Klagetråden

Er blitt syk [emoji17][emoji40] hovne mandler, vondt i hodet, kvalmen, slakk osv... Legen sa jeg ikke måtte ta paracet med mindre jeg måtte.. men har i to dager måtte krype til korset - og har veldig dårlig samvittighet for det!

Sykt trøtt. Måtte være hjemme fra jobb i dag pga dårlig søvn i natt. Sov til kl 9 sto opp å sovnet 2 timer på sofaen. Spiste lunch og sovnet enda en time. Kjemper med å holde øynene oppe nå, sånn at jeg Kansje kan få ei god natt søvn.

Jeg har fått mannen til å kjøpe sea-band på apoteket (koster ca 150,-). De har visst dokumentert effekt på morgenkvalme :) Verdt et forsøk vertfall :) Har bare testet i noen timer, men er ikke kvalm lenger vertfall :D Kan oppdatere i morgen om hvordan de funker i natt om du ønsker?;)
Har også lest at postafen og B6 skal funke, men det hadde null effekt hos meg vertfall..
Ja, det var et bra tips:) Gi gjerne tilbakemelding om hvordan det gikk, ja:happy:
Vet om postafen også. Har tatt det før og det eneste som skjedde da er at jeg blir trøtt.
Men i dag har jeg prøvd å holde meg i aktivitet i hele dag. Og det har gått ganske bra. Er så lei av å ligge på sofaen. Er ikke sikker det hjelper å ligge på sofaen og bare kjenne etter kvalmen heller!

Kan faktisk ikke huska at jeg hadde kviser med minstemann som er gutt eldste frøkna har alltid hatt lyst på Lillesøster så det hadde passet fint
Samme her! Eldstejenta har alltid ønsket seg en Storebror eller en lillesøster. Første ønsket er litt vanskelig å innfri [emoji23]

Samme her! Eldstejenta har alltid ønsket seg en Storebror eller en lillesøster. Første ønsket er litt vanskelig å innfri [emoji23]
Haha. Ja der sliter dere litt . Får satse på at et av ønskene blir innfrid da, selvom hun helt sikkert blir glad uansett. Hvor gammel er hu?

Haha. Ja der sliter dere litt . Får satse på at et av ønskene blir innfrid da, selvom hun helt sikkert blir glad uansett. Hvor gammel er hu?
Jada hun blir nok det uansett [emoji4] hun er 8. Nesten 9 når babyen kommer om det holder helt ut [emoji4]

Ja, det var et bra tips:) Gi gjerne tilbakemelding om hvordan det gikk, ja:happy:
Vet om postafen også. Har tatt det før og det eneste som skjedde da er at jeg blir trøtt.
Men i dag har jeg prøvd å holde meg i aktivitet i hele dag. Og det har gått ganske bra. Er så lei av å ligge på sofaen. Er ikke sikker det hjelper å ligge på sofaen og bare kjenne etter kvalmen heller!

Båna funket ikke supert i natt akkuratt. Ble fortsatt kvalm og kastet opp som normalt. Synest likevel at de hjelper litt med å fjerne den milde og konstante kvalmen.. Kan jo være at de har ligger litt feilt på i natt også og at det er grunnen.. Jeg fortsetter vertfall å bruke noen dager til og ser om jeg merker bedring :)

Da må jeg bare få klage litt. Er 12+1 og er fremdeles trøtt, uggen og svimmel. Er nå i tillegg på min andre forkjølelse (har barn i barnehage) og har 39 i feber, fryser, er slapp og ekstra svimmel [emoji43] Tror jeg får det kraftigere siden jeg er gravid... [emoji28] Ligger bare på sofaen og orker ingen ting

Må allerede opp på natten og tisse minst en gang! Det irriterer meg grenseløst at det kom så tidlig denne gangen...

Må allerede opp på natten og tisse minst en gang! Det irriterer meg grenseløst at det kom så tidlig denne gangen...

Fra uke 6 så har jeg stått opp minst 2 ganger om natten og nå som jeg er 13+6 så står jeg opp minst 4 ganger! Utrolig slitsomt..

Fra uke 6 så har jeg stått opp minst 2 ganger om natten og nå som jeg er 13+6 så står jeg opp minst 4 ganger! Utrolig slitsomt..
Ja det er grusomt, er 10+4 og syns det var alt for tidlig med de nattlige doturene ennå. Sist kom de ikke sååå tidlig. Hadde utslag på urin sist jeg var hos legen så venter på svar om det kan være uvi som gjør det da

Har det kjempe koselig på hytta til familien til samboeren..MEN ikke like koselig å bli kvalm av lukter når det er utedo nei og siden jeg bare er 10 uker på vei vil vi holde det hemmeligt.....:depressed::hungover::grumpy:

Har det kjempe koselig på hytta til familien til samboeren..MEN ikke like koselig å bli kvalm av lukter når det er utedo nei og siden jeg bare er 10 uker på vei vil vi holde det hemmeligt.....:depressed::hungover::grumpy:

Huff! Har dere litt Pors i skogen utenfor? Vet mange med utedo bruker pors til å la det dufte godt. Den «tar» visst mye av drittlukten :-)

Huff! Har dere litt Pors i skogen utenfor? Vet mange med utedo bruker pors til å la det dufte godt. Den «tar» visst mye av drittlukten :)

Har ikke sett noe av det nei :depressed::grumpy: her blir det bare do 2 ganger omdagen! Gleder meg til vi skal kjøre hjem og jeg kan sitte på en do som ikke lukter så jeg spyr:hungover:

Last edited:
Hele familien har fått omgangssyke. Ungene er bedre etter en dag. Men jeg får det mye hardere enn dem. Syntes litt synd på meg selv nå[emoji29] har spydd i 6 uker fra før også ‍♀️♀️

Nei
Huff! Har dere litt Pors i skogen utenfor? Vet mange med utedo bruker pors til å la det dufte godt. Den «tar» visst mye av drittlukten :)

Har ikke sett noe av det nei :depressed::grumpy: her blir det bare do 2 ganger omdagen! Gleder meg til vi skal kjøre hjem og jeg kan sitte på en do som ikke lukter så jeg vil spy:hungover:

Back
Topp