Klagetråd

6+3 ifølge mens, og siden i går har jeg hatt kraftige blødninger og smerter. Ingen klumper eller tegