Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Har fått tilpasning på jobb i form av at jeg bare jobber midt/kveld/nattKlager over at hver morgen hvis jeg presser meg opp tidlig til jobb og tidligvakt så blir jeg megakvalm, spyr og ødelegger hele formiddagen ved og være uggen
Di dagene jeg våkner av meg selv i 8 tiden og utover finnes ikke antydning til kvalme i det hele tatt!
Hadde det også sånn. Hadde en sånn mentolgreie man inhalerer, men den har jeg kjøpt i Tanzania da.. men finnes kanskje noe lignende på apotek?Klager på tett, uttørka nese og tørrhet i munn og svelg! Føles som alt snurper seg sammen til det blir vanskelig å puste! Pøser på med inntak av vann (2-3liter dager), saltvannsspray med aloe vera, spesial sugetabletter mot munntørrhet, tyggis etc, men føler ingenting hjelper Andre som har opplevd eller har det på samme måte? Gode tips taes imot med takk, ellers er legetime bestilt til fredag.. Får jo helt noia av dette
Anbefaler nesehorn som skyller gjennom masse saltvann i slengen, renser opp myye bedre enn alovera saltvannssprayen. Bruker vanlig salt (uten jod) og lunka/varmt vann fra springen. Vært mye slimete og tett med pollenallergi, men etterhvert som medisinene begynner å virke er det mer tørt, skyllinga gjør godt for begge.Klager på tett, uttørka nese og tørrhet i munn og svelg! Føles som alt snurper seg sammen til det blir vanskelig å puste! Pøser på med inntak av vann (2-3liter dager), saltvannsspray med aloe vera, spesial sugetabletter mot munntørrhet, tyggis etc, men føler ingenting hjelper Andre som har opplevd eller har det på samme måte? Gode tips taes imot med takk, ellers er legetime bestilt til fredag.. Får jo helt noia av dette
Da vet jeg hva jeg skal prøve! Er verdt et forsøk tusen takk for tips!Anbefaler nesehorn som skyller gjennom masse saltvann i slengen, renser opp myye bedre enn alovera saltvannssprayen. Bruker vanlig salt (uten jod) og lunka/varmt vann fra springen. Vært mye slimete og tett med pollenallergi, men etterhvert som medisinene begynner å virke er det mer tørt, skyllinga gjør godt for begge.
Lignende denne: https://www.apotek1.no/produkter/neseskyller-1stk-902857p
(mannen har brukt det i mange år ved tendenser til bihulebetennelse, tidligere kronisk men nå går det over før det ordentlig begynner - eg måtte krype til korset og prøve nå, det virka! )