Klagetråd

Me reiste heim, for det var ikkje meir å gjere der nede.
Blør fortsatt, men kun når eg er på toalettet. Kjenner lette menssmerter og er ikkje så veldig optimistisk for det her..
Hadde du vondt dei gongane du blødde?
Uff, dette må være skummelt for deg:Heartred
Godt tegn at det bare blør når du er på toalettet da. Ikke så store mengder gjerne?

Vet du ikke spurte meg, men siden jeg og har opplevd å blø i vellykket svangerskap tenkte jeg å svare likevel; jeg hadde ikke vondt da jeg blødde, var bare plutselig masse blod som rant. Var nok til å fylle et lett bind. Det gav seg i løpet av noen timer.

Tenker på deg og håper på det beste for deg og spiren din:Heartred
 
Uff, dette må være skummelt for deg:Heartred
Godt tegn at det bare blør når du er på toalettet da. Ikke så store mengder gjerne?

Vet du ikke spurte meg, men siden jeg og har opplevd å blø i vellykket svangerskap tenkte jeg å svare likevel; jeg hadde ikke vondt da jeg blødde, var bare plutselig masse blod som rant. Var nok til å fylle et lett bind. Det gav seg i løpet av noen timer.

Tenker på deg og håper på det beste for deg og spiren din:Heartred
Både, synes det er meir enn uskyldig. Eg har ikkje så kraftige menstruasjonar til vanlig, så kan vel nesten sammenligne med det som typisk er CD1/2 for meg. Men pleier jo då å bruke tampong, så i grunn vanskelig å sammenligne.

Har hatt veldig auka de kvalmen siste veka, så syns det taler litt i mot. Tok postafen i går kveld for å kunne gå på jobb i dag.
Æsj.. Får vel ikkje svar med det første heller, om det har gått gæli eller ei:confused:

Men alltid godt med solskinnshistoriar og, takk :Heartred
 
Er på jobbreise, dagstur, med sjefen (mann). Begynte å kjenne ein ufattelig vond stikking oppi underlivet. Gjekk på do og så kom det friskt blod.. :sorry: aldri opplevd blødning i graviditet før, sjøl ikkje når det blei MA. Har 2,5 timers kjøretur heim igjen.
Kva gjer eg no? Berre venter å ser om det kjem meir blod?
Ånei så skummelt! :( det er jo nesten bare å vente å se hva som skjer. Jeg hater det svaret selv for man vil jo vite. Eneste måten å vite sikkert hva som skjer er vel ultralyd på dette tidspunktet. Eventuelt dobbel hcg men det tar jo litt tid å få svar på :(
 
Ånei så skummelt! :( det er jo nesten bare å vente å se hva som skjer. Jeg hater det svaret selv for man vil jo vite. Eneste måten å vite sikkert hva som skjer er vel ultralyd på dette tidspunktet. Eventuelt dobbel hcg men det tar jo litt tid å få svar på :(
Har ikkje fastlege her eg bur, så hadde nok ikkje fått komt til "kun" for det heller vil eg tru.
Er henvist til tul og fosterdiagnostikk av jordmor, samt at hu skreiv eg håpte på ein ul før det og grunna historikk. Ser dei har vurdert den i dag, så får vel time ila morgondagen. Spent på korti den er..
 
Me reiste heim, for det var ikkje meir å gjere der nede.
Blør fortsatt, men kun når eg er på toalettet. Kjenner lette menssmerter og er ikkje så veldig optimistisk for det her..
Hadde du vondt dei gongane du blødde?
Nei ikke noe mer enn vanlig, var noen skjøre slimhinner bare hos meg.
Kjipt å høre at det ikke går bra med deg :(
 
Har ikkje fastlege her eg bur, så hadde nok ikkje fått komt til "kun" for det heller vil eg tru.
Er henvist til tul og fosterdiagnostikk av jordmor, samt at hu skreiv eg håpte på ein ul før det og grunna historikk. Ser dei har vurdert den i dag, så får vel time ila morgondagen. Spent på korti den er..
Hvordan
Er på jobbreise, dagstur, med sjefen (mann). Begynte å kjenne ein ufattelig vond stikking oppi underlivet. Gjekk på do og så kom det friskt blod.. :sorry: aldri opplevd blødning i graviditet før, sjøl ikkje når det blei MA. Har 2,5 timers kjøretur heim igjen.
Kva gjer eg no? Berre venter å ser om det kjem meir blod?
hvordan går det med deg? ❤️
 
