Klagetråden

Klager over at jeg to netter på rad nå har våknet og ikke sovnet igjen før det har gått flere timer!
 
Jeg blir så lei av å bare bli delvis tatt hensyn til! Er så ødelagt om morgenen for tiden. 4.dagen på rad hvor jeg er uggen i huet. Grr.
 
Når du er så sliten, Har null energi og bekkenet verker. Da vil du kun ligge i senga å synes synd på degselv..
 
Uff, vondt i både bekken og korsrygg. Dårlig kombi med gravid og flytting
 
Strammer så veldig rundt mage, på sidene og bak. Føles ut som jeg har på meg et tjukt stramt belte!! Er dette kynnere? Kan nesten kjenne at strekkmerkene blir til :arghh:
Og samboer er ute på byen og tar seg noen øl.. unner han det, men typisk at jeg ikke sovner før han er tilbake :rolleyes:
 
Strammer så veldig rundt mage, på sidene og bak. Føles ut som jeg har på meg et tjukt stramt belte!! Er dette kynnere? Kan nesten kjenne at strekkmerkene blir til :arghh:
Og samboer er ute på byen og tar seg noen øl.. unner han det, men typisk at jeg ikke sovner før han er tilbake :rolleyes:
Har noe av det samme - føler meg helt stappa i magen, og enda værre etter et godt måltid....mye småspising om dagen for vanlige måltider blir i overkant (både trangt i magen + noe halsbrann).
Så strekkmerkene kommer nok ja, like overraska hver dag eg ikkje har fått nye....(har strekkmerker på puppene fra puberteten, tross i cup a, så har ikke veldig tungt for det)...
Kynnere er noe anna da, det knyter seg i magen og blir en hard ball...
 
Eeeevig lang kø på kiwi, stått i ti minutt nå og nærmer meg halvveis. Slipper neppe ut før etter 16... Ikke store korga heller men melk i småpakning må eg ha til eg skal bort søn-man.
 
Har noe av det samme - føler meg helt stappa i magen, og enda værre etter et godt måltid....mye småspising om dagen for vanlige måltider blir i overkant (både trangt i magen + noe halsbrann).
Så strekkmerkene kommer nok ja, like overraska hver dag eg ikkje har fått nye....(har strekkmerker på puppene fra puberteten, tross i cup a, så har ikke veldig tungt for det)...
Kynnere er noe anna da, det knyter seg i magen og blir en hard ball...

Takk for oppklaringa!
Det er rett og slett huden som strekker seg da? Skikkelig ubehagelig. Er bedre idag heldigvis :happy: har smurt meg som en gal med både olje og lotion, håper det hjelper mot strekkmerkene :angelic:
 
Jeg blir gal av dette med barnevogn! Hadde egentlig bestemt meg for vogn, men nå er jeg i tvil igjen. Kommer aldri til å greie å bestemme meg! [emoji14]
 
Hva står du i mellom? Om jeg får være nysgjerrig :joyful:
Bugaboo buffalo, emmaljunga nxt90 (eventuelt nxt90 f) og i dag fant jeg plutselig ut at jeg har lyst på emmaljunga edge med duo s understell [emoji85]
 
Tenkte vel egentlig mest på det her i går, da vi var innom et senter - men irriterer meg fremdeles over hvor få det ser ut til å være som vet å bruke dobørsten etter seg..
Sikkert samme folka som er tomme for blinklysolje.
 
Tenkte vel egentlig mest på det her i går, da vi var innom et senter - men irriterer meg fremdeles over hvor få det ser ut til å være som vet å bruke dobørsten etter seg..
Sikkert samme folka som er tomme for blinklysolje.
Ja, Det er ganske irriterende.. verken å bruke dobørsten eller blinklys er vanskelig.. og det er uhyre slitsom når de ikke bruker blinklys. Blir jo så mye mindre flyt i trafikken [emoji34]

Jeg er også en skikkelig hissigpropp når det kommer til udugelige sjåfører, ihvertfall når jeg kjører med henger at jeg er sikker på at jeg av og til må passe blodtrykket [emoji28]
 
Bugaboo buffalo, emmaljunga nxt90 (eventuelt nxt90 f) og i dag fant jeg plutselig ut at jeg har lyst på emmaljunga edge med duo s understell [emoji85]
Jeg ville valgt emmaljunga edge [emoji4] synes den vogna er helt fantastisk flott [emoji1] jeg har selv simo vogna, den er ca like stor. Og det er absolutt ikke noe problem å løfte den ut og inn av bilen [emoji41]
 
Jeg ville valgt emmaljunga edge [emoji4] synes den vogna er helt fantastisk flott [emoji1] jeg har selv simo vogna, den er ca like stor. Og det er absolutt ikke noe problem å løfte den ut og inn av bilen [emoji41]
Vi har blitt enige om mondial de luxe med duo s lounge understell :) Den er flott og veldig god! Eneste minuset er at den tar stor plass og ikke er spesielt lett når ungen blir større. Men jeg tror det skal gå bra :)
 
Vi har blitt enige om mondial de luxe med duo s lounge understell :) Den er flott og veldig god! Eneste minuset er at den tar stor plass og ikke er spesielt lett når ungen blir større. Men jeg tror det skal gå bra :)
Kjenner jeg misunner deg litt [emoji6] den vogna er såå fin [emoji7] angrer litt på at jeg ikke valgte den vogna med første [emoji4] og føler liksom ikke vi kan kjøpe enda ei ny vogn.. da vi har bestemt oss for å ha ei søskenvogn også om vi skulle ha bruk for det.
 
Back
Topp