Klager over en tung dag på jobb

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

En fæl følelse, men trenger ikke være noe galt. Ønsker for deg at det blir med den blødningen, at alt er bra, som det veldig ofte er da blødninger er vanlig, og at dagen i dag klarer å distrahere bekymringen din noeEndelig nådd 7+0, men våkna opp til en blødning.. Spent på hvordan dette går!..

En fæl følelse, men trenger ikke være noe galt. Ønsker for deg at det blir med den blødningen, at alt er bra, som det veldig ofte er da blødninger er vanlig, og at dagen i dag klarer å distrahere bekymringen din noe![]()
Nei krysser fingrene!
Nå sitter jeg på jobb med knappen åpen
Samboeren sier også at han syns magen min har blitt større, så det er ikke innbilning fra meg (og jeg har spist mye sunnere enn normalt for å være meg de siste 3 ukene så jeg kan ikke ha lagt på meg av den grunn heller Håper det er greit at jeg spør om din erfaring: Du skriver at du har kommet såpass langt at du håpet å være ferdig med kvalme. Jeg sniker igjen fra desember-forumet, så er noe lengre på vei enn deg... Var kvalm noen dager rundt uke 7, men kun et fåtall. Er det vanlig at kvalmen gir seg i uke 8-9?Kvalmen fra i går er tilstede også i dag. Muligens enda litt værre. Jeg som trodde at jeg var kommet såpass langt nå at jeg kanskje slapp unnav kvalmen!
I tillegg har jeg blitt skikkelig forkjølet, og spenningshodepinen som jeg sliter med jevnlig, men som har vært bra siden før jul, har nå kommet tilbake for fullt. Drittdag!
Tror snart jeg går over til gravidbuksene.Ønsker deg masse god bedring. Håper du får hvilt deg litt, og at ikke kvalmen og oppkasten tar helt overhånd på sykehuset ogsåHer ble jeg innlagt idag pga. hyperemesisen. Får væske intravenøst og en coctail med kvalmestillende, pluss B12-sprøyte i låret. Regnet med den kom, men alltid like kjipt. Fikk se lille frøet på ultralyd daOg hjertet slo så fint. Det var godt å se
![]()
Godt å få se spiren i det minste! 
Huff, håper virkelig du blir bedreHer ble jeg innlagt idag pga. hyperemesisen. Får væske intravenøst og en coctail med kvalmestillende, pluss B12-sprøyte i låret. Regnet med den kom, men alltid like kjipt. Fikk se lille frøet på ultralyd daOg hjertet slo så fint. Det var godt å se
![]()
Hyperemesis er ikke noe tull! God bedring
Det aner jeg ikke. Men har inntrykk av at alt slikt et veldig individuelt. Jeg har ikke vært noe særlig kvalm tidligere, så jeg hadde et håp om at jeg skulle være av de heldige som ikke blir kvalm i det hele tatt, siden jeg nå var kommet såpass langt. Skulle visst ikke tenkt detHåper det er greit at jeg spør om din erfaring: Du skriver at du har kommet såpass langt at du håpet å være ferdig med kvalme. Jeg sniker igjen fra desember-forumet, så er noe lengre på vei enn deg... Var kvalm noen dager rundt uke 7, men kun et fåtall. Er det vanlig at kvalmen gir seg i uke 8-9?

Håper det er greit at jeg spør om din erfaring: Du skriver at du har kommet såpass langt at du håpet å være ferdig med kvalme. Jeg sniker igjen fra desember-forumet, så er noe lengre på vei enn deg... Var kvalm noen dager rundt uke 7, men kun et fåtall. Er det vanlig at kvalmen gir seg i uke 8-9?
la meg forklare; jeg har fått arbeidsforbud i hagen av jordmor, skulle ta det med ro. Det KLØR i fingrene. Har gjort pitte litt, sånn kjøpt litt på hagesenter og plantet. Men ingen store prosjekt