svar før neste fredag om HCG’en har sunket! Ulidelig lenge å vente. Hva tror dere om å ta en ukesindikator for å se? Har fått 2-3 på den to ganger, sist forrige lørdag. Det jeg vil se er jo om den er gådd ned til 1-2 eller mot all formodning gådd opp til 3+.. hva ville dere gjort?:nailbiting:

Hadde nok testet bare for å sjekke ja..
 
Syns det er fælt å skru på vekkerklokken.. vil sove så lenge jeg kan ..
 
Litt «utenfor» men helt klart klaging.. Jeg er 5+1 idag og mistenker SA. Har hatt brun spotting og det meste føles likt som sist SA.. får ikke svar før neste fredag om HCG’en har sunket! Ulidelig lenge å vente. Hva tror dere om å ta en ukesindikator for å se? Har fått 2-3 på den to ganger, sist forrige lørdag. Det jeg vil se er jo om den er gådd ned til 1-2 eller mot all formodning gådd opp til 3+.. hva ville dere gjort?:nailbiting:
Oi, det var lenge til du fikk svar :eek: hadde testet med billigstrimler for å se om de blir svakere!
Håper det ikke er en SA :smiley-angelic001
 
Jeg blir plutselig bekymra for at jeg ikke er gravid likevel:nailbiting: At jeg bare innbiller meg det, at testen var feil, og at det er tilfeldig at mensen ikke har kommet to ganger...
 
Jeg blir plutselig bekymra for at jeg ikke er gravid likevel:nailbiting: At jeg bare innbiller meg det, at testen var feil, og at det er tilfeldig at mensen ikke har kommet to ganger...
Samme her. Jeg føler meg helt som normalt, bortsett fra veldig ømme pupper, og vet jo at det også er normalt, men... Jeg ønsker meg IKKE kvalme, så egentlig er jeg veldig glad.

Men jeg merker også at jo lenger på vei jeg er jo mer blir jeg bekymret for at noe er galt. Ikke at jeg er sånn kjempebekymret, men nå har vi kommet så langt at det er tidlig ul om en uke, og hjertet skal ha begynte å slå, og vi snakker om når vi skal fortelle det til familie og sånn. Gruer meg neste litt til den ultralyden om en uke.
 
Klager litt i dag.. skal på koloskopi undersøkelse på torsdag. Da er jeg 7+1 og er så redd for at det skal skje babyen noe. Egentlig vil de ikke ta koloskopi på gravide, men de mener altså det er nødvendig.. så akkurat nå er jeg skikkelig negativ og tenker at dette kommer til å gå helt galt :shifty:
 
Våkna 02.30 av at mannen fortsatt ikke var kommet hjem fra fest! Han kom 03.15, vekka meg, han sovna og jeg er fortsatt våken 04.30! Om et par timer våken mini! Great!!!!
 
Jeg våkner grisetidlig!!! Altså, 0530 på en søndag! Det er ikke lov...
 
Her våkna jeg i 4 tiden av mini som sov med meg og hadde tisse ut hele senga.. ville ikke sove igjen etter alt styret der :singing:
 
Våknet opp dødskvalm og i dag er det første skoledag for mine førsteklassinger. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å ikke se grønn ut i fjeset:hungover:
 
Måtte levere guttungen i bhg i dag. Da fant jeg ut at den sykemeldingen er høyst nødvendig :hungover:

Holder senga for å holde kvalmen i sjakk men er så svimmel at jeg er redd jeg skal falle ut :wideyed:
 
Sitter og venter på svar på legekontoret. Har sittet i 5 minutter, og er fortsatt på samme plass i køen?! Hvem bruker akuttimetiden til å føre lange samtaler? :bored:
 
Vil klage over alle bekymringene disse første ukene. Blir helt sliten av meg selv :wtf: Hengt meg opp i at jeg har lav hcg, enda det står fler steder at det er stor variasjon og ifølge 3-4 skjemaer ligger jeg på nedre skala. Men klinikken sier stigningen er bra da:)
 
Back
Topp