Kan meddele at kvalmen er tilbake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også, med jevne mellomrom hele dagen Håper ikke det blir så mye verre enn dette… snart ferie og sydentur….Kan meddele at kvalmen er tilbake
Haha,misforstå meg rett, men så bra!Kan meddele at kvalmen er tilbake
Tenkte det selv, for, på en måte er kvalme noe dritt, men samtidig i dette tilfelle positivt. Følte jeg møtte meg selv litt i døraHaha,misforstå meg rett, men så bra!
Så rart! Og rart de mener du må være fastende for langtidsblodsukker for det trenger du jo ikkeKlager på hvor frustrerende det er å prøve å få hjelp hos lege!
Var ikke nok at jeg skrev melding om at jeg hadde flere høye målinger av blodsukker, måtte fylle de inn i ett skjema (hvilket skjema ble ikke nevnt, så må vel lage ett skjema selv da). Må også komme og ta masse prøver før henvisninga sendes.
Ringte legekontoret, og de begynte å rote med at jeg måtte være fastende for å ta langtidsblodsukkeret mitt også, kjenner meg litt oppgitt.
Måler du selv?Klager på hvor frustrerende det er å prøve å få hjelp hos lege!
Var ikke nok at jeg skrev melding om at jeg hadde flere høye målinger av blodsukker, måtte fylle de inn i ett skjema (hvilket skjema ble ikke nevnt, så må vel lage ett skjema selv da). Må også komme og ta masse prøver før henvisninga sendes.
Ringte legekontoret, og de begynte å rote med at jeg måtte være fastende for å ta langtidsblodsukkeret mitt også, kjenner meg litt oppgitt.
Ja, har fått apparat for blodsukker pga insulinkrevende svangerskapsdiabetes tidligere.Måler du selv?
Første trimester er tøffe saker! Masse kjipe symptomer, mye usikkerhet og null støtte fra omverden ca. Er ikke uten grunn at andre trimester regnes som bedreJaggu ikke mye vits med den ultralyden i uke 6/7…, er jo like bekymra igjen…. Dritt altså. Første trimester suger Ja det er jo en klagetråd….
Føler virkelig med deg Jeg går daglig med bekymringer. Overtenker og analyserer alt. Det er slitsomt. Så redd noe skal gå galt, og det verste er at man ikke får gjort noe med detJaggu ikke mye vits med den ultralyden i uke 6/7…, er jo like bekymra igjen…. Dritt altså. Første trimester suger Ja det er jo en klagetråd….
Føler med deg! De gangene kvalmen er borte, tror jeg den ligger å lader opp. For når kvalmen kommer, er det på et nytt nivå Da var det nesten bedre når kvalmen var der hele tiden, enn nå når den kommer i bølger og med økt styrkeJeg hadde en dag med null kvalme og masse energi! Fikk ryddet og vasket en del. Det straffet seg i kveld! Nå spyr jeg kjipt at man ikke skal få ha en god dag uten å måtte betale for det!
Huff Har også en dårlig dag i dag. Følte det gikk oppover i går og la meg med håp om en bra helg. Men i dag har alt vært dritt, kvalm, hodepine og vond rygg.. begynner å tenke at dette ikke gir seg før baby er ute, og det er veldig demotiverende, selv om jeg vet at det mest sannsynlig blir bedre om noen dager eller uker.Kjenner meg i skikkelig dårlig form i dag, uggen, vondt i magen og rygg.
Lurer på om jeg får igjen for å ikle slappe av i gårkveld men heller klippe den altfor lange hekken vår...