Klagetråd

Klager over at kvalmen var noe av det første symptomet jeg kjente denne gangen! Sammen med rygg og bekkensmerter, det var likens ved forrige graviditet… Men at kvalmen skulle starte 2+5 var utrolig tidlig! Og skremmende! Var superkvalm uke 5-6 til 15-16 sist, tok mye kvalmestillende.. Tar postafen nå også, har afipran hjemme. Legen sa det bare var å ta! Virker ikke som noen tok skade av det forrige gang iallfall.

Skal ut og fly i dag, så tar definitivt en Postafen;p

Takk takk, gikk greit resten av natten forsåvidt:dead: Håper du fikk en grei natt til slutt:Heartred
Endte med 2 timer på sofaen før jeg la meg igjen. Men var ikke direkte mindre kvalm :shifty: Men jeg sovna tilslutt:hilarious:

Klager over at kvalmen var noe av det første symptomet jeg kjente denne gangen! Sammen med rygg og bekkensmerter, det var likens ved forrige graviditet… Men at kvalmen skulle starte 2+5 var utrolig tidlig! Og skremmende! Var superkvalm uke 5-6 til 15-16 sist, tok mye kvalmestillende.. Tar postafen nå også, har afipran hjemme. Legen sa det bare var å ta! Virker ikke som noen tok skade av det forrige gang iallfall.

Skal ut og fly i dag, så tar definitivt en Postafen;p

Jeg fikk adipran sist graviditet. Slet med akutt kvalme. Funker som banken!

Klager litt over kvalmen i natt igjen. :depressed:
Håper ikke dette blir en fast greie :banghead:

Bare for å toppe hele feberrunden så har jeg nå fått ørebetennelse. Det er så sinnsykt ondt i øret. Paracet har ikke hjulpet og jeg har ikke sjans å få sove :bored:

De ukene her er helt forferdelige. Blir helt gal av overanalysering av absolutt alt! HcG fra forrige uke så bra ut. Skal ta en ny (siste) blodprøve før legetime/UL neste mandag. Er så sykt nervøs!

Klager over at luktesansen har blitt for god.. tok med et par knekkebrød på nattbordet i tilfelle akutt behov, men de stinket så voldsomt at jeg måtte sette de lengre unna og legge et klesplagg over! :bag:

Back
Topp