Klagetråd

Endelig nådd 7+0, men våkna opp til en blødning.. Spent på hvordan dette går!..
En fæl følelse, men trenger ikke være noe galt. Ønsker for deg at det blir med den blødningen, at alt er bra, som det veldig ofte er da blødninger er vanlig, og at dagen i dag klarer å distrahere bekymringen din noe:Heartred

Redd for å miste og er drittlei leie hormonene!! Er sur å sint hele tia:shifty: er virkelig ikke vandt med det!:banghead::angelic:

Irriterer meg over hvor uoversiktlig det er med emoticon her inne på forumet!! Bruker Såå mye tid på å bla og leite etter riktig, og skulle ønske det gikk an å bruke smilene fra telefonen isdedet! :android:

Klager over at jeg er bare 6+2, og er så oppblåst at jeg allerede sliter med å få igjen knappen på de vanlige buksene mine :grumpy:Nå sitter jeg på jobb med knappen åpen :hilarious: Samboeren sier også at han syns magen min har blitt større, så det er ikke innbilning fra meg (og jeg har spist mye sunnere enn normalt for å være meg de siste 3 ukene så jeg kan ikke ha lagt på meg av den grunn heller :P )

Kvalmen fra i går er tilstede også i dag. Muligens enda litt værre. Jeg som trodde at jeg var kommet såpass langt nå at jeg kanskje slapp unnav kvalmen!
I tillegg har jeg blitt skikkelig forkjølet, og spenningshodepinen som jeg sliter med jevnlig, men som har vært bra siden før jul, har nå kommet tilbake for fullt. Drittdag!

Kvalmen fra i går er tilstede også i dag. Muligens enda litt værre. Jeg som trodde at jeg var kommet såpass langt nå at jeg kanskje slapp unnav kvalmen!
I tillegg har jeg blitt skikkelig forkjølet, og spenningshodepinen som jeg sliter med jevnlig, men som har vært bra siden før jul, har nå kommet tilbake for fullt. Drittdag!
Håper det er greit at jeg spør om din erfaring: Du skriver at du har kommet såpass langt at du håpet å være ferdig med kvalme. Jeg sniker igjen fra desember-forumet, så er noe lengre på vei enn deg... Var kvalm noen dager rundt uke 7, men kun et fåtall. Er det vanlig at kvalmen gir seg i uke 8-9?

Klager også på kvalmen i dag. Sønnen min sov veldig urolig i natt, så da ble det lite søvn på meg. Det merkes på kroppen! Og så satte jeg ham på fanget i dag tidlig og oppdaga at han hadde tissa gjennom pysjamas og nattpose, og dermed også buksa jeg hadde på meg, som er en av få bukser som fremdeles passer :hilarious: Tror snart jeg går over til gravidbuksene.

Her ble jeg innlagt idag pga. hyperemesisen. Får væske intravenøst og en coctail med kvalmestillende, pluss B12-sprøyte i låret. Regnet med den kom, men alltid like kjipt. Fikk se lille frøet på ultralyd da ❤️ Og hjertet slo så fint. Det var godt å se ❤️

Her ble jeg innlagt idag pga. hyperemesisen. Får væske intravenøst og en coctail med kvalmestillende, pluss B12-sprøyte i låret. Regnet med den kom, men alltid like kjipt. Fikk se lille frøet på ultralyd da ❤️ Og hjertet slo så fint. Det var godt å se ❤️
Ønsker deg masse god bedring. Håper du får hvilt deg litt, og at ikke kvalmen og oppkasten tar helt overhånd på sykehuset også :Heartred Godt å få se spiren i det minste! :love2

Huff, håper virkelig du blir bedre :Heartred Hyperemesis er ikke noe tull! God bedring:Heartred

Håper det er greit at jeg spør om din erfaring: Du skriver at du har kommet såpass langt at du håpet å være ferdig med kvalme. Jeg sniker igjen fra desember-forumet, så er noe lengre på vei enn deg... Var kvalm noen dager rundt uke 7, men kun et fåtall. Er det vanlig at kvalmen gir seg i uke 8-9?
Det aner jeg ikke. Men har inntrykk av at alt slikt et veldig individuelt. Jeg har ikke vært noe særlig kvalm tidligere, så jeg hadde et håp om at jeg skulle være av de heldige som ikke blir kvalm i det hele tatt, siden jeg nå var kommet såpass langt. Skulle visst ikke tenkt det:hilarious:

Vanlig at kvalmen øker i intensitet i uke 8-9-ish også forsvinner den som oftest rundt uke 12. :) men alle blir ikke kvalme, nyt det om du ikke er :D

Klager over at jeg holder på å bli gaaaal av denne kroppen min... Blødning tirsdag, ingenting annet enn brun utflod i går å i dag å i dag er kvalmen sterkere enn noen gang.. Er så redd det er en abort som kroppen ikke tar tak i selv

Klager over fint vær:knegg: la meg forklare; jeg har fått arbeidsforbud i hagen av jordmor, skulle ta det med ro. Det KLØR i fingrene. Har gjort pitte litt, sånn kjøpt litt på hagesenter og plantet. Men ingen store prosjekt:wtf:

Uff, i dag er jeg skikkelig øm i magen og bak ved halebeinet. Tydelig at det foregår mye noe som i og for seg er bra, men det er så ubehagelig når det er hoven-ømt både foran og bak

Hei, jeg kommer fra desembergruppa men tenker kanskje jeg skulle bli med her. Har termin sannsynligvis i romjulen 2022.
Er det bare meg som ikke synes det er så hyggelig at det etterlengtede barnet mitt skulle kalles «nisse» :meh::confused:

Back
Topp