*Klagetråden*

Resten har dratt i selskap og jeg valgte å bli hjemme for å slappe av - kjenner det trengs! Og jeg som elsker selskaper!! Og kaker ikke minst!!

Var skikkelig sulten på god kjapp mat og familien reiser ut for å kjøpe, men di ombestemmer seg og krangler så mye at jeg er den eneste som kommer hjem uten mat, og nå orker jeg ikke tryne på dem fordi jeg er skrubbsulten, kvalm og utslitt :banghead:

Ikke godt å si. Han mener at han ikke trenger å fortelle hvor han skal.

Det hadde jeg ikke godtatt, jeg skal vite hvor han skal om noe skulle skje! Nå har jeg i tillegg sporing på mannen [emoji23][emoji23] via iPhone, så han ser hvor jeg er og omvendt :) det var hans forslag da [emoji12]

Det hadde jeg ikke godtatt, jeg skal vite hvor han skal om noe skulle skje! Nå har jeg i tillegg sporing på mannen [emoji23][emoji23] via iPhone, så han ser hvor jeg er og omvendt :) det var hans forslag da [emoji12]
Jeg visste hvor han gikk, for det så jeg gjennom vinduet. Han vet alltid hvor jeg drar.

Hvordan får en det ?!???? :woot::woot:

Om begge har iPhone kan man del posisjon sin inne på meldinger. Går inn på meldinger fra den personen man vil dele posisjonen med, trykker på i’en oppe i høyre hjørne. Også trykk del posisjon eller ka som står :) utrolig kjekt [emoji2]
Så gøy, da fikk jeg fikset det :D

Back
Topp