Nei, normal sine.Clear Blue digitale tester..?Trudde de var de samme overalt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, normal sine.Clear Blue digitale tester..?Trudde de var de samme overalt..
Nei, normal sine.
Klager også på denne! Mannen jobber i byen og bruker nesten en og en halv time hjem nåI tillegg vil jeg klage litt på stengt E6 (pga ras), og totalt trafikkaos og masse køer og ekstra laaaaaang tid for å komme hjem fra jobb.

i tillegg er det min bestefar’s bursdag, den første uten han

jaja.. Dagens..ENIGKlager over at helgen gikk for raskt, er ikke klar for ny mandag.

Klager på alt for lite energi. At alt bare føles dritt. Får ikke gjort noe. Gråter med tanken på jobb i morgen. Har mest lyst på en sykemelding, men er redd for at legen mener jeg bør jobbe, og jobben og forsåvidt samboeren som nok ikke helt forstår hvordan dette oppleves for meg. Dritt altså!

Takk, det trengte jeg å høre nåHusk det er alltid lov med en pause, og det er DU som føler på det og vet hva som er riktig for deg![]()

Ble hjemme i dag, og blir nok det til onsdagen. Prøver også få time hos fastlegen, men hun har jo ikke ledige timer. Håpløst!
teller ned til legging og ga litt ekstra tvtid i dag
Skjønner godt følelsen, men husk å ta vare på deg selvKlager over at jeg er utslitt allerede.. Har hatt time hos psykolog, jordmor og Nav idag, og skal på jobb 16-23. Frister å bruke egenmelding idag, men føler jeg skuffer jobben![]()