Ja det er grusomt, er 10+4 og syns det var alt for tidlig med de nattlige doturene ennå. Sist kom de ikke sååå tidlig. Hadde utslag på urin sist jeg var hos legen så venter på svar om det kan være uvi som gjør det da
Jeg hadde ingen utslag hos legen da jeg var der for en ca 2 uker siden. Hadde nesten håpet på at det var noe slik at de kunne gjøre noe med det!

Virkelig ikke klar for det, kjenner jeg! Spesielt ikke med det fine været idag...
Dagene mine går til å støvsuge,sette på en oppvask,sette på vaskemaskin og vaske kjøkkenbenken og til og med dette gjør meg helt utslitt. Jeg har fått helt avsmakk på grønnsaker og får i meg: banan,fersken,bær,eplejuice og hvitløksbaguetter. SÅNN! Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon da jeg ikke har den muligheten hjemme. Får jo gjerne beskjed om fra vennene mine at du skal ikke klage når du endelig har fått muligheten til å få barn. Er virkelig taknemlig, det er ikke det, jeg gleder meg som en liten unge til vi får vite kjønn og endelig holde han/hun. Men jeg skal helt ærlig si at jeg ikke var forberedt på dette
Bare matvanene mine nå er jo stikk motsatt fra før. Da levde jeg på grønnsaker og kjøtt, trente 6 dager i uken, og holdt kroppen alltid aktiv.