Klagetråd

En mulig tredje snøkrystall her, kun 4+3 så tør ikke juble noe enda. Mange kjemiske bak meg.. Men er å sniker litt! Gratulerer med graviditeten til dere!
:Heartpink:Heartpink
Krysser fingrene for deg!
Så håper vi at vi blir 3 snøkrystaller her ;)
 
Er 21 dpo i dag, og den digitale vise enda gravid 1-2! Nesten starta å tvil på sen graviditeten her..
 
Er 21 dpo i dag, og den digitale vise enda gravid 1-2! Nesten starta å tvil på sen graviditeten her..
Kan det være at du har hatt eggløsning senere enn du trodde? Er jo veldig individuelt hvor mye Hcg man produserer. :)
 
Kan det være at du har hatt eggløsning senere enn du trodde? Er jo veldig individuelt hvor mye Hcg man produserer. :)
Det kan være- men tok eggløsningstest så er i såfall 1 dag til eller fra:rolleyes: kan væresom du sier at d kan være jeg ikke har produsert så mye, skal ta blodprøver i neste uke som jeg får svar på neste fredag- så får vente i spenning en uke til:)
 
Har fått feber og er skikkelig i ørska. Typisk at mannen dro på sjøen i går så jeg er hjemme alene med 3 åringen :wtf:
 
Dette er graviditet nr 5… har mistet to siste året i uke 6(exu) og en dødfødsel i uke 16. Slitt med kvalme hver gang…. Føler ikke jeg er annet enn kvalm og gravid, uten å få en «premie» for det.. Alltid prøvd å gå mest mulig uten postafen men kjenner at denne gangen har jeg lyst til å bare gi F og ta postafen hver dag…. Det er så slitsomt denne kvalmen, samt fungere i hverdagen.
 
Klage litt over at æ ikke føle mæ gravid.. har mista litt trua på denna runden:-/ har mista 2 gang før, å da va d heller ikke særlig symptoma... sist gang (når det resulterte i guttungen) så hadde æ skikkelige symptoma.. vente nu på svar på hcg test på mandag (har bare tatt en, så sjekke ikke stigning eller nå sånn, bare for å bekrefte til sykehuse at d e nå der (IVF).. så e d å vente i 2-3 uke på ultralyd å se om d e liv:-/ (har kommet på den før å ikke funne liv, da uten så mye symptoma)
 
02:49
Våknet av kvalme. Å sitter nå i stua med saltkjeks og Farris :depressed: :depressed: :depressed: :depressed: :depressed:
 
Back
Topp