Ja det er jo så lite å måle på så tidlig, så er vanskelig å få det heilt korrekt. Håper eg får sett eit flimmer eg ogÅååh… ikke godt å ha det sånn.. men du var 6+1 i går (mente jeg leste det)? For jeg var på tidlig ultralyd i går, jeg var da 6+2, og vi så et bitte lite flimmer av hjerte. Hun mente jeg kanskje var 5+5, men hun ville ikke jeg skulle endre noe på termin da det er alt for tidlig, og de utvikler seg i rykk og napp. Derfor skal jeg gå ut i fra den beregninga jeg har. Uansett, hvis hun mener jeg var 5+5, jeg selv mener 6+2, så er det gode sjanser for at du kan få se et hjerte i dag, hvis det fortsatt går braNoen blør pga at de mister en tvilling og, eller har bare helt andre uskyldige blødninger. Krysser så fingrene for at det går bra med deg
håper du vil oppdatere oss når du har vært der, også vil jeg ønske deg masse lykke til
![]()
Skal selvfølgelig oppdatere etterpå
Godt med ein så fin og støttande heiagjeng her inne

Noen blør pga at de mister en tvilling og, eller har bare helt andre uskyldige blødninger. Krysser så fingrene for at det går bra med deg
håper du vil oppdatere oss når du har vært der, også vil jeg ønske deg masse lykke til
Krysser fingrene for at de finner liv
Har time 1220 så er jo en eeevighet å vente..
Fått resept på Xonvea og 50% sjukemelding. Håpar dagane går opp med det!

Jeg hadde så dårlig opplevelse sist, og endte opp med hastekeisersnitt og mange turer til sykehuset etter fødsel. Har virkelig ikke lyst til å gå gjennom det igjen.