Klagetråden

Pollenallergi og valget mellom medisiner som virker dårlig eller som gir blodig neseslim....blæh [emoji20]
 
Klager over at hver morgen hvis jeg presser meg opp tidlig til jobb og tidligvakt så blir jeg megakvalm, spyr og ødelegger hele formiddagen ved og være uggen :(

Di dagene jeg våkner av meg selv i 8 tiden og utover finnes ikke antydning til kvalme i det hele tatt!
 
Klager over at hver morgen hvis jeg presser meg opp tidlig til jobb og tidligvakt så blir jeg megakvalm, spyr og ødelegger hele formiddagen ved og være uggen :(

Di dagene jeg våkner av meg selv i 8 tiden og utover finnes ikke antydning til kvalme i det hele tatt!
Samme her. Har fått tilpasning på jobb i form av at jeg bare jobber midt/kveld/natt :)
 
Kynnere! 21 uker og den siste uka har jeg fått ENORMT med kynnere! De er ikke vonde, men de påvirker pusten og er derfor på den måten ubehagelige.
 
Klager på tett, uttørka nese og tørrhet i munn og svelg! Føles som alt snurper seg sammen til det blir vanskelig å puste!:oops: Pøser på med inntak av vann (2-3liter dager), saltvannsspray med aloe vera, spesial sugetabletter mot munntørrhet, tyggis etc, men føler ingenting hjelper:wideyed: Andre som har opplevd eller har det på samme måte?:confused: Gode tips taes imot med takk, ellers er legetime bestilt til fredag.. Får jo helt noia av dette:wtf:
 
Klager på tett, uttørka nese og tørrhet i munn og svelg! Føles som alt snurper seg sammen til det blir vanskelig å puste!:oops: Pøser på med inntak av vann (2-3liter dager), saltvannsspray med aloe vera, spesial sugetabletter mot munntørrhet, tyggis etc, men føler ingenting hjelper:wideyed: Andre som har opplevd eller har det på samme måte?:confused: Gode tips taes imot med takk, ellers er legetime bestilt til fredag.. Får jo helt noia av dette:wtf:
Hadde det også sånn. Hadde en sånn mentolgreie man inhalerer, men den har jeg kjøpt i Tanzania da.. :p men finnes kanskje noe lignende på apotek?
For halsen så drakk jeg bare masse vann..det funket det :)
 
Hekkan jeg har myyyye kynnere! Sinnsykt mye på kveldene! Er omtrent hele tiden. Igjen - ingen smerter noe sted, men jo lenger kvelden har vært, jo mer føler jeg at jeg på en måte må 'puste meg gjennom de'. Just me?
 
18+6, og kjenner fremdeles ikke noe liv :/ Legen og Internett sier det er normalt, men det kjennes ikke sånn ut når man leser her inne. Eneste gangen jeg føler at forum kanskje ikke har vært bra for meg...
 
Klager på tett, uttørka nese og tørrhet i munn og svelg! Føles som alt snurper seg sammen til det blir vanskelig å puste!:oops: Pøser på med inntak av vann (2-3liter dager), saltvannsspray med aloe vera, spesial sugetabletter mot munntørrhet, tyggis etc, men føler ingenting hjelper:wideyed: Andre som har opplevd eller har det på samme måte?:confused: Gode tips taes imot med takk, ellers er legetime bestilt til fredag.. Får jo helt noia av dette:wtf:
Anbefaler nesehorn som skyller gjennom masse saltvann i slengen, renser opp myye bedre enn alovera saltvannssprayen. Bruker vanlig salt (uten jod) og lunka/varmt vann fra springen. Vært mye slimete og tett med pollenallergi, men etterhvert som medisinene begynner å virke er det mer tørt, skyllinga gjør godt for begge.
Lignende denne: https://www.apotek1.no/produkter/neseskyller-1stk-902857p

(mannen har brukt det i mange år ved tendenser til bihulebetennelse, tidligere kronisk men nå går det over før det ordentlig begynner - eg måtte krype til korset og prøve nå, det virka! :) )
 
Anbefaler nesehorn som skyller gjennom masse saltvann i slengen, renser opp myye bedre enn alovera saltvannssprayen. Bruker vanlig salt (uten jod) og lunka/varmt vann fra springen. Vært mye slimete og tett med pollenallergi, men etterhvert som medisinene begynner å virke er det mer tørt, skyllinga gjør godt for begge.
Lignende denne: https://www.apotek1.no/produkter/neseskyller-1stk-902857p

(mannen har brukt det i mange år ved tendenser til bihulebetennelse, tidligere kronisk men nå går det over før det ordentlig begynner - eg måtte krype til korset og prøve nå, det virka! :) )
Da vet jeg hva jeg skal prøve! Er verdt et forsøk:) tusen takk for tips!;)
 
Klager over idiot av en barnefar...
Klager over migrene, forkjølelse, uvi og øyebetennelse...
 
Når eg for andre gang er i ein by og har muligheten til å finna tak i bukser så er heila senteret snudd på hode og eg fekk inntrykk av att der var slutt på mammaklær på den hm butikken og, så fant eg de i baby avd og kun ei i min str. Er det virkeligt såå unormalt og bruka 34? Føler eg har utruligt dårligt flaks i meg shoppingen.. 21+2 og omsider ei buksa..
Greide slita ut bekkenet i går og følte eg ikke fikk beina med meg når eg la meg. Pleie bli bedre av å ligga i senga og sove, men den gang ei. Måtte ha ein tur på do i natt og klarte såvidt og komma meg opp og inn igjen på rommet [emoji87] er heldigvis vegg i vegg! Følte meg igrunn hottere i går når eg kasta opp og tissa på meg, heldigvis hima
 
Dagens store klage!! Var til legen i dag for å få sykmelding etter som jeg har begynt å plages med bekkenløsning... Men det spørsmålet jeg fikk av fastlegen min det tok meg litt på senga.
Har du en spiseforstyrrelse? Bruker du å kaste opp?
Nei å nei!! Jeg er naturlig tynn/ ligger i slekta å være tynn.

Å dette sa hun før hun så på journalen min å det sto at jeg er gravid!
 
Back
Topp