Klagetråden

Kvalmen er her også nå, klarer ikke tanken engang på kaffe og diverse mat/drikke.. jeg elsker kaffe til vanlig og blir å slite med hodepine noen dager:depressed:

Jeg klarte å senke skuldrene litt etter å ha goooglet bekkenlåsning. Har symptomene som beskrives i artiklene. Håper det bare er det.Men fy flate så vondt det var i natt.

Er fortsatt vondt å bevege seg men jeg overlever :)

Godt du klarte å senke skuldrene ❤️
Men er ikke godt nei! Merker det spesielt når bøyer meg fremover, enten når jeg sitter eller står. Også merker jeg det godt når jeg skal legge meg til å sove..

Jeg har også mye vondt. Akkurat som det er veldig veldig ømt der og verker hele tiden. Sånn hadde jeg det ikke før i tredje trimester sist:yuck:

Hører det kan begynne tidligere og bli verre for hvert svangerskap :nailbiting:
Jeg gikk til manuellterapeut mens jeg var gravid med nr 1 og 2, og det hjalp ganske så bra! Spørs om jeg ikke må tilbake til han..

Kvalmen er her også nå, klarer ikke tanken engang på kaffe og diverse mat/drikke.. jeg elsker kaffe til vanlig og blir å slite med hodepine noen dager:depressed:

Ja den kaffen altså. Jeg som elsker kaffe har ikke litt lyst på det lenger. Kjøpt meg en iskaffe nå og håper at jeg synes den er god.
Har overraskende nok ikke vondt i hodet, men er SÅ trøtt :singing::shifty:

Hører det kan begynne tidligere og bli verre for hvert svangerskap :nailbiting:
Jeg gikk til manuellterapeut mens jeg var gravid med nr 1 og 2, og det hjalp ganske så bra! Spørs om jeg ikke må tilbake til han..

Å nei:wtf: Godt dette blir min siste da. Den ryggen + kvalmen tar en gooood del krefter fra meg. Også er det pollen i tillegg:hilarious: skal sjekke opp det med manuellterapeut hvis ryggen blir verre.

Tar duphalac daglig (laktulose) for at tarmen skal være nogen lunde fungerende. Og det produserer altså MENGDER tarmgass.... jeg deler kontor...
Står på pakningsvedlegget at det er vanlig de første dagene, men hos meg er det varig helt til jeg slutter, som sikkert blir om et års tid kanskje.
SJARM

Å nei:wtf: Godt dette blir min siste da. Den ryggen + kvalmen tar en gooood del krefter fra meg. Også er det pollen i tillegg:hilarious: skal sjekke opp det med manuellterapeut hvis ryggen blir verre.

Ja blir siste her og "heldigvis":smiley-angelic006 hadde helt glemt hvordan det var å være gravid ass:hilarious:

Kvalmen har kommet sånn smått her, spess morgenkvalme :eek: har ikke sett for meg at jeg må begynne med kvalmestillende så tidlig i svangerskapet

Klager litt på kvalmen jeg og. Og jeg har fått en mage som er helt på tur (ikke hard), så håper ikke jeg har fått i meg noe skummelt.

men ellers går det bra :) og nå er det snart helg :D

Jeg måtte krype til apoteket for å kjøpe Movicol i dag. Gir dette til pasienter hele tiden og har tenkt at det jo lukter OK, men aldri smakt selv. Før i dag. Fyttirakkern, jeg vet ikke om det er «konsistensen» (tilnærmet vann, men ikke helt..) eller smaken. Brukte en halvtime på et halvt glass og brakk meg før- og etter hver slurk. Nå pågår det en indre diskusjon rundt hva som er verst av movicol og forstoppelse :shifty:

Klage på at kvalmen er helt forferdelig i dag :yuck: våknet klokken 7 med minste og har ligget på sofaen i hele dag.. Har ikke klart og tenke på verken mat eller at jeg egentlig skulle vert på jobb i dag :bag: (heldigvis jikk de fint for sjefen)
Krysser fingrene for at ikke dette fortsetter for da er ikke jeg mye fungerende frem åver..

Klage på at kvalmen er helt forferdelig i dag :yuck: våknet klokken 7 med minste og har ligget på sofaen i hele dag.. Har ikke klart og tenke på verken mat eller at jeg egentlig skulle vert på jobb i dag :bag: (heldigvis jikk de fint for sjefen)
Krysser fingrene for at ikke dette fortsetter for da er ikke jeg mye fungerende frem åver..

