En mulig tredje snøkrystall her, kun 4+3 så tør ikke juble noe enda. Mange kjemiske bak meg.. Men er å sniker litt! Gratulerer med graviditeten til dere!Så hyggelig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En mulig tredje snøkrystall her, kun 4+3 så tør ikke juble noe enda. Mange kjemiske bak meg.. Men er å sniker litt! Gratulerer med graviditeten til dere!Så hyggelig!![]()
En mulig tredje snøkrystall her, kun 4+3 så tør ikke juble noe enda. Mange kjemiske bak meg.. Men er å sniker litt! Gratulerer med graviditeten til dere!

Kan det være at du har hatt eggløsning senere enn du trodde? Er jo veldig individuelt hvor mye Hcg man produserer.Er 21 dpo i dag, og den digitale vise enda gravid 1-2! Nesten starta å tvil på sen graviditeten her..
Det kan være- men tok eggløsningstest så er i såfall 1 dag til eller fraKan det være at du har hatt eggløsning senere enn du trodde? Er jo veldig individuelt hvor mye Hcg man produserer.![]()
Ja det syns jeg er innenforKan jeg klage på mannen som blir sympatigravid og er mer hormonell enn meg?

Takk. Det er hver gangJa det syns jeg er innenfor![]()

EnigDagens i-landsproblem og klage. Emojiene på forumet er så stygge. Minner meg om de som man brukte på MSN tidlig på 2000-tallet. Skulle ønske man kunne bruke de samme som på telefonen![]()
Ingenting endret siden forrige gang jeg var gravid - de er ganske tragiskeDagens i-landsproblem og klage. Emojiene på forumet er så stygge. Minner meg om de som man brukte på MSN tidlig på 2000-tallet. Skulle ønske man kunne bruke de samme som på telefonen![]()

Off:-/ Her ble det doskål å mariekjeks.. Lykke til videre i natt02:49
Våknet av kvalme. Å sitter nå i stua med saltkjeks og Farris![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Takk det samme.Off:-/ Her ble det doskål å mariekjeks.. Lykke til videre i natt![]()
Var nesten så jeg måtte ligge å kose med doskåla i stad jeg også. Men tror jeg rakk å kuppe den verste kvalmen