Føler med deg! Blir kvalm om jeg spiser. Men blir kvalm om jeg ikke spiserKvalm, kald og trøtt. Alt smaker litt rart med en litt søtlig bismak, og jeg klarer ikke bestemme meg om det er best å spise eller best å la være![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Blir kvalm om jeg spiser. Men blir kvalm om jeg ikke spiserKvalm, kald og trøtt. Alt smaker litt rart med en litt søtlig bismak, og jeg klarer ikke bestemme meg om det er best å spise eller best å la være![]()
Ja, vet! Fordelen med å la være er at det er fort gjort å kaste opp, og til slutt er det så tomt at det bare blir brekninger. Fordelen med å spise er at man hvertfall stiller sulten en liten stundFøler med deg! Blir kvalm om jeg spiser. Men blir kvalm om jeg ikke spiser

Ja det er da i hvertfall en tingJa, vet! Fordelen med å la være er at det er fort gjort å kaste opp, og til slutt er det så tomt at det bare blir brekninger. Fordelen med å spise er at man hvertfall stiller sulten en liten stund![]()
Uff, det er så fælt når man blir sånn plutselig kvalmJa det er da i hvertfall en ting
Sist ble jeg akutt kvalm av de minste ting. Stod i kassakø på butikken da kvalmen veltet Over meg. Var så kvalm at jeg vurderte å legge fra meg alt jeg hadde i armene å komme meg ut. Men jeg innså at jeg uansett måtte ha dratt tilbake senere på dagen. Endte opp med afipran

Du er ikke alene! Føler med deg!At æ ikke får sove på kveldene/natta uten å rulle å rulle å rulle.. kjennes oxo ut som pulsen er på 300![]()
![]()
![]()
Så ubehagelig med høy puls. Har det selvAt æ ikke får sove på kveldene/natta uten å rulle å rulle å rulle.. kjennes oxo ut som pulsen er på 300![]()
![]()
![]()
Tror vi er mange om akkurat det der. Må si jeg syns litt synd på mannen min i blantAt jeg er irritert på alt. Kjenner d koker fortere i topplokket enn før.

Ja æ føler oxo litt synd på han som tidlig på morran e så snakkesalig og skal høre på tiktok heile tia, og alle bilister som ikke kan kjøre bil når æ skal kjøre bil, at d e mange folk på butikken når æ skal ditTror vi er mange om akkurat det der. Må si jeg syns litt synd på mannen min i blant![]()

Så frekt av folk å bruke veien og butikken samtidig som degJa æ føler oxo litt synd på han som tidlig på morran e så snakkesalig og skal høre på tiktok heile tia, og alle bilister som ikke kan kjøre bil når æ skal kjøre bil, at d e mange folk på butikken når æ skal dit![]()

Ja d mener æ oxoSå frekt av folk å bruke veien og butikken samtidig som deg![]()

Er i akkurat samme situasjon selv, og klarer ikke helt å innse eller tro på den positive testen..Er så nervøs og prøver ikke sammenligne meg med andre, men føler jeg har så lite symptomer. Vet at det er like normalt, men skulle ønske jeg følte meg mer gravid![]()
Det er delvis min egen feil som ikke spiste godt før trening, men allikevel såå frustrerende. Måtte jo bare komme meg ut. Treningssenteret er heldigvis i gåavstand hjemmefra

God bedringVåkna opp med feber og forkjølelse i dag![]()