Klagetråden

Stadig hodepiner, men kan ikke ta Ibux og føler at Paracet ikke biter på meg, og tenker at man ikke skal ta det for mye heller så må bare holde ut :arghh:

Håndspriten åpna seg i veska og ødela konfekten jeg hadde oppi der:angry4:cussing

Skal jeg aldri slutte å blø?!:confused::( Har et hematom som legen sa at kunne blø i noen uker til, og at kroppen eventuelt suger opp resten. Det har variert mellom brun utflod og bare brunt. I dag kom det masse bare brunt og såvidt det var litt klumper. Får jo helt panikk, men tenker at kanskje det er siste rest som kommer? Det er jo bra at det ikke er friskt blod. Vurderer å bare bestille en time hos fastlegen med en gang, for han har ultralydapparat. Vurderer også en doppler så vi kan finne hjertelyden selv.

Skal jeg aldri slutte å blø?!:confused::( Har et hematom som legen sa at kunne blø i noen uker til, og at kroppen eventuelt suger opp resten. Det har variert mellom brun utflod og bare brunt. I dag kom det masse bare brunt og såvidt det var litt klumper. Får jo helt panikk, men tenker at kanskje det er siste rest som kommer? Det er jo bra at det ikke er friskt blod. Vurderer å bare bestille en time hos fastlegen med en gang, for han har ultralydapparat. Vurderer også en doppler så vi kan finne hjertelyden selv.

Det høres vondt ut å ikke vite! Synes du hadde noen gode forslag med legen og doppler. Det er forferdelig å gå rundt å bekymre seg sånn! Så bedre å få svar slik at man kan puste ut og slappe av :Heartred

Sender deg en klem :Heartred

Etter 4 uker med kvalme døgnet rundt, masse brekninger og oppkast stoppet det plutselig på fredag! Dagen før vi skulle reise til Trondheim for å besøke familie.
Kom hjem i går, og etter en utrolig humpete flytur var kvalmen tilbake. I dag er vi i gang igjen, all mat og drikke kommer rett i retur:shifty:
Jeg som trodde det var over, men jaggu hadde jeg bare noen dager "pause".
Håper det bare er etterdønninger og at det gir seg for godt snart. Så lei av å ikke fungere i hverdagen. Også så sulten da!:yuck:

Noen dråper blod i utfloden i dag :arghh: og ikke vært kvalm de siste dagene… søren heller!!! Vil ikke miste :arghh:

Krysser fingrene for at alt går bra, det kan være en ufarlig blødning ❤️
Takk ❤️ Ikke kommet noe mer… er så usikker på om jeg skal se det ann noen dager eller bestille tidlig privat ul…

Takk ❤️ Ikke kommet noe mer… er så usikker på om jeg skal se det ann noen dager eller bestille tidlig privat ul…
Jeg tenker du kan spare deg en del bekymring ved å ordne med privat ultralyd, men det er selvfølgelig helt opp til deg. Jeg hadde selv en blødning der jeg hadde flere tørk med mørkt blod, og det viste seg å være ufarlig, så det kan fort gå godt også ❤️

Jeg tenker du kan spare deg en del bekymring ved å ordne med privat ultralyd, men det er selvfølgelig helt opp til deg. Jeg hadde selv en blødning der jeg hadde flere tørk med mørkt blod, og det viste seg å være ufarlig, så det kan fort gå godt også ❤️

nå kom det litt lyserosa i utfloden igjen så regner med det er starten på noe… mistet jo kvalmen også… er så kjedelig å betale 1200 kr for å få vite at det ikke er liv, så tror jeg ser det ann til i morgen ihvertfall…

nå kom det litt lyserosa i utfloden igjen så regner med det er starten på noe… mistet jo kvalmen også… er så kjedelig å betale 1200 kr for å få vite at det ikke er liv, så tror jeg ser det ann til i morgen ihvertfall…
Krysser fingrene for deg ❤️

Holder på med en enorm vannlekkasje I kjelleren pga tidligere rotteproblem... nå i dag ringet forsikringen og sier at firma som har revet, pigget med badet samt bygd det opp nekter for store deler av jobben og desverre har vi ikke kontrakten for å vise til hva de har gjort, så ble litt frustrerende dag.... lei å krangle med en angivelig "seriøs" bedrift....

Jeg syns ikke noe om å være gravid altså.. Det føles bare skikkelig dritt. Skulle gjerne hoppet frem 6-7 måneder i tid og født med en gang.

Jeg syns ikke noe om å være gravid altså.. Det føles bare skikkelig dritt. Skulle gjerne hoppet frem 6-7 måneder i tid og født med en gang.

Hadde litt komplikasjoner etter fødsel sist. Men det var såååå deilig å få kroppen tilbake! Idet ungen var ute var all kvalme, vondter og dårlig matlyst borte. Husker jeg syntes brødskivene på sykehuset smakte himmelsk.
100% enig med deg!:wtf:

Er en av de som har krav på TUL. Kontaktet helsestasjonen, de sier jeg må gå gjennom lege. Kontaktet lege, de satte meg opp på vanlig time kun. Jeg spurte hva må jeg gjøre for tidlig UL. De sa: kontakt disse (private) klinikkene…
Jeg svarte:men jeg har jo krav på TUL. Ikke betale privat… Hvordan får jeg time? den meldingen har de ikke svart på, 4 dager siden…
Hvis noen vet hva jeg må gjøre for å fikse er jeg takknemlig for tips

Er en av de som har krav på TUL. Kontaktet helsestasjonen, de sier jeg må gå gjennom lege. Kontaktet lege, de satte meg opp på vanlig time kun. Jeg spurte hva må jeg gjøre for tidlig UL. De sa: kontakt disse (private) klinikkene…
Jeg svarte:men jeg har jo krav på TUL. Ikke betale privat… Hvordan får jeg time? den meldingen har de ikke svart på, 4 dager siden…
Hvis noen vet hva jeg må gjøre for å fikse er jeg takknemlig for tips
Jeg hadde min første kontroll hos jordmor og en del av det, var å sende henvisning til TUL da jeg på spørsmålet, sa jeg vil ha. Så det skjer vel på timen jos legen din?

Jeg hadde min første kontroll hos jordmor og en del av det, var å sende henvisning til TUL da jeg på spørsmålet, sa jeg vil ha. Så det skjer vel på timen jos legen din?
Å, takk for svar. Får vente å se da. Håper ikke det blir for seint hvis han bestiller på timen. For timen er i det jeg antar kanskje er uke 10/11, men kan også ha kommet ganske mye lenger (fikk aldri mensen etter amming)

Klager litt nå for jeg satt klar for å jobbe ved PC-en, men kjente plutselig at jeg ganske snart måtte kaste opp. Gikk til nærmeste toalett, men der var det masse folk utenfor så måtte finne et mer diskret toalett… Spydde altså for første gang på jobb i dag, men er 12+0 i morgen!! Hadde trodd det skulle gi seg jeg! :wacky:

Er så dritt lei kvalme! Har vært varierende kvalm i 6 uker (begynner på uke7) ønsker å fungere igjen. Få til å være mamma, kjæreste,venn å kollega. Føler jeg ikke er tilstede. Jeg er i min egen lille kvalme bobble.

Back
Topp