Klagetråden

Ja det er grusomt, er 10+4 og syns det var alt for tidlig med de nattlige doturene ennå. Sist kom de ikke sååå tidlig. Hadde utslag på urin sist jeg var hos legen så venter på svar om det kan være uvi som gjør det da

Jeg hadde ingen utslag hos legen da jeg var der for en ca 2 uker siden. Hadde nesten håpet på at det var noe slik at de kunne gjøre noe med det!

Jeg hadde ingen utslag hos legen da jeg var der for en ca 2 uker siden. Hadde nesten håpet på at det var noe slik at de kunne gjøre noe med det!
Huff da er vel bare livmor større denne gangen eller presser mer på da jeg vet ikke jeg.. dette jeg grua meg mest til da jeg oppdaga at jeg var gravid x) hater nattevåk og vil helst slippe før jeg må

Påskeferien er snart slutt![emoji24] Har gått altfor fort!! Og jeg har blitt skikkelig forkjøla!! [emoji30][emoji40]

Må klage litt for treg og oppblåst mage. Seriøst, på kveldene har jeg så vondt i magen og bare promper og promper. Magen er steinhard og det er en følelse blandet av kvalme, dårlig mage, menssmerter og nesten kynnere. Håper det har litt med påskekostholdet å gjøre og at det går over snart.

Er kvalm og trøtt! Alle sier kvalmen går over i andre trimester, men jeg blir kvalm når jeg blir sulten,og blir sulten etter en halvtime når jeg er i jobb. :/ har masse å gjøre i kveld, men er helt utslitt og sitter nå på en benk og spiser makriner fordi jeg måtte stoppe bilen på vei hjem fra jobb fordi jeg var trøtt, sulten og kvalm. :bag:

Må klage over at det er vanskelig å skjule magen selvom jeg bare er 10+2! I går kjente jeg at jeg har begynt å få vondt i ryggen fordi jeg har utviklet så dårlig holdning nettopp for å skjule.

Har seriøst lyst til å bare si fra på jobb, men hadde ikke tenkt å gjøre det før TUL 12+0. Er så redd for å miste siden det har skjedd to ganger før. Dessuten orker jeg ikke kommentarer om at magen er stor så tidlig. Men om jeg sier fra får jeg sikkert ha hjemmekontor de dagene jeg ikke har møtet, og det hadde gjort en kjempestor forskjell siden jeg har ganske lang vei til jobb. Mindre stress og mer søvn.

Har ikke sjangs til å få igjen noen bukser, så i kveld skal jeg på loftet å finne gravidklærne mine fra forrige gang.

Er i tillegg i elendig form. Null energi, kvalm og vondt i både mage og rygg. Trives rett og slett ikke i kroppen min nå, og synes det er helt pyton å være gravid. Sist fikk jeg gigantisk mage, og er så redd for at den blir like stor nå...

Uff... det ble en liten utblåsning på vei til jobb nå.

Jobbhelg :arghh: Virkelig ikke klar for det, kjenner jeg! Spesielt ikke med det fine været idag...

Min klaging går på den altoppslukende kvalmen.. Hadde håpet den skulle blir minde dominerende nå som jeg er 12+6, men de siste 2 dagene har vært av de verste hittil i svangerskapet. Kvalm når jeg er skulten, kvalm når jeg er mett og kvalm mens jeg spiser. Og toppen av det hele: UVI og hodepine.. Men nå er det helg[emoji108]

Hallo damer! Nå må jeg klage litt! Er i uke 12 og har pådratt meg bekkenlåsning med isjiasnerven i klem! Flere som har hatt det?
Noe av det værste jeg har vært med på. Er det god nok grunn til å sykemelde seg når man jobber i barnehage med stress, tunge løft og hektiske hverdager?

Nå må det søren meg luftes her! Jeg er nå 11+1 på vei, og har nesten ikke sovet dem 4 ukene som har gått. Først var det mye tanker rundt det at vi endelig skulle bli foreldre, men greide endelig å slå meg til ro. Da kommer det med verking og smerter i bekkenet og korsrygg. Ikke nok med det, så har jeg fått helt sykt med cystic acne på kroppen så det gjør rett og slett vondt å ligge på ryggen og sidene mine. Magen er uaktuelt å ligge på siden kvalmen er som verst omdagen.:hungover::depressed: Dagene mine går til å støvsuge,sette på en oppvask,sette på vaskemaskin og vaske kjøkkenbenken og til og med dette gjør meg helt utslitt. Jeg har fått helt avsmakk på grønnsaker og får i meg: banan,fersken,bær,eplejuice og hvitløksbaguetter. SÅNN! Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon da jeg ikke har den muligheten hjemme. Får jo gjerne beskjed om fra vennene mine at du skal ikke klage når du endelig har fått muligheten til å få barn. Er virkelig taknemlig, det er ikke det, jeg gleder meg som en liten unge til vi får vite kjønn og endelig holde han/hun. Men jeg skal helt ærlig si at jeg ikke var forberedt på dette :sorry: Bare matvanene mine nå er jo stikk motsatt fra før. Da levde jeg på grønnsaker og kjøtt, trente 6 dager i uken, og holdt kroppen alltid aktiv.

