Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var et bra tipsJeg har fått mannen til å kjøpe sea-band på apoteket (koster ca 150,-). De har visst dokumentert effekt på morgenkvalmeVerdt et forsøk vertfall
Har bare testet i noen timer, men er ikke kvalm lenger vertfall
Kan oppdatere i morgen om hvordan de funker i natt om du ønsker?
Har også lest at postafen og B6 skal funke, men det hadde null effekt hos meg vertfall..

Samme her. Forferdelig !!! Kunne gjerne vært foruten de altsåJaaaa! Åh. Det har jeg begynt å slite med også. 26 år og kviser er akkurat det man ønsker seg [emoji23]
Vi får sikkert jenter. Så ut som en tenåring med eldste min og. Ei jente [emoji23]Samme her. Forferdelig !!! Kunne gjerne vært foruten de altså
Kan faktisk ikke huska at jeg hadde kviser med minstemann som er gutt eldste frøkna har alltid hatt lyst på Lillesøster så det hadde passet fintVi får sikkert jenter. Så ut som en tenåring med eldste min og. Ei jente [emoji23]
Samme her! Eldstejenta har alltid ønsket seg en Storebror eller en lillesøster. Første ønsket er litt vanskelig å innfri [emoji23]Kan faktisk ikke huska at jeg hadde kviser med minstemann som er gutt eldste frøkna har alltid hatt lyst på Lillesøster så det hadde passet fint
Haha. Ja der sliter dere litt . Får satse på at et av ønskene blir innfrid da, selvom hun helt sikkert blir glad uansett. Hvor gammel er hu?Samme her! Eldstejenta har alltid ønsket seg en Storebror eller en lillesøster. Første ønsket er litt vanskelig å innfri [emoji23]
Jada hun blir nok det uansett [emoji4] hun er 8. Nesten 9 når babyen kommer om det holder helt ut [emoji4]Haha. Ja der sliter dere litt . Får satse på at et av ønskene blir innfrid da, selvom hun helt sikkert blir glad uansett. Hvor gammel er hu?
Ja, det var et bra tipsGi gjerne tilbakemelding om hvordan det gikk, ja
Vet om postafen også. Har tatt det før og det eneste som skjedde da er at jeg blir trøtt.
Men i dag har jeg prøvd å holde meg i aktivitet i hele dag. Og det har gått ganske bra. Er så lei av å ligge på sofaen. Er ikke sikker det hjelper å ligge på sofaen og bare kjenne etter kvalmen heller!
Må allerede opp på natten og tisse minst en gang! Det irriterer meg grenseløst at det kom så tidlig denne gangen...
Ja det er grusomt, er 10+4 og syns det var alt for tidlig med de nattlige doturene ennå. Sist kom de ikke sååå tidlig. Hadde utslag på urin sist jeg var hos legen så venter på svar om det kan være uvi som gjør det daFra uke 6 så har jeg stått opp minst 2 ganger om natten og nå som jeg er 13+6 så står jeg opp minst 4 ganger! Utrolig slitsomt..
Har det kjempe koselig på hytta til familien til samboeren..MEN ikke like koselig å bli kvalm av lukter når det er utedo nei og siden jeg bare er 10 uker på vei vil vi holde det hemmeligt.....![]()
Huff! Har dere litt Pors i skogen utenfor? Vet mange med utedo bruker pors til å la det dufte godt. Den «tar» visst mye av drittlukten![]()

her blir det bare do 2 ganger omdagen! Gleder meg til vi skal kjøre hjem og jeg kan sitte på en do som ikke lukter så jeg spyr
Huff! Har dere litt Pors i skogen utenfor? Vet mange med utedo bruker pors til å la det dufte godt. Den «tar» visst mye av drittlukten![]()

her blir det bare do 2 ganger omdagen! Gleder meg til vi skal kjøre hjem og jeg kan sitte på en do som ikke lukter så jeg vil spy