Klagetråd

Klager på alt for lite energi disse dagene. Føler meg som verdens verste kollega, voksen for barna på jobb og kjæreste. Kjennes skikkelig kjipt! Spørs om jeg må kontakten legen neste uke.

I tillegg vil jeg klage litt på stengt E6 (pga ras), og totalt trafikkaos og masse køer og ekstra laaaaaang tid for å komme hjem fra jobb.

Jeg er glad jeg har symptomer og alt, men den kvalmen! Hadde virkelig håpe jeg klarte meg uten denne gangen :(:(:(

Klager på at minstemor våknet 05:30 idag, alt for tidlig:wacky: i tillegg er det min bestefar’s bursdag, den første uten han:( Så idag blir det tur til kirkegården med blomster og lys:Heartred

Klager litt på at jeg er så sliten jeg! Var i grei form på morgenen, fikk gått en tur med familie så det var jo bra.. Men nå er det tomt for krefter og jeg gleder meg til å legge meg i kveld. Prøvd meg på en powernap, men ble bare mer kje :P og kvalm.. :dead:
Sover helt ok om natta, helt til jeg våknet ca 4-5 tiden og får ikke sove skikkelig igjen.. Ikke rart en blir trøtt :bored: jaja.. Dagens..

Klager på alt for lite energi. At alt bare føles dritt. Får ikke gjort noe. Gråter med tanken på jobb i morgen. Har mest lyst på en sykemelding, men er redd for at legen mener jeg bør jobbe, og jobben og forsåvidt samboeren som nok ikke helt forstår hvordan dette oppleves for meg. Dritt altså!

Klager på alt for lite energi. At alt bare føles dritt. Får ikke gjort noe. Gråter med tanken på jobb i morgen. Har mest lyst på en sykemelding, men er redd for at legen mener jeg bør jobbe, og jobben og forsåvidt samboeren som nok ikke helt forstår hvordan dette oppleves for meg. Dritt altså!

Husk det er alltid lov med en pause, og det er DU som føler på det og vet hva som er riktig for deg:Heartred

Ble hjemme i dag, og blir nok det til onsdagen. Prøver også få time hos fastlegen, men hun har jo ikke ledige timer. Håpløst!

Ble hjemme i dag, og blir nok det til onsdagen. Prøver også få time hos fastlegen, men hun har jo ikke ledige timer. Håpløst!

Viktig å kjenne hva kroppen trenger. Disse ukene er beintøffe.

Ja, merker det. Og heldigvis sank skuldrene ti hakk når jeg slapp å tenke på jobb, og bare kan konsentrere meg om å ha en god dag hjemme. Så føler meg mye bedre med en gang.

Klager over at mannen jobber overtid idag, hjemme med trassig 2åring som er i fasen «spytting og slåing» :wtf: teller ned til legging og ga litt ekstra tvtid i dag:hilarious:

Klager over at jeg er utslitt allerede.. Har hatt time hos psykolog, jordmor og Nav idag, og skal på jobb 16-23. Frister å bruke egenmelding idag, men føler jeg skuffer jobben:(

Klager over at jeg er utslitt allerede.. Har hatt time hos psykolog, jordmor og Nav idag, og skal på jobb 16-23. Frister å bruke egenmelding idag, men føler jeg skuffer jobben:(
Skjønner godt følelsen, men husk å ta vare på deg selv:Heartred

Back
Topp