Last edited:
Off hunden til bestevenninnen min glefset til datteren min i ansiktet nå når datteren hennes satt seg litt på den. Stakkar fikk to merker på kinnet og gråt sårt, gjorde vondt i mammahjertet [emoji22]

Off hunden til bestevenninnen min glefset til datteren min i ansiktet nå når datteren hennes satt seg litt på den. Stakkar fikk to merker på kinnet og gråt sårt, gjorde vondt i mammahjertet [emoji22]

Å nei stakkar :( nå fikk jeg vondt i hjertet her. Ordnet det seg da?

Å nei stakkar :( nå fikk jeg vondt i hjertet her. Ordnet det seg da?

Ja heldigvis liten hund (blanding med chihuahua) så ble veldig små sår, så ser ut som det vil gro helt fint. Hun gråt en stund, men når hun fikk mye trøst, kjeks og plaster på kinnet ble hun fornøyd og lekte igjen. Vi har hund selv, bare mye større, så hun er absolutt ikke redd for hunder.. men jeg tillater henne ikke i nærheten av den etter dette [emoji849]

Ja heldigvis liten hund (blanding med chihuahua) så ble veldig små sår, så ser ut som det vil gro helt fint. Hun gråt en stund, men når hun fikk mye trøst, kjeks og plaster på kinnet ble hun fornøyd og lekte igjen. Vi har hund selv, bare mye større, så hun er absolutt ikke redd for hunder.. men jeg tillater henne ikke i nærheten av den etter dette [emoji849]
Huff, så fælt. Har lege også sett på det? Jeg jobbet i flere år på dyreklinikk, så har vært borti og blitt bitt opp igjennom, og selv små bitt kan være alvorlige. Hund er ikke der verste (menneske er verst), men det er mye bakterier i munnen, så lurt å ihvertfall følge nøye med på hevelser, smerte eller rødt rundt. Jeg elsker dyr, men jeg håper venninnen som eier hunden som beit vurderer nøye om det er verdt å risikere at den biter igjen. At den er liten er ingen unnskyldning...

Huff, så fælt. Har lege også sett på det? Jeg jobbet i flere år på dyreklinikk, så har vært borti og blitt bitt opp igjennom, og selv små bitt kan være alvorlige. Hund er ikke der verste (menneske er verst), men det er mye bakterier i munnen, så lurt å ihvertfall følge nøye med på hevelser, smerte eller rødt rundt. Jeg elsker dyr, men jeg håper venninnen som eier hunden som beit vurderer nøye om det er verdt å risikere at den biter igjen. At den er liten er ingen unnskyldning...

Takk, ja skal følge nøye med på det. Til nå er det ingenting og ser igjen i morgen tidlig. Ja hadde det vært min hund som gjorde det vett jeg at jeg måtte gjort noe (har rottweiler) og kjenner jeg absolutt ikke stoler på hunden til venninnen min lenger.. så kommer til å gi beskjed at jeg ikke ønsker den i nærheten hvis vi skal komme på besøk. Tviler på hun kommer til å gjøre noe med hunden..

Usj, bra det gikk bra, men uansett en skremmende opplevelse :( Bra hun har hund hjemme så hun ikke blir utrygg da :)

Endelig time hos legen i dag, og så er jeg så kvalm at jeg holder på å dø [emoji15] kvalmen har vært mye bedre siste uka, så typisk at den kommer tilbake i dag [emoji85]

Huff, ikke gøy det der, men skjønner hunden godt, ikke behagelig å bli sitti på. Dumt det gikk utover ditt barn.

Er borte fra praksis 3. dag på rad nå :( våkner med dunkende hodepine og den vedvarer gjennom hele dagen.. i går kveld hadde jeg et par timer hvor den ikke var så jævlig. Spyr mer (kanskje fordi jeg er så sliten?) og synes det er utrolig irriterende da jeg er 13+6 og hadde håpet det skulle roe seg ned nå Vi flytter snart og det er kaos hjemme, men orker ikke å gjøre noen ting.. #LEI

Back
Topp