Hvordan

hvordan går det med deg? ❤️
Det går greit, takk som spør ❤️

Blødningane og ubehaget stoppa i går kveld. Kjem litt gammal blod innimellom. Fortsatt kvalm.
Venter på time for tul på sjukehuset fra før, så eg ringte inn og ho skulle sjekke med legen om eg kunne få komme inn.
Litt risky, sidan eg etter eigen beregning kun er 6+1, men får sjå om det kan gi svar :)
 
Blødningane og ubehaget stoppa i går kveld. Kjem litt gammal blod innimellom. Fortsatt kvalm.
Venter på time for tul på sjukehuset fra før, så eg ringte inn og ho skulle sjekke med legen om eg kunne få komme inn.
Litt risky, sidan eg etter eigen beregning kun er 6+1, men får sjå om det kan gi svar :)
Ah ja det er vel ikke alltid de kan se noe så tidlig. Men håper på det beste ❤️ godt du har stoppet å blø.
 
Jeg er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde meg våken på jobb, vet ikke hva jeg skal gjøre :(
 
  • Omsorg
Reactions: E96
pottettet! Holdt på slik i over en uke nåå.. forbaska forkjølelse
 
Det går greit, takk som spør ❤️

Blødningane og ubehaget stoppa i går kveld. Kjem litt gammal blod innimellom. Fortsatt kvalm.
Venter på time for tul på sjukehuset fra før, så eg ringte inn og ho skulle sjekke med legen om eg kunne få komme inn.
Litt risky, sidan eg etter eigen beregning kun er 6+1, men får sjå om det kan gi svar :)
Hvordan går det i dag? :Heartred
 
Hvordan går det i dag? :Heartred
Kvalm :meh: Det gir meg så håp når kvalmen fortsatt er her, samtidig som eg prøver å forberede meg på dårlig nytt. Har hatt MA før der eg ikkje mista symptomene, så det betyr jo egentlig ingenting for min del at kvalmen er til stede:confused005 Blødningane har heldigvis stoppa heilt.
Håper berre eg får svar i dag, men frykter om dei ikkje finner hjerteslag, at eg må vente ei veke fordi det er for tidlig. Vil heller ha eit svar, om det så er bra eller dårlig :rolleyes:
 
Kvalm :meh: Det gir meg så håp når kvalmen fortsatt er her, samtidig som eg prøver å forberede meg på dårlig nytt. Har hatt MA før der eg ikkje mista symptomene, så det betyr jo egentlig ingenting for min del at kvalmen er til stede:confused005 Blødningane har heldigvis stoppa heilt.
Håper berre eg får svar i dag, men frykter om dei ikkje finner hjerteslag, at eg må vente ei veke fordi det er for tidlig. Vil heller ha eit svar, om det så er bra eller dårlig :rolleyes:
Åååh… ikke godt å ha det sånn.. men du var 6+1 i går (mente jeg leste det)? For jeg var på tidlig ultralyd i går, jeg var da 6+2, og vi så et bitte lite flimmer av hjerte. Hun mente jeg kanskje var 5+5, men hun ville ikke jeg skulle endre noe på termin da det er alt for tidlig, og de utvikler seg i rykk og napp. Derfor skal jeg gå ut i fra den beregninga jeg har. Uansett, hvis hun mener jeg var 5+5, jeg selv mener 6+2, så er det gode sjanser for at du kan få se et hjerte i dag, hvis det fortsatt går bra :Heartred Noen blør pga at de mister en tvilling og, eller har bare helt andre uskyldige blødninger. Krysser så fingrene for at det går bra med deg:angelic: håper du vil oppdatere oss når du har vært der, også vil jeg ønske deg masse lykke til:Heartred:Heartred
 
Back
Topp