Det kan hende at en viss hormonbombe eksploderte i morges. Vips - en tilnærmet telefonfri dagHer er det ipaden - men blitt bedre de siste dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende at en viss hormonbombe eksploderte i morges. Vips - en tilnærmet telefonfri dagHer er det ipaden - men blitt bedre de siste dagene
Samme her [emoji23][emoji23] venter med å tenke Navn til etter OUL da [emoji5]Sååå vanskelig å finne navn til de små. Det var vanskelig nok å finne navn til 1 sist, men nå må vi finne 2 av hver... Vet ikke hvor jeg skal starte engang.. Forslag mottas med takk.. Løsningen er kanskje å kalle de baby 1 og baby 2 om vi ikke klarer å finne navn [emoji14]
Trenger bare å få det ut!!! En uke på påskeferie, mannen har brukt hvert ledige sekund på mobilen sin. Vi har ikke ført en eneste samtale på hans initiativ. Prøvd å si fra 2 ganger, uten bedring. Blir gal! (Og lei meg!) Menn altså! [emoji35]
Vi har en liten gutt fra før, og han får masse oppmerksomhet fra far, og han tar sin del av arbeidet hjemme. Vi har rensket luften i dag. Bedre nåDet bør man serr ta tak i... eks'n min var sånn... og fortsatte og være sånn med barn i hus..
Haha, av og til må man bareDet kan hende at en viss hormonbombe eksploderte i morges. Vips - en tilnærmet telefonfri dag
Samme her!Kjenner jeg ikke er helt klar for å komme tilbake til hverdagen igjen :/
You and me both... I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkleet på jobb for første gang. Skikkelig dårlig samvittighet :/Må kvalmen snart gå over! Er 13+0 i dag og kvalmen har bare blitt verre og verre. I dag har jeg holdt meg hjemme i nærheten av toalettet. Når skal dette ende?
You and me both... I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkleet på jobb for første gang. Skikkelig dårlig samvittighet :/
Gikk over i uke 14/15 for meg, håper det gir seg snart! Vil forresten anbefale apifan eller lignende kvalmestillende som fås på resept, det var genialt! (fikk i uke 13....tok til uti uke 15 en gang, da glemte eg det....).Må kvalmen snart gå over! Er 13+0 i dag og kvalmen har bare blitt verre og verre. I dag har jeg holdt meg hjemme i nærheten av toalettet. Når skal dette ende?
Gikk over i uke 14/15 for meg, håper det gir seg snart! Vil forresten anbefale apifan eller lignende kvalmestillende som fås på resept, det var genialt! (fikk i uke 13....tok til uti uke 15 en gang, da glemte eg det....).