Nå er jeg så lei. Hatt flere sykdomsperioder siden slutten av desember, med influensa, Covid, omgangssyke, kikhoste, RS-virus og vanlig rhinovirus med mye bihuleverk - selv rhinovirus er tøft når man er gravid! Jeg har ikke fått sove ordentlig på nettene i hele 2025, på grunn av pusteproblemer relatert til all sykdommen, hoste, samt graviditetsplager som liggestilling, kramper og toalettbesøk. Nå begynner jeg å lure på hvordan de siste ukene mot fødsel skal bli, siden søvnen ikke har noen bedring. Utenom én uke som "helt frisk" har jeg hele tiden vært plaget og smittet med noe nytt. Og de siste fire dagene har jeg vært bedre enn på lenge. Men for å toppe det hele, har jeg nå fått skikkelige smerter og kjenner på ømhet i navleområdet, og begynner å bekymre meg for delte magemuskler eller navlebrokk. Typisk min uflaks at det skal bli noe krøll med det. Jeg har jo hostet i månedsvis, så det hjelper nok ikke på. Dersom andre har erfaring med navlevondt setter jeg pris på positive historier eller tips/råd til hva som kan hjelpe. Føler jeg er på bristepunktet.