Klagetråd

Kvalm, kald og trøtt. Alt smaker litt rart med en litt søtlig bismak, og jeg klarer ikke bestemme meg om det er best å spise eller best å la være :wtf:
Føler med deg! Blir kvalm om jeg spiser. Men blir kvalm om jeg ikke spiser

Føler med deg! Blir kvalm om jeg spiser. Men blir kvalm om jeg ikke spiser
Ja, vet! Fordelen med å la være er at det er fort gjort å kaste opp, og til slutt er det så tomt at det bare blir brekninger. Fordelen med å spise er at man hvertfall stiller sulten en liten stund:hilarious:

Ja, vet! Fordelen med å la være er at det er fort gjort å kaste opp, og til slutt er det så tomt at det bare blir brekninger. Fordelen med å spise er at man hvertfall stiller sulten en liten stund:hilarious:
Ja det er da i hvertfall en ting :hilarious:
Sist ble jeg akutt kvalm av de minste ting. Stod i kassakø på butikken da kvalmen veltet Over meg. Var så kvalm at jeg vurderte å legge fra meg alt jeg hadde i armene å komme meg ut. Men jeg innså at jeg uansett måtte ha dratt tilbake senere på dagen. Endte opp med afipran

Ja det er da i hvertfall en ting :hilarious:
Sist ble jeg akutt kvalm av de minste ting. Stod i kassakø på butikken da kvalmen veltet Over meg. Var så kvalm at jeg vurderte å legge fra meg alt jeg hadde i armene å komme meg ut. Men jeg innså at jeg uansett måtte ha dratt tilbake senere på dagen. Endte opp med afipran
Uff, det er så fælt når man blir sånn plutselig kvalm :wtf:

At æ ikke får sove på kveldene/natta uten å rulle å rulle å rulle.. kjennes oxo ut som pulsen er på 300 :dance018 :dance018 :dance018

Klager over at jeg sover 10t om natta, men allikevel må dra tidlig hjem fra jobb for å sove fram til mannen kommer hjem. Så er det middag, og så sover jeg gjerne fram til leggetid igjen o_O føler jeg aldri får hvilt/sovet nok.

Var så motivert og klar for en god styrkeøkt i dag! Har tatt meg fri fra jobb i dag for å hente meg litt inn etter en helg med mye kvalme. Og hva skjer, ett sett inn i øvelse nummer tre? Jo, kvalmen kom tilbake :hungover: Det er delvis min egen feil som ikke spiste godt før trening, men allikevel såå frustrerende. Måtte jo bare komme meg ut. Treningssenteret er heldigvis i gåavstand hjemmefra

Nå kjenner jeg for å klage litt, mannen ringt når jeg var på jobb. Han hadde hentet begge barna fra skolen med omgangssyke så de lå på hver sin ende av sofaen nå med bøtta, å jeg kjenner jeg gruer meg til å komme hjem til spylukt :hungover:
Også skulle det være forbudt å sitte å spise nøtter på offentlig transport, klarer ikke lukta av nøtter kjenner jeg:depressed:

Huff, gledet meg til et varmt bad, men nå som jeg har kommet oppi her ble jeg bare veldig svett/kokt og kvalm! Ugh..

Back
Topp