4 uker i morgen og jeg er allerede trøtt, kvalm, har skikkelig murring ved korsryggen og livmor om hverandre, og blit sur pga alt... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har det helt likt siden mandag.At jeg er irritert på alt. Kjenner d koker fortere i topplokket enn før.

Takk! Både mann og barn er borte, så det blir ei skikkelig lang helg dette, med bare meg pjusk hjemme Her skal det soves! Håper å bli bedre til helga, så jeg kan ordne klar hagen til høstenGo bedring![]()
![]()
Er så kjipt at de skal dra det ut av deg.. Jeg selv fikk mange spørsmål lenge, før jeg tilta og sa at nei, jeg er ikke gravid, men skulle vært det! Og jeg sier ifra h is noe endrer seg..Min mor begynte å spørre meg ut i går, til slutt sa jeg bare «jeg får jo tydeligvis ikke holde noe hemmelig» så hun fikk det jo som hun ville, men jeg kjenner at jeg syns det var veldig dumt gjort av henne, det ble ikke noe koselig over det for jeg ble irritert.. Jeg hadde tenkt å fortelle det på et senere tidspunkt når jeg var klar. Men i følge henne så hørtes det ut som om hu hadde rett på å få vite det så og si med en gang.. noe jeg ikke syns, akkuratt den biten vil jeg styre selv..
håperbare den ikke blir som de to gangene før, var ene innleggelsen etter den andre å alt jeg skulle ha i meg kom i slanger og sprøyter. Enda to arr på halsen etter CVK slangen fra sist
Huff da. Jeg opplevde det samme for en ukes tid siden. Jeg lå å vrei meg i magesmerter og kvalme. Kasta ikke opp, men nære på, men jeg hadde diaré. Sambo lurte på om jeg ikke burde ta en telefon til legevakta midt på natta (jeg viste ikke da at det var maten, men var sikker på at jeg mista, eller hadde svangerskap utenfor livmoren eller noe skummelt). Lykkelig var jeg da når jeg kravet meg på jobb dagen etterpå og fikk høre at flere hadde hatt magesmerter, og ei lå enda hjemme med oppkast. Ikke glad for at andre er syk/er i smerter, men da forsto jeg hva som skjedde med meg selv. Og kunne slappe av litt mer. Jeg trur og håper alt fortsatt er bra med bamsemumsen iallefall.Mistenker matforgiftning, var på kurs i går og fikk lunsj og middag, våknet klokken 5 i natt med oppkast mm.. og mageknip. ikke gått over enda..håper jeg ikke har fått i meg noe som kan skade mini
Jeg ble sykemeldt sist svangerskap, legen foretrakk det fremfor å ta kvalmestillende. Var invalidiserende kvalm frem til ca uke 16. Helt uaktuelt å ikke ta kvalmestillende denne gangen, har allerede nådd invalidiserende tilstander (selv om jeg vet det ikke har nådd toppen ennå), er nå i uke 7+2. Så jeg gjorde litt research på hva som er innafor å bruke og kjøpte Postafen. Kan faktisk ikke ligge i en ball i to mnd denne gangen, har jo et barn å ta vare på. Fungerer ganske bra, blir bare sinnsykt trøtt. Men heller trøtt og litt kvalm enn å kjenne på nær-oppkast-følelsen hele døgnet.I natt var jeg «venn» med doskålablir helt lammet av denne kvalmen døgnet rundt. Flere som ikke er i jobb pga kvalme?