Klagetråd

Klager over at mannen min som skulle kommet hjem fra nordsjøen i går er værfast der ute til hvertfall lørdag og kanskje over jul! 4-åringen har sovet dårlig og jeg har vært inn og ut hos han hele nettene, jeg er ekstra sliten og sover dårlig fra før, så hadde virkelig sett fram til å være to nå!
 
Klager over at mannen min som skulle kommet hjem fra nordsjøen i går er værfast der ute til hvertfall lørdag og kanskje over jul! 4-åringen har sovet dårlig og jeg har vært inn og ut hos han hele nettene, jeg er ekstra sliten og sover dårlig fra før, så hadde virkelig sett fram til å være to nå!
Ånei, så utrolig kjedelig :Heartred Håper han kan få komme hjem til jul!
 
Ånei, så utrolig kjedelig :Heartred Håper han kan få komme hjem til jul!
Ja jeg håper det, slik som det ser ut nå så skal helikopteret gå på lørdag, så krysser fingrene for det. Men jeg hadde gledet meg til å ha han med meg på TUL i morgen formiddag, men det får jeg desverre ikke. Men tar med meg min tvillingsøster så det hjelper litt å ikke gå helt alene ❤️
 
Selv om jeg hadde økning på test i dag, så er jeg veldig redd i dag. Føler jeg har mindre symptomer, og er kjemperedd for at utviklinga har stoppet igjen. Det er virkelig psykisk terror å være i første trimester når man har mistet mange ganger før. :sick009
Det er virkelig psykisk terror!
Hadde egentlig vært helt fantastisk om man kunne glemt alt og gått tilbake til samme naivitet som man hadde ved første positive test.
Men motgang gjør oss sterkere og alt det der :Heartred
 
Jeg fortsetter å klage over vond rygg og smerter rundt livmor. Men noe som hjelper er å bevege seg, så har fått gjort en del yoga nå og står oppreist og ruller med hoftene mens jeg ser på TV.

Hormonene har jeg også begynt å merke er og mer, griner av ingenting.
 
Blir en drittjul for oss. Tydeligvis har jeg hjerteformet livmor, så det var vanskelig å se fosteret godt. Den har lagt seg godt oppe i høyre hjørne, så vi klarte kanskje å se noe flimmer(hjertelyd) og målte 7 mm, men det var også vanskelig å måle riktig pga posisjonen. Samtidig har jeg målt hcg gjennom uka, og den var 49700(man), 62700(ons) og 66100 i dag. Noe som i utgangspunktet er litt lav stigning når jeg er 7+4. Jeg får ultralyd i romjula for å finne ut hva som skjer. I mellomtiden kan vi ikke gjøre mer enn å krysse fingrene:sorry:
 
Blir en drittjul for oss. Tydeligvis har jeg hjerteformet livmor, så det var vanskelig å se fosteret godt. Den har lagt seg godt oppe i høyre hjørne, så vi klarte kanskje å se noe flimmer(hjertelyd) og målte 7 mm, men det var også vanskelig å måle riktig pga posisjonen. Samtidig har jeg målt hcg gjennom uka, og den var 49700(man), 62700(ons) og 66100 i dag. Noe som i utgangspunktet er litt lav stigning når jeg er 7+4. Jeg får ultralyd i romjula for å finne ut hva som skjer. I mellomtiden kan vi ikke gjøre mer enn å krysse fingrene:sorry:
Bleh, det er så kjedelig å bare vente! Og tiden går veldig sakte! Vanskelig å nyte julen når man bekymrer seg for magen..
 
Blir en drittjul for oss. Tydeligvis har jeg hjerteformet livmor, så det var vanskelig å se fosteret godt. Den har lagt seg godt oppe i høyre hjørne, så vi klarte kanskje å se noe flimmer(hjertelyd) og målte 7 mm, men det var også vanskelig å måle riktig pga posisjonen. Samtidig har jeg målt hcg gjennom uka, og den var 49700(man), 62700(ons) og 66100 i dag. Noe som i utgangspunktet er litt lav stigning når jeg er 7+4. Jeg får ultralyd i romjula for å finne ut hva som skjer. I mellomtiden kan vi ikke gjøre mer enn å krysse fingrene:sorry:
Vil bare gi deg en god klem! :Heartred Sånne bekymringer er det siste man trenger.
Forhåpentligvis er det bare en liten kamerasky luring som har funnet seg en kosekrok. HCG stiger vel litt i rykk og napp når man er så langt på vei, så krysser alt jeg har for gode nyheter neste uke :Heartred
 
Klager over at mannen min som skulle kommet hjem fra nordsjøen i går er værfast der ute til hvertfall lørdag og kanskje over jul! 4-åringen har sovet dårlig og jeg har vært inn og ut hos han hele nettene, jeg er ekstra sliten og sover dårlig fra før, så hadde virkelig sett fram til å være to nå!
Kom mannen din seg hjem? Leste i nyhetene i dag at flere måtte bli på plattformene, og tenkte på deg :Heartred
 
Kom mannen din seg hjem? Leste i nyhetene i dag at flere måtte bli på plattformene, og tenkte på deg :Heartred
Nei desverre, han håper på å komme i kveld, men det er veldig usikkert om han får det til. Så det var jo litt kjedelig, men vi har heldigvis masse familie i nærheten så det blir jul allikevel ❤️ Takk for omtanken ❤️
 
Jeg blir så sint på skolen noen ganger. Sensuren falt i dag og alle medstudentene mine har fått karakter bortsett fra meg. Hvorfor de ikke kan publisere sensuren samtidig er et mysterium for meg.
 
Hatt så vondt i hodet hele dagen, flashback til sist graviditet hvor jeg gikk ca 6 uker med hodepine hver dag.. Håper ikke det samme skjer nå..
 
Noen flere som har mye murringer/menslignende smerter nederst i magen? Er det normalt? Har hatt det en del i kveld og blir så bekymret.
Om det er normqlt kan jeg dessverre ikke svare på... Jeg har hatt det konstant siden uke 3. Er i uke 6 nå. Varierer i intensitet. Føles ganske likt som menssmerter. I tillegg stikker det i korsryggen/rundt halebenet.
 
Back
Topp