Klagetråden

ims

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
:banghead: :shifty: :yuck: :( :mad:
 
Skikkelige luftsmerter i magen ikveld... :inpain: Vondt!
 
Kvalm:grumpy: Men det går litt bedre nå. Alle tipsene som jeg har funnet: frisk luft, lite sukker, salt kjeks, te og masse vann. Det hjelper faktisk!!! Så litt jubel for det:happy:
 
Spy spy og atter spy.
Selv med Sea-Band, alle gode råd følges ang mat, luft, aktivitet, kjeks så hjelper det særdeles lite. Vurderer å gå til akupunktur, samtidig som jeg tror jeg blir engstelig om jeg ikke er kvalm. [emoji23]
 
Synes det er så rart at jeg allerede løper på do to ganger i løpet av natten, selv om jeg bare er 5+3. Har lest at det er normalt, men det må vel bli enda verre når baby blir større?
Har det egentlig veldig fint foreløpig altså, når tissehyppighet er det eneste jeg har å klage på ;)
 
Synes det er så rart at jeg allerede løper på do to ganger i løpet av natten, selv om jeg bare er 5+3. Har lest at det er normalt, men det må vel bli enda verre når baby blir større?
Har det egentlig veldig fint foreløpig altså, når tissehyppighet er det eneste jeg har å klage på ;)

Det som gjør det er at hormonene i kroppen som kommer av svangerskapet gjør muskulaturen i urinveiene glattere, og da er det vanskeligere å holde seg [emoji30][emoji23] Og ja, det blir kanskje verre når babyen blir større og presser på i tillegg [emoji23] da får man jo både glatt muskulatur og en som leker sisten med blæren [emoji23] Funtimes [emoji23]
 
Jeg har store utfordringer med bekkenet allerede[emoji30] men heldigvis kun når jeg sitter for mye over lengre perioder [emoji53][emoji4]
 
Det som gjør det er at hormonene i kroppen som kommer av svangerskapet gjør muskulaturen i urinveiene glattere, og da er det vanskeligere å holde seg [emoji30][emoji23] Og ja, det blir kanskje verre når babyen blir større og presser på i tillegg [emoji23] da får man jo både glatt muskulatur og en som leker sisten med blæren [emoji23] Funtimes [emoji23]

Det blir selve definisjonen på funtimes, ja! Hehe. Jeg synes ikke at jeg løper på do oftere enn normalt på dagtid. Jeg drikker mye vann, og har alltid gått en del på do. Men jeg er ikke vant til å våkne to ganger om natten!
 
Det blir selve definisjonen på funtimes, ja! Hehe. Jeg synes ikke at jeg løper på do oftere enn normalt på dagtid. Jeg drikker mye vann, og har alltid gått en del på do. Men jeg er ikke vant til å våkne to ganger om natten!

Huff, våken-nettet er ikke gøy! Søvn er jo sååå deilig![emoji23]
 
Kvalm, kvalm og kvalm døgnet rundt. Klarer ikke spise noen ting nesten. Vondt i magen, tror det er luftsmerter. Føler meg skikkelig blæ om dagen... Fint det var kommet en klagetråd for nå trengte jeg skikkelig å klage litt :wacky:
Men samtidig prøver jeg å tenke at det er positivt å være dårlig haha..
 
Åårh, sover såå dårlig for tiden :banghead:
 
Ser ut til at det blir meg og doskålen de neste ukene☹️
 
Huff! Den kvalmen! Jeg har hatt det sånn noen uker allerede nå. Føler at hver dag er en kamp!!! Kaster ikke opp, men fryser og er skikkelig uggen og alt som hører med kvalmen.
Er såpass at akkurat nå klarer jeg ikke glede meg over at jeg er gravid. Det er bare fryktelig slitsomt! Er det flere som har det slik?
 
Stuptrøtt etter jobb. Sover 1-2 timer på sofaen. Vondt i korsryggen ved aktivitet. Så får ikke gjort så mye husarbeid. Godt mannen kommer hjem fra reise om 2 timer, sånn at han kan få gjort litt i heimen.
 
Åååhhh!!! Jeg er så kvalm! Og det verste er at noe har skjedd i vannet vårt så det STINKER! Kan ikke drikke eller dusje. Må jo vaske hender men blæææ. Lukter fjøs.
 
Jeg har såååå lyst på sjokolade, men skal liksom holde meg unna i ukedagene :rolleyes:
 
Huff! Den kvalmen! Jeg har hatt det sånn noen uker allerede nå. Føler at hver dag er en kamp!!! Kaster ikke opp, men fryser og er skikkelig uggen og alt som hører med kvalmen.
Er såpass at akkurat nå klarer jeg ikke glede meg over at jeg er gravid. Det er bare fryktelig slitsomt! Er det flere som har det slik?
Akkurat slik har jeg det også. Er i tillegg stuptrøtt to timer etter jeg har stått opp og klarer ikke konsentrere meg om noe [emoji20]
 
Back
Topp