Hodepine som ikke slipper taketHadde det sist svangerskap i 1 trimester også. Ingenting annet enn koffein funka og koffein synes jeg er så skummelt 1 trimester... det er ikke migrene det er jeg sikker på, men paracet tar ikke LITT av smertene engang. Fant meg et boks med energidrikke nå så får vi se om det er samme type hodepine som sist...
Skjønner du syns det er skummelt men de sier jo at det er innafor. Energidrikk smaker ræv for meg nå, ellers hadde jeg nok drukket en om dagen gitt. Ser ikke forskjellen på det og å drikke kaffe..
Hadde det sist svangerskap i 1 trimester også. Ingenting annet enn koffein funka og koffein synes jeg er så skummelt 1 trimester... det er ikke migrene det er jeg sikker på, men paracet tar ikke LITT av smertene engang. Fant meg et boks med energidrikke nå så får vi se om det er samme type hodepine som sist...
ikke vis, du lager iskaffe av den også?
Jeg har ikke noe vondt enda, men har vondt i korsryggen (kjennes ut som bekkenet) og mensenmurringer som ikke er vonde, bare ubehagelige.

lever et liv på Iste, elsker det!
Ikke så lenge igjen til privat ul da, masse lykke til

På godt og vondt då
Legevakten ett ment for hastesaker som IKKE kan vente til neste virkedag. Ikke som en quick fix for å få seg ultralyd. Det tar ressurser fra pasientene som trenger det mer. Jeg skjønner
det frister veldig å smøre på, men jeg kommer ikke til å gjøre det! Og det er som både dere og fastlegen sier, at så her tidlig er det ikke noe man får gjort uansett!