Klagetråd

Huff Har også en dårlig dag i dag. Følte det gikk oppover i går og la meg med håp om en bra helg. Men i dag har alt vært dritt, kvalm, hodepine og vond rygg.. begynner å tenke at dette ikke gir seg før baby er ute, og det er veldig demotiverende, selv om jeg vet at det mest sannsynlig blir bedre om noen dager eller uker.
Er blitt bedre rundt uke 12 for de fleste, hjelper veldig når morkaka tar over hormonproduksjon. Så man har det å se fram til :)
 
Huff Har også en dårlig dag i dag. Følte det gikk oppover i går og la meg med håp om en bra helg. Men i dag har alt vært dritt, kvalm, hodepine og vond rygg.. begynner å tenke at dette ikke gir seg før baby er ute, og det er veldig demotiverende, selv om jeg vet at det mest sannsynlig blir bedre om noen dager eller uker.
Samme her, jeg har vært veldig dårlig i to uker nå og er såå lei. Demotivert og gråter hver dag av at jeg er så kvalm og sliten. Håper virkelig det går over om et par uker for oss alle!
 
Trøtt hele tiden, å ble søren meg kritisert av svigersøster da jeg sovnet på sofaen hos svigermor. Mente jeg måtte holde meg våken siden gubben sov (han sto opp med mini kl 7 idag). Noen måtte jo passe på mini.. og jeg hadde jo tross alt sove heeelt til kl 8!! møkkakjærring
 
Klager over at jeg har et tryne fullt av kviser :dead:
Husker dette fra de to andre også, men ikke gøy når jeg skal gifte meg om 6 uker! Skal jo liksom ha de bildene resten av livet :dance008
 
Trøtt hele tiden, å ble søren meg kritisert av svigersøster da jeg sovnet på sofaen hos svigermor. Mente jeg måtte holde meg våken siden gubben sov (han sto opp med mini kl 7 idag). Noen måtte jo passe på mini.. og jeg hadde jo tross alt sove heeelt til kl 8!! møkkakjærring
Å stå opp klokka 7 er en mye dårligere grunn til å sove enn at man gror ette menneska altså...
 
Sove dårlig i natt, og drømte at eg var på ul og at det ikkje var hjerteslag. Når eg vakna var eg sikker på at det var et tegn på at det var gått gale.
Litt meir roleg no, men dritt at det er over 2 veker til neste ul. Orker ikkje ligge så dårlig, potensielt forgjeves :sorry:
 
Fy flate, i dag er formen helt elendig :yuck: Sovnet seint og våknet kl. 3 for å gå på do, våknet igjen av alarm kl. 7 og løp rett ut for å brekke meg over doen. Kjørte inn på jobb og lå over doen der for å brekke meg. Sitter på kontoret nå og føler meg helt grønn i trynet, både trøtt og kvalm ut av en annen verden. Jeg har også på følelsen at det pågår endringer fra ledelsen på jobben, så jeg tør ikke å være på hjemmekontor i frykt for at de skal tenke at jeg er overflødig i bedriften. Så da sitter jeg her da og piner meg gjennom dagen :grumpy:
 
Hormoner på tur her igjen.

I går begynte jeg å grine fordi Husbonden spiste opp de siste av mine salte chips, de jeg kjøpte for å døyve kvalmen. Hadde badet, lest for og lagt EM og var utslitt, kun rundt 30 minutters hvile i løpet av dagen. Kvalmen var blitt ganske plagsom og jeg gleda meg sånn til den håndfullen med chips:arghh:
Vi har salt sørlandschips og, men det er så mye mer tekstur i dem:arghh:
Det verste var at jeg innså hvor hormonell jeg var og deg gjorde det hele verre:hilarious:
 
Trøtt hele tiden, å ble søren meg kritisert av svigersøster da jeg sovnet på sofaen hos svigermor. Mente jeg måtte holde meg våken siden gubben sov (han sto opp med mini kl 7 idag). Noen måtte jo passe på mini.. og jeg hadde jo tross alt sove heeelt til kl 8!! møkkakjærring
Makan! At det går an.
Av og til skulle disse menne våre kommet uten familie altså:rolleyes:
 
Ja det hadde vært noe.. Heldigvis støttet svigermor meg.
Men det gjør noe med deg å få sånne kommentarer, spesielt når man er ekstra følsom.
Godt du ikke stod alene, det betyr veldig mye :Heartred
Ja, man havner liksom enda lenger ned enn man vanligvis ville gjort av en sånn kommentar. Denne hudløsheten vi får i graviditeten er ikke lett.
Håper det går bedre med deg:Heartbigred
 
Godt du ikke stod alene, det betyr veldig mye :Heartred
Ja, man havner liksom enda lenger ned enn man vanligvis ville gjort av en sånn kommentar. Denne hudløsheten vi får i graviditeten er ikke lett.
Håper det går bedre med deg:Heartbigred
Er veldig glad for at jeg har dette forumet hvor vi kan klage, snakke, dele gleder og sorger og være et fellessakp. Er alltid noen å støtte seg på :Heartred
Det går bedre, men kjenner det skal bli godt når det ikke trenger å være hemmelig lengre :)
 
Er veldig glad for at jeg har dette forumet hvor vi kan klage, snakke, dele gleder og sorger og være et fellessakp. Er alltid noen å støtte seg på :Heartred
Det går bedre, men kjenner det skal bli godt når det ikke trenger å være hemmelig lengre :)
Helt enig med deg, forumet er gull!
Kan tenke meg svigersøster blir litt flau jeg når dere deler nyheten :p
 
Back
Topp