Er så rasende i dag. Kjenne jeg koker. Har lyst å filleriste mannen bare jeg hører at han puster
må vere hormoner for jeg har i grunn i ingen grunn til å vere sint.
må vere hormoner for jeg har i grunn i ingen grunn til å vere sint.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
må vere hormoner for jeg har i grunn i ingen grunn til å vere sint.Ja, det er det.Oi, det er jo kjipt da! Er jo viktig å snakke om det enn at man skal gjøre det om til et trist tema :/
Kvaaaaaaalm.... fy f
Kom akkurat 6+0 .. huff altsåÆsj.... man går liksom å lengter etter det symptomet for å føle seg 100% gravid, men..
Når kom det for fullt..?
Er 5+2, og ikke merket noe ennå..
Kom akkurat 6+0 .. huff altså
Blir det for ille, er det ingen skam å snakke med legen ang behandling.Nei jeg må det om det blir verre.. jeg kaster ikke opp men det er fordi jeg heller tar en kule enn å spy... terskelen for å gjøre det er skyhøy...og den kommer å går liksom hele dagen,tåler ikke matlukt eller noe... blir det verre får jeg jo ikke spistBlir det for ille, er det ingen skam å snakke med legen ang behandling.
Nei jeg må det om det blir verre.. jeg kaster ikke opp men det er fordi jeg heller tar en kule enn å spy... terskelen for å gjøre det er skyhøy...og den kommer å går liksom hele dagen,tåler ikke matlukt eller noe... blir det verre får jeg jo ikke spist![]()
Får ikke til å brekke meg heller, da kaster jeg opp...Jeg er helt lik grusomt. Bortimot ingen mat som «frister» lenger og da bare brekker jeg meg.
Samma her! Blir nok leeeeenge til neste gang man får en god natt søvn[emoji28]Så slitsomt å ikke få en god natts søvn. Våkner så mange ganger. Må på do, kjenner på kvalme, ligger og vrir seg..
Sukk..
Samme her. Er sulten men orker ikke tanken på noe av det vi harIngen mat er fristende selv om jeg er sulten
Det eneste som frister er kaviar og makrell i tomat. Det må smake litt [emoji28]Samme her. Er sulten men orker ikke tanken på noe av det vi harhva skal man gjøre da?
Ååå fyyyyyy ffffffDet eneste som frister er kaviar og makrell i tomat. Det må smake litt [emoji28]

[emoji23] [emoji23] [emoji23]Ååå fyyyyyy ffffff![]()
Jeg hadde dills på kaviar sist sv.skap[emoji85] fikk gutt [emoji6]Det eneste som frister er kaviar og makrell i tomat. Det må smake litt [emoji28]
Foreløpig ingen cravings. Sulten og egentlig ikke lyst på mat.Jeg hadde dills på kaviar sist sv.skap[emoji85] fikk gutt [emoji6]