*Klagetråden*

Har ikke skippers :facepalm:
Om ikke vinterskoa går på, så får jeg vel kanskje ta noe sandaler å tre plastposer over o_O

Her er vi løsningsorientert. Håper du får til noe. Og håper du har noe smertestillende. Kjedelig å bli nødt til å gå på foten uansett vær. Håper du får slappet godt av når mannen kommer hjem. God bedring!

Her er vi løsningsorientert. Håper du får til noe. Og håper du har noe smertestillende. Kjedelig å bli nødt til å gå på foten uansett vær. Håper du får slappet godt av når mannen kommer hjem. God bedring!

Tusen takk:happy:
Ja, man må jo bare det, hvis ikke vil man drukne i problemer :joyful:
Mannen kjøpte Paracet til meg i går, så har heldigvis det, selv om jeg ikke er noe glad i å bruke smertestillende når jeg er gravid, men må man, så må man...
Ja, er det, men var eneste muligheten jeg hadde før jeg skal begynne på jobb igjen på mandag. Er så greit med alt som er gjort, selv om det kan bli litt utfordrende i et par dager :)
Ja, når mannen kommer hjem, så tar han seg av resten av turene med hunden, så da kan jeg legge meg med foten høyt :happy:

Nå er brystene veldig ømme, først var det litt deilig pga det er et symptom på graviditet, mens nå kjenner det ut som noen har vridd brystene mine rundt og tent fyr på dem (ok litt overdrivelse, men det er lov når man er gravid:hilarious:)
Mine føles ut som å ser ut som dem eksploderer snart. Er 7+0 i dag. Snart gått opp en størrelse i bh allerede.
Forgje graviditet gikk jeg opp 5 størrelser [emoji24] håååååper for alt i verden at dem ikke vokser særlig mer[emoji57]

Eg har så kort lunte om dagen!
Og guttungen er straks 3 år!
Tenke seg til kombinasjonen....

Får så vondt langt inne i hjertet når eg "sprekk" og blir sint på han stakkar [emoji174]
Sint i 5 sek, lei meg i 5min..
Du er ikke alene om det. Lite hjelper det at pappan her skal ha siste mnd på skole 5 timer i unna frem til desember [emoji25]
Har hester og hunder i tilegg til guttungen på 3 [emoji25][emoji177]

Du er ikke alene om det. Lite hjelper det at pappan her skal ha siste mnd på skole 5 timer i unna frem til desember [emoji25]
Har hester og hunder i tilegg til guttungen på 3 [emoji25][emoji177]

Høres ut som du har hendene fulle, ja!

Her merkar eg godt at eg og guttungen har hatt 4 veker ferie, mens mannen berre har hatt 3 dagar!
I tillegg jobbar han lange dagar, så er ofte ikkje heime på ettermiddagen heller.
Så trur vi har godt av å begynne på jobb og i bhg neste veke, sjølv om eg gruer meg til oppstarten dersom formen går nedover i veke 6..

Magen og ryggen er skikkelig stiv og Støl, og er så oppblåst for tiden at jeg tror vanlige bukser blir byttet ut snarest ;) Kan ikke hugse det var slik sist? Men er vel bedre en å henge over doskåla!:rolleyes:

Har så vondt i kroppen etter å ha holdt ca ti kg på hofta (jenta vår) mens jeg lagde middag. Hun var sulten og ville opp og se. Hun nekta å bli satt ned. Nå håper jeg hun kan leke på gulvet frem til leggetid.

Det er tomt for sjokolade..

Mannen er skikkelig dust :mad:

Jeg irriterer meg over at samboeren ikke vil at jeg skal snakke om babyen. Han er redd for at jeg skal glede meg, og at det ikke blir noe av pga enda en MA.

Klager litt over at det enda er ei god stund til en UL og enda lengre til uke 12!

Jeg irriterer meg over at samboeren ikke vil at jeg skal snakke om babyen. Han er redd for at jeg skal glede meg, og at det ikke blir noe av pga enda en MA.

Oi, det er jo kjipt da! Er jo viktig å snakke om det enn at man skal gjøre det om til et trist tema :/

Har fryktelig dårlig magefølelse etter brun spotting i morges og igjen nå i kveld,så ligger på soverommet og bare griner[emoji17]

Har fryktelig dårlig magefølelse etter brun spotting i morges og igjen nå i kveld,så ligger på soverommet og bare griner[emoji17]
Uff, sender deg masse god klemmer❤️ :( Forstår deg veldig godt at man tenker det verste akkurat nå, men prøv å ta vare på deg selv i mellomtiden. Krysser fremdeles fingre for at det går bra!!

Kvaaaaaaalm.... fy f

Hodepine på 3 dag...

Sender deg en god klem [emoji173]️ husk at det er normalt å spotte litt i starten. Noen blør til og med en del uten at det har betydd at de har mistet. Bestill legetime mandag for å måle stigning?

Uff, god klem til deg :Heartred
Håper at dette bare er en uskyldig liten blødning og at alt er bra med lille spire som har med å holde seg på plass til april :Heartred
Ta godt vare på deg selv:Heartred

Back
Topp