Uff, dette må være skummelt for degMe reiste heim, for det var ikkje meir å gjere der nede.
Blør fortsatt, men kun når eg er på toalettet. Kjenner lette menssmerter og er ikkje så veldig optimistisk for det her..
Hadde du vondt dei gongane du blødde?
Godt tegn at det bare blør når du er på toalettet da. Ikke så store mengder gjerne?
Vet du ikke spurte meg, men siden jeg og har opplevd å blø i vellykket svangerskap tenkte jeg å svare likevel; jeg hadde ikke vondt da jeg blødde, var bare plutselig masse blod som rant. Var nok til å fylle et lett bind. Det gav seg i løpet av noen timer.
Tenker på deg og håper på det beste for deg og spiren din

aldri opplevd blødning i graviditet før, sjøl ikkje når det blei MA. Har 2,5 timers kjøretur heim igjen.

da vil de nok se en del allerede. Jeg hadde TUL med første barnet da jeg var i uke 7+noe, og da var det en bamsemums som danset der 
Det gir meg så håp når kvalmen fortsatt er her, samtidig som eg prøver å forberede meg på dårlig nytt. Har hatt MA før der eg ikkje mista symptomene, så det betyr jo egentlig ingenting for min del at kvalmen er til stede
Blødningane har heldigvis stoppa heilt.
håper du vil oppdatere oss når du har vært der, også vil jeg ønske deg masse lykke til