*Klagetråden*

Er så rasende i dag. Kjenne jeg koker. Har lyst å filleriste mannen bare jeg hører at han puster:smiley-ashamed008må vere hormoner for jeg har i grunn i ingen grunn til å vere sint.

så frustrert, må snu om døgnet nå, skal på nattevakt på mandag :( har ikke noe lyst til å begynne på jobb igjen etter ferie

Syns gubbejævel kan komme å legge seg, så jeg kan få sove.

Kvaaaaaaalm.... fy f

Æsj.... man går liksom å lengter etter det symptomet for å føle seg 100% gravid, men.. :confused:

Når kom det for fullt..?

Er 5+2, og ikke merket noe ennå..

Føler meg generelt som dritt [emoji28] I dag reiser mannen på jobb igjen og det blir ikke gøy å være alene hjemme igjen [emoji85]

Æsj.... man går liksom å lengter etter det symptomet for å føle seg 100% gravid, men.. :confused:

Når kom det for fullt..?

Er 5+2, og ikke merket noe ennå..
Kom akkurat 6+0 .. huff altså

:Heartred Blir det for ille, er det ingen skam å snakke med legen ang behandling.
Nei jeg må det om det blir verre.. jeg kaster ikke opp men det er fordi jeg heller tar en kule enn å spy... terskelen for å gjøre det er skyhøy...og den kommer å går liksom hele dagen,tåler ikke matlukt eller noe... blir det verre får jeg jo ikke spist :(

Så slitsomt å ikke få en god natts søvn. Våkner så mange ganger. Må på do, kjenner på kvalme, ligger og vrir seg..
Sukk..

Nei jeg må det om det blir verre.. jeg kaster ikke opp men det er fordi jeg heller tar en kule enn å spy... terskelen for å gjøre det er skyhøy...og den kommer å går liksom hele dagen,tåler ikke matlukt eller noe... blir det verre får jeg jo ikke spist :(

Jeg er helt lik grusomt. Bortimot ingen mat som «frister» lenger og da bare brekker jeg meg.

Jeg er helt lik grusomt. Bortimot ingen mat som «frister» lenger og da bare brekker jeg meg.
Får ikke til å brekke meg heller, da kaster jeg opp...

Har laget meg vann med sitron og ingefær,samt hamstret sånne små smoothieflasker med ananas og ingefær. Føler det hjelper litt. Samt tørre kjeks eller noe annet tørt å spise

Back
Topp