Klagetråd

Innafor å klage på at jeg tåler så dårlig å være kvalm? :depressed::arghh: Verste som finnes, jeg gruer meg for at det skal være slikt litt fremover! :eek:

Innafor å klage på at jeg tåler så dårlig å være kvalm? :depressed::arghh: Verste som finnes, jeg gruer meg for at det skal være slikt litt fremover! :eek:
Absolutt innafor! Grusomt opplegg.. Kan trøste oss med at det anntageligvis ikke er like ille hele svangerskapet :Heartred

Våknet i morges,ble sittende på senga å syntes synd i meg selv. Så kvalm. Følte jeg holdt på å spy når jeg hents meg klær fra tørketrommelen. Måtte stoppe opp. Har virkelig ingen planer å spy fremover. For det er virkelig en angst jeg har.

Hvordan vet man om det var en kjemisk graviditet eller en tidlig spontanabort egentlig? Vi mistet tidlig i August (5 uker på vei), alltid gått ut fra at det var en SA, begrepet kjemisk graviditet har jeg ikke hørt om før?

Hvordan vet man om det var en kjemisk graviditet eller en tidlig spontanabort egentlig? Vi mistet tidlig i August (5 uker på vei), alltid gått ut fra at det var en SA, begrepet kjemisk graviditet har jeg ikke hørt om før?
Tror det er kjemisk hvor det "kun kan identifiseres ved måling av hormoner", så før uke 6. Mens det er SA fra da og ut fordi graviditeten kan stadfestes ved ultralyd. Men litt usikker på det akkurat hvor grensa går :)

En dame på busstoppet som røyker... Blir kvalm av den ekle lukta selvom jeg har prøvd å gå så langt unna som mulig :depressed:

Tror det er kjemisk hvor det "kun kan identifiseres ved måling av hormoner", så før uke 6. Mens det er SA fra da og ut fordi graviditeten kan stadfestes ved ultralyd. Men litt usikker på det akkurat hvor grensa går :)
Okei, så da jeg mistet i uke 5 så var det en «kjemisk» da?

Klager litt over vondt i ryggen i dag også.. og at jeg ikke har ork til å sortere og rydde oppe, det burde vært gjort!:p

Samme her! Spydd vannrett og loddrett idag, har postafen men liker ikke å ta de… spørs om jeg bare må krype til korset og bli tøffere til å ta de .. for jeg fungerer ikke i heletatt

Samme her! Spydd vannrett og loddrett idag, har postafen men liker ikke å ta de… spørs om jeg bare må krype til korset og bli tøffere til å ta de .. for jeg fungerer ikke i heletatt
Jeg kasta opp HELE onsdag. Ekstremt kvalm i går og i dag, men har begynt å få i meg litt mat og drikke igjen. Jeg kommer definitivt å kjøpe meg postafen om det fortsetter slik i neste uke, klarer knapt å sitte i vanlig stol mer enn en halv time for jeg blir så kvalm. Bare usikker på om jeg bør snakke med lege først - har lest begge deler på nett...

:eek: Kan skylde meg selv… men…
Da dro mannen avgårde på jobb å jeg sitter igjen alene med ei på 1,5 og 5 12 åringer

Takk :Heartpink
Heldigvis ganske snille jenter jentungen har på overnatting. Men tror ikke de har planer om å sove med det første ut i fra stemninga nede :hilarious:
Så lenge de holder seg der er du trygg :hilarious:

Back
Topp