Lykke til.Mer blod, mer koagler (hatt et par stk opp til 1cm nå), mer murringer, antydning til feber og veldig svimmel. Fikk time på legevakta nå om en halvtime![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til.Mer blod, mer koagler (hatt et par stk opp til 1cm nå), mer murringer, antydning til feber og veldig svimmel. Fikk time på legevakta nå om en halvtime![]()

har første svangerskapskontroll onsdag, vet ikke om jeg skal dra på den? Spørre om henvisning til ultralyd fra fastlege?Ikke de beste nyhetene dessverre, men syns likevel jeg fikk ligg vage beskjeder. Men er vell ikke mye de kan gjøre uansett..
Hun sjekket livmortappen og sjekket generelt sett innvendig, kjente på magen osv! Ikke mye blod inni der, så jeg tenkte det kanskje var litt gode nyheter.
Hun ringte så gynekolog for å høre om ul kunne tas, men hun sa bare tilbake at det høres ut som spontanabort.
Hun sa til gynekologen at jeg hadde gått igjennom 3 bind i dag men ikke fylt de helt. Det stemte ikke, jeg har brukt 3 truseinnlegg og det har vært minimalt med blod i dem. Hun sa også blod og smerter har økt uten å presisere, fordi det har økt, men er fortsatt ikke kjempe masse.
Vil jo så gjerne stole på at de vet hva de snakker om, men vanskelig å stole helt på det uten å få noe bekreftethar første svangerskapskontroll onsdag, vet ikke om jeg skal dra på den? Spørre om henvisning til ultralyd fra fastlege?
Takk for svar!Hadde det vært meg så hadde jeg bestilt privat ultralyd på tirsdag morgen og dratt på den om ikke blødningene økte fram til da. Hadde ikke orka å leve i den uvissheten her.
Men du er såpass langt på vei at legen i utgangspunktet skal henvise deg til ultralyd, hvertfall i teorien. HCG så sent er ikke til å stole på, så ultralyd er definitivt veien å gå. Så spørs det bare hvor mye du orker å vente.
Også vil jeg si til deg - dette er skikkelig jævli å stå i. Men det er ikke over for deg, du blør ja - men lite. Det finnes så mange ufarlige grunner til å blø litt i svangerskapet. Jeg håper av hele mitt hjertet at dette er en av de.

Takk for svar!
Ja, hadde lett tatt privat hvis det var i nærheten, nærmeste er nesten 4 timer unna med bil
Blir også så usikker på om vi skal fortelle til folk at vi kanskje mister eller om vi skal vente. Vi har jo sagt vi er gravide til de nærmeste..
Styrkeklem til deg og håper alt er i orden med den lille