Takk takk, gikk greit resten av natten forsåvidtTakk det samme.Var nesten så jeg måtte ligge å kose med doskåla i stad jeg også. Men tror jeg rakk å kuppe den verste kvalmen
![]()
Håper du fikk en grei natt til slutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk, gikk greit resten av natten forsåvidtTakk det samme.Var nesten så jeg måtte ligge å kose med doskåla i stad jeg også. Men tror jeg rakk å kuppe den verste kvalmen
![]()
Håper du fikk en grei natt til slutt
Det var leit å høreTror jeg takker for meg! blødd en god del i dag og litt i går.. så dette gikk nok ikke veien.. time til hcg måling i morgen, så får det vel bekreftet i løpe av uke..![]()
Har du hatt smerter?Endte med 2 timer på sofaen før jeg la meg igjen. Men var ikke direkte mindre kvalmTakk takk, gikk greit resten av natten forsåvidtHåper du fikk en grei natt til slutt
![]()
Men jeg sovna tilslutt
Klager over at kvalmen var noe av det første symptomet jeg kjente denne gangen! Sammen med rygg og bekkensmerter, det var likens ved forrige graviditet… Men at kvalmen skulle starte 2+5 var utrolig tidlig! Og skremmende! Var superkvalm uke 5-6 til 15-16 sist, tok mye kvalmestillende.. Tar postafen nå også, har afipran hjemme. Legen sa det bare var å ta! Virker ikke som noen tok skade av det forrige gang iallfall.
Skal ut og fly i dag, så tar definitivt en Postafen;p
Huff. Slitsomt å være syk samtidig. Her går jeg inn i 3.dagen med hodepineDag 5 med feberFryktelig slitsomt
håper det blir bedre fordel snart Samme her! Har vanligvis én kvise i halvåret. Nå har jeg kjempeuren hudMå bare klage over alle kvisene! Herregud, verre en når jeg var tenåring...![]()
Same!Må bare klage over alle kvisene! Herregud, verre en når jeg var tenåring...![]()
Føler det kommer en ny kvise bare jeg blunkerSame!
Håper det gir seg litt etterhvert!Helt utrolig faktisk, er likt her til vanlig, håper det gir seg fort! Krysser fingrene for at det gir seg litt etterhvert...Samme her! Har vanligvis én kvise i halvåret. Nå har jeg kjempeuren hud![]()
Samme her ogsåHelt utrolig faktisk, er likt her til vanlig, håper det gir seg fort! Krysser fingrene for at det gir seg litt etterhvert...
Er vel kanskje hele bekkenet som gjør vondt jaHar så vondt i korsryggen, sånn stiv og støl.. får ikke bøyd meg jo![]()
![]()

samme her…Har en dårlig magefølelse. Tror ikke det blir baby den her gangen heller. Vil bare få ultralyden unnagjort![]()