Klagetråd

Uffda håper du sender inn klage! Jeg hadde tenkt til å si det samme til dem dersom min også blir avlyst, det er et brudd på våre pasientrettigheter.

Takk for link. Jeg har nå sendt klage

Altså dette er jo bare hårreisende! Håper virkelig alle dere som er berørt sender inn klager her, man kan jo ikke få beskjed om at de gir helt blaffen.

Vært masse våken i natt dag jeg fikk mye vondt i magen og hadde mange turer på do. Dro hjem og la meg igjen etter å ha levert i bhg. Våknet noen timer etterpå av alarmen min siden jeg skal til fysio. Har jo selvfølgelig ikke rukket å spise og er nå dritkvalm på venterommet... At jeg aldri lærer

Jeg 11+4 og venter fremdeles på å få tildelt time fra Ullevål. Er det noen andre som har opplevd at det tar lang tid ?

Jeg synes disse ukene er så strevsomme. Er 17+5 i dag. Har stor mage, og mulig jeg kjenner liv, men er ikke sikker. Har lette murringer innimellom og får fantasier om at alt går til helvete. Litt over 2 uker til ordinær UL og dagene snegler seg. Sist jeg var på UL (kun 5 min for å sjekke kjønn) så sov fosteret så det var ingen bevegelser annent enn hjertet som slo. Lager jo katastrofetanker i hodet av det også. I kveld er jeg litt lei.

Strever ordentlig med å takle vektoppgangen dette svangerskapet :sorry: Jeg raser opp i vekt! Allerede + 10 kg, og er bare 16 uker.

Samme her. Er allerede så feit. Slitsomt, lurer på hvor det skal ende.
Så utrolig tungt for psyken når det blir sånn :sorry: Føler meg bare feit, som du sier. Skulle ønske jeg bare hadde en fin babykul, men føler bare det tyter ut "overalt".

Nesten så jeg håper OUL viser tvillinger, så det hadde vært en logisk forklaring :hilarious:

Fikk bekreftet tidlig at livmor ligger bakover og det kan føre til at det kan ta noe tid før magen viser.. Nå er jeg 17+2 og magen har enda ikke "poppet", bare bilringen som er skøvet litt frem.. Sliter med at matlysten kommer og går, så føler ikke vekten heller tar seg opp..

Så utrolig tungt for psyken når det blir sånn :sorry: Føler meg bare feit, som du sier. Skulle ønske jeg bare hadde en fin babykul, men føler bare det tyter ut "overalt".

Nesten så jeg håper OUL viser tvillinger, så det hadde vært en logisk forklaring :hilarious:
Samme her, og det verste er at ikke bare magen er stor, men rygg, armer, rumpe, lår etc. føler meg som en hval og er bare 18 uker. Forrige svangerskap gikk jeg opp 20 kg og hadde bare gått opp 5 der jeg er nå. Altså, jeg kan ikke legge på meg enda 15 kg! Haha

Fikk bekreftet tidlig at livmor ligger bakover og det kan føre til at det kan ta noe tid før magen viser.. Nå er jeg 17+2 og magen har enda ikke "poppet", bare bilringen som er skøvet litt frem.. Sliter med at matlysten kommer og går, så føler ikke vekten heller tar seg opp..
Det er ikke noe å være lei seg for, vektøkning kommer for fullt fremmover nå!

Er sliten og trøtt for tiden.. Er så godt som alene med barna om dagen, da mannen jobber kl 7-19 tilogmed tirsdag neste uke. Og jeg har i gjennomsnitt fire dager praksis i uken, samt at det skal skrives praksisoppgave og sluttvurdering i tillegg. Var også på jobb igår og lørdag. Er heldigvis i relativt god form, for sykmelding er liksom ikke noe alternativ når man er student.. Men kjenner at jeg ikke er mye til mamma på ettermiddagene.. :sorry:

Jeg synes disse ukene er så strevsomme. Er 17+5 i dag. Har stor mage, og mulig jeg kjenner liv, men er ikke sikker. Har lette murringer innimellom og får fantasier om at alt går til helvete. Litt over 2 uker til ordinær UL og dagene snegler seg. Sist jeg var på UL (kun 5 min for å sjekke kjønn) så sov fosteret så det var ingen bevegelser annent enn hjertet som slo. Lager jo katastrofetanker i hodet av det også. I kveld er jeg litt lei.

Jeg holder med! Murringer tar snart livet av meg, blir så bekymret. Men så går bare dagene.

Hold ut alle sammen, belønningen kommer :)

Jeg har hatt så utrolig mye smerter i magemusklene i dag og i går. Kjennes nesten ut som sting i sido som sprer seg utover rygg og mage. Noen som har noen råd om hvordan jeg kan lindre smertene?

Jeg har hatt så utrolig mye smerter i magemusklene i dag og i går. Kjennes nesten ut som sting i sido som sprer seg utover rygg og mage. Noen som har noen råd om hvordan jeg kan lindre smertene?
Et varmt bad eller varmeflaske pleier å fungere litt i allefall :)

Back
Topp