Klagetråd

Ble igangsatt med ballong og modningspiller i går og er inn langt på sykehuset. Hatt regelmessige maserier ca hvert 5 min i hele natt, så det ble ikke mye søvn gitt. Fikk morfin, men det slo meg bare ut og tok ikke smertene. Ser ut som slimproppen gikk nå på morgenen. Venter spent på videre undersøkelser!
Så spennende! Masse lykke til :Heartred

Sååå lei og sååå vondt i bekkenet for tiden.. helt forferdelig å sove med det bekkenet.. :hungover: Jeg var IKKE forberedt på å nærme meg termin - trodde denne jenta skulle komme ei uke før termin som storesøster og storebror :hilarious: I tillegg sklei jeg og datt på rumpa i dusjen imorres.. Ringte jordmor for å høre hva som er lurt å gjør.. :nailbiting: Ligger nå på sofaen og drikker iskaldt vann for å se om det er liv og røre, og det er det heldigvis ❤️❤️

Ble igangsatt med ballong og modningspiller i går og er inn langt på sykehuset. Hatt regelmessige maserier ca hvert 5 min i hele natt, så det ble ikke mye søvn gitt. Fikk morfin, men det slo meg bare ut og tok ikke smertene. Ser ut som slimproppen gikk nå på morgenen. Venter spent på videre undersøkelser!

Masse lykke til med innspurten ❤️❤️

Lykke til med innspurten, snart i mål :D :love7

Ikke for å bare spinne videre på min tidligere klaging, men jeg føler liksom ikke jeg har noen god «grunn» til å være så sliten som jeg er (annet enn at jeg er høygravid). Har jo sovet nok, og ikke gjort så noe særlig i dag. Føler meg bare skikkelig dottete i hodet og daff. Konstant stappa og blir overmett og enda mer slapp når jeg spiser. Da må jeg legge meg ned igjen :laughing002 er kanskje det at hvis ikke hadde hatt denne magen kunne jeg aktivisert meg med noe praktisk, gått meg en tur, ordnet i hagen, etc. Men når jeg ikke får gjort det, så blir jeg liksom bare liggende og kjeder meg og er lei.

Så spennende, masse lykke til!!!

Ikke for å bare spinne videre på min tidligere klaging, men jeg føler liksom ikke jeg har noen god «grunn» til å være så sliten som jeg er (annet enn at jeg er høygravid). Har jo sovet nok, og ikke gjort så noe særlig i dag. Føler meg bare skikkelig dottete i hodet og daff. Konstant stappa og blir overmett og enda mer slapp når jeg spiser. Da må jeg legge meg ned igjen :laughing002 er kanskje det at hvis ikke hadde hatt denne magen kunne jeg aktivisert meg med noe praktisk, gått meg en tur, ordnet i hagen, etc. Men når jeg ikke får gjort det, så blir jeg liksom bare liggende og kjeder meg og er lei.
Høres helt normalt ut. Syns babyen trekker veldig mye energi nå på slutten...

Hvis det er noen trøst har jeg det på akkurat samme måte.. Har sovet lenge i natt, så har liksom ingen god grunn til å være så sliten og irritabel. Men hver minste aktivitet gjør meg sliten. Også kjefter jeg på de andre i familien fordi de ikke rydder etter seg og legger fra seg ting på gulvet som jeg ikke kan plukke opp. Aargh :facepalm: :hilarious:

Hvis det er noen trøst har jeg det på akkurat samme måte.. Har sovet lenge i natt, så har liksom ingen god grunn til å være så sliten og irritabel. Men hver minste aktivitet gjør meg sliten. Også kjefter jeg på de andre i familien fordi de ikke rydder etter seg og legger fra seg ting på gulvet som jeg ikke kan plukke opp. Aargh :facepalm: :hilarious:
Ja er trøst at det ikke er bare meg :laughing002

Samme her!! Såååå tiltaksløs..

Samme her... jeg blir så sur når det blir rotete eller skittent på gulvet og jeg ikke får ryddet det opp. :hungover:

Samme her... jeg blir så sur når det blir rotete eller skittent på gulvet og jeg ikke får ryddet det opp. :hungover:
Enig! Har så god grunn for å ikke bøye meg hvert andre minutt for å rydde opp ting fra gulvet - jeg klarer det heller ikke lenger. Blir så sliten og uvel når jeg må gjøre det. Ingen andre i huset som gjør det heller, så går å vasser i leker, klær og sko..:banghead: Sykt oppgitt på mannen i huset som ikke bryr seg om han mister noe ned..han er så vant med at jeg tar det.

Maserier/modningsrier i hele natt :arghh: Dabbet av ved hvile. Såå kjedelig.. Jeg var helt sikker på at lillemor skulle komme ut i natt, da jeg hadde over tjue sammentrekninger fra 01-04, men de var liksom så uregelmessige, og så døde de ut.. Har også en mistanke om at jeg lekker bittelitt fostervann. Skal inn på en sjekk om det fortsetter. Så utålmodig ❤️

Enig! Har så god grunn for å ikke bøye meg hvert andre minutt for å rydde opp ting fra gulvet - jeg klarer det heller ikke lenger. Blir så sliten og uvel når jeg må gjøre det. Ingen andre i huset som gjør det heller, så går å vasser i leker, klær og sko..:banghead: Sykt oppgitt på mannen i huset som ikke bryr seg om han mister noe ned..han er så vant med at jeg tar det.
Her har mannen min skjerpet seg veldig den siste tiden og gjør mye mer husarbeid enn meg for tiden. Det er så deilig. Har også vært flinkere å be om hjelp.

Her har mannen min skjerpet seg veldig den siste tiden og gjør mye mer husarbeid enn meg for tiden. Det er så deilig. Har også vært flinkere å be om hjelp.
Så heldig du er - skulle jo egentlig bare mangle. Men jeg har ikke lykkes med den biten, selv om jeg nevner det ofte. Robotstøvsugeren har vært helt fantastisk siste ukene. Men hjelper ikke sette på den om hele gulvet er fullt i ting:hilarious: Mannen er flink å rydde inn og ut av oppvaksemsk. heldigvis.

41+0 i dag. Hadde termin på torsdag, men fremdeles ingen baby.
Hadde også første modningsrier på torsdag, og mistet også slimproppen da, men siden da har det bare vært mye ubehagelige kynnere gjennom hele helgen. I natt våknet jeg med milde modningsrier på rundt 1 minutt med 2 minutters mellomrom, men igjen.. milde, og jeg fant frem yogaballen i stua og satte i gang med rotasjoner og andre øvelser for å åpne bekkenet. Etter 1,5-2 timer ga det seg. Fikk sovet litt igjen, men våknet med ny runde med akkurat samme modningsrier (kanskje 2-3 timer etter de første). Fremdeles ikke noe særlig vondt, dog det ikke er behagelig.

Kjenner jeg higer etter sterke rier og bare det å komme ordentlig igang. Er skikkelig lei av å være gravid og alle vondter som har fulgt med dette svangerskapet. Blir bare så sinnsykt motløs av at modningsriene avtar.

Back
Topp