Klagetråd

Skjønner godt følelsen, men husk å ta vare på deg selv:Heartred
Takk:Heartred Kjørte til jobb, men ble helt uvel og stoppet for jeg måtte kaste opp(trodde jeg). Så ringte sjefen å sa jeg ble dårlig og fikk beskjed om å dra hjem. Men føles ikke bra:( Skal ta en prat med han i morgen når han er tilbake på jobb.

Syns det er så kjipt å ikke kan stille opp på jobb, når jeg kun har jobber 3 1/2mnd.. i tillegg sa jeg under intervju at jeg ville jobbe mest mulig, så det føles ut som jeg skuffer jobben skikkelig:( gruer meg til å snakke med sjefen idag…

Vil klage på at nyttårsrakettene leder avstemning på navn for hemmelig gruppe… :shifty: synes den skulle hett noe med Januar i seg, føler ikke det er noe nyttårsrakett hvis babyen ikke kommer 01 januar liksom :p

Vil klage på at nyttårsrakettene leder avstemning på navn for hemmelig gruppe… :shifty: synes den skulle hett noe med Januar i seg, føler ikke det er noe nyttårsrakett hvis babyen ikke kommer 01 januar liksom :p

Haha! Jeg vil og klage på det, men jeg syns ingen med januar er bra heller. :bored::happy:
Tenker at det ikke har så mye å si, er vel få som bryr seg om hva gruppa vår heter til syvende å sist :p:D

Haha! Jeg vil og klage på det, men jeg syns ingen med januar er bra heller. :bored::happy:
Tenker at det ikke har så mye å si, er vel få som bryr seg om hva gruppa vår heter til syvende å sist :p:D
Nei typ januar 2023 hadde vært mer enn branok :hilarious: haha bare jeg som reflekterer over gruppenavnene til folk da skjønner jeg, spesielt feks når de ikke inneholder navn på mnd. Da går kverna om okei når i alle verden var dette da tro :p

Klager over at jeg er utslitt allerede.. Har hatt time hos psykolog, jordmor og Nav idag, og skal på jobb 16-23. Frister å bruke egenmelding idag, men føler jeg skuffer jobben:(
Tenker på at du må tenke på deg selv først. Har du behov for egenmelding?
Kan du bruke egenmelding?
Hva skjer om du bruker egenmelding?

En ting jeg har lært, sett "MEG" først, ingen takker deg for å rævkjøre helsen din.
Tenker på deg:Heartred

Husk å snakke med arbeidsplassene deres, fordi det er utrolig kjipt å bruke sykemelding så tidlig (og risikere å bruke opp hele perioden sin på sm) i svangerskapet. Snakk om tilrettelegging og evt.. svangerskapspenger:happy: Hilsen ei som måtte ha sykemelding etter graviditeten, men som hadde brukt opp i pga tøft svangerskap, og måtte bare bruke permisjonen …

Tenker på at du må tenke på deg selv først. Har du behov for egenmelding?
Kan du bruke egenmelding?
Hva skjer om du bruker egenmelding?

En ting jeg har lært, sett "MEG" først, ingen takker deg for å rævkjøre helsen din.
Tenker på deg:Heartred
Ja, jeg gjorde det:Heartred Fikk snakket med sjefen og han skal gjøre det han kan for tilrettelegging, også vil han følge opp så godt han kan:love7

Begynner å kjenne på hvor lamma den kvalmen gjør meg. Helt ute av stand til å gjøre noe annet enn å ligge helt stille og spise konstant. Føler meg som verdens verste mamma!
I morgen ringer jeg legen på ordentlig, selv om jeg har sagt det hver dag..

Klager på at formen varierer så veldig. I går var en god dag, fikk gjort masse (veldig mye mindre enn vanlig, men føltes som masse.) I dag er jeg bare slapp og har ligget på sofaen hele dagen.

Klager over en heftig forkjølelse… Håper jeg blir frisk til tirsdag. Jeg som har planlagt å plante og pynte uteområdet og hagen i helgen før 17.mai…

Det er så for**** vanskelig å være takknemlig når man er så @&&)kr@&kr kvalm!!
Samtidig føler jeg meg ond og slem, for tenk om jeg kommer på TUL også er det ingen der som vinker til meg. Jeg er jo så utrolig takknemlig for at eggi er inni der, jeg bare ønsker å være mamma og kone samtidig, og kanskje tilogmed pusse tenner uten å kaste opp.

Tida går sååå saaaaakteeee :dead:
Heldigvis snart helg, da er det 2 dager som går fort :hilarious:

Så mye kramper dette svangerskapet, mon tro om det er fordi jeg får to tette? Ukomfortabelt altså :eek:

Det er så for**** vanskelig å være takknemlig når man er så @&&)kr@&kr kvalm!!
Samtidig føler jeg meg ond og slem, for tenk om jeg kommer på TUL også er det ingen der som vinker til meg. Jeg er jo så utrolig takknemlig for at eggi er inni der, jeg bare ønsker å være mamma og kone samtidig, og kanskje tilogmed pusse tenner uten å kaste opp.
Høres veldig ut som HG på deg altså. Kjenner meg veldig igjen. Idag sa jeg faktisk at nå tar jeg abort og at det her ønsker jeg ikke lenger. Jeg mener det jo så klart ikke, men det er grusomt at man skal være så dårlig at man kjenner på de følelsene i det hele tatt...

Høres veldig ut som HG på deg altså. Kjenner meg veldig igjen. Idag sa jeg faktisk at nå tar jeg abort og at det her ønsker jeg ikke lenger. Jeg mener det jo så klart ikke, men det er grusomt at man skal være så dårlig at man kjenner på de følelsene i det hele tatt...

Enig, det er vondt å tenke sånn. Jeg har banna mannen nord og ned. Hadde jeg huska hvordan dette var fra forrige gang så hadde jeg kanskje ikke gjort det igjen. Det er vel en grunn til at man glømmer, ellers hadde det vært få barn :hilarious:

Klager over "menssmerter" hver dag. Sitter jeg mye i ro får jeg disse menssmertene, beveger jeg meg mye/brått får jeg ligamentsmerter, og ligger jeg mye får jeg vondt i korsryggen :meh:

Jeg har aldri vært plaget med svangerskapskvalme før, men nå er jeg på grensa til å bli kvalm av å ha så mye vondter i livmorområdet..

Jeg går på Dalacin/antibiotika ifm behandling av bakteriell vaginose, og jeg blir så dårlig i magen:( Det svir i rompa nå:hilarious::hilarious: Heldigvis bare en pille igjen:joyful: Ellers har jeg også «menssmerter»/murringer. Er de der lenge sammenhengene blir jeg bekymret, er de borte for lenge blir jeg bekymret av det også:p

Må klage litt på at jeg eeeeer så redd for å miste :shifty: Begynte med rosa utflod 6+4 i mars, er 6+1 i dag, å venter bare på det samme. Kroppen kjennes helt annerledes ut denne gangen da så jeg tror det sitter, men er så slitsomt å sjekke hvert tørk

Uff i dag kom kvalmen for fullt...3+6 og av erfaring så henger den i leeenge når den først har meldt sin ankomst..har hatt bølger med kvalme allerede ved endringer typ feste og sånn, men nå har den var i hele dag og jeg bare... Baaah.. i tillegg er jeg veldig svimmel denne gangen, noe jeg ikke kan huske har vært et problem tidligere, selv om jeg vet at jeg kan ha litt lavt blodtrykk fra tid til annen..

Back
Topp