Kjenner meg så igjen! Jeg måtte til slutt få kvalmestillende hos legen. Jeg var ikke menneske i det hele tatt og kunne hverken gå fra senga eller ordne meg mat selv :grumpy:
Men tablettene ser heldigvis ut til å virke på det verste og jeg fungerer litt bedre nå:shy:

Kjenner meg så igjen! Jeg måtte til slutt få kvalmestillende hos legen. Jeg var ikke menneske i det hele tatt og kunne hverken gå fra senga eller ordne meg mat selv :grumpy:
Men tablettene ser heldigvis ut til å virke på det verste og jeg fungerer litt bedre nå:shy:
Hvilke har du fått? :)
Er virkelig ikke vandt til dette med kvalme i svangerskapet.. Hadde null av de med di to andre..

Hvilke har du fått? :)
Er virkelig ikke vandt til dette med kvalme i svangerskapet.. Hadde null av de med di to andre..

Jeg fikk postafen. Men brukte det bare en gang før jeg slutta. Fordi det skremte meg at kvalmen ble helt borte og jeg ikke kunne kjenne noen symptomer lenger (har veldig frykt for ma).
Men etter noen dager uten og kvalmen bare ble verre og verre måtte jeg innse at jeg hverken klarte å ta vare på de rundt meg eller meg selv.
Nå er jeg jo noen dager lengre på veg, så postafenen tar ikke all kvalmen lengre. Så ikke like skummelt nå. Jeg kjenner fortsatt at jeg kan være uggen og supersulten. Men nå klarer jeg faktisk å lage meg litt mat selv :smiley-bounce012
Sist var jeg kvalm store deler av svangerskapet. Men da gikk jeg ikke på noe medisiner. Det var helt grusomt:hungover:

Jeg fikk postafen. Men brukte det bare en gang før jeg slutta. Fordi det skremte meg at kvalmen ble helt borte og jeg ikke kunne kjenne noen symptomer lenger (har veldig frykt for ma).
Men etter noen dager uten og kvalmen bare ble verre og verre måtte jeg innse at jeg hverken klarte å ta vare på de rundt meg eller meg selv.
Nå er jeg jo noen dager lengre på veg, så postafenen tar ikke all kvalmen lengre. Så ikke like skummelt nå. Jeg kjenner fortsatt at jeg kan være uggen og supersulten. Men nå klarer jeg faktisk å lage meg litt mat selv :smiley-bounce012
Sist var jeg kvalm store deler av svangerskapet. Men da gikk jeg ikke på noe medisiner. Det var helt grusomt:hungover:
Ja tror jeg skulle fått en time til legen selv for og få noe mot kvalmen.. Har ikke fortalt noe til sjefen enda og ønsker helst og vente så lenge så mulig da hun ikke er veldig interessert i at folk hun ansetter skal ut i permisjon.. (er enda i prøvetiden) og da tror jeg de kan være lurt og ha noe som kan hjelpe mot den verste kvalmen så jeg kommer meg på jobb :)

Ja tror jeg skulle fått en time til legen selv for og få noe mot kvalmen.. Har ikke fortalt noe til sjefen enda og ønsker helst og vente så lenge så mulig da hun ikke er veldig interessert i at folk hun ansetter skal ut i permisjon.. (er enda i prøvetiden) og da tror jeg de kan være lurt og ha noe som kan hjelpe mot den verste kvalmen så jeg kommer meg på jobb :)

Håper det fungerer for deg også!:happy:

I dag trenger jeg å klage over bekkenet som hemmer meg fra å gjøre det jeg trenger og vil!:arghh:

Bittelitt blødning etter sex. :arghh: Normalt for meg men liker det ikke :yuck::(

Klager over vondt i korsryggen både i går og i dag (men vet veldig godt hvorfor de kom og vet hva jeg kan gjøre for å unngå de), og litt over smerter i magen som kommer og går. Men vet ikke om det er luftsmerter eller smerter ifm at livmor vokser. Har sjekka for blødning mange ganger idag pga disse smertene, men det er ingenting. Eller jo, har jo fått herlige hemoroider igjen selv om jeg går på laktulose.. så der blødde jeg jo. Omg for en dag..

Back
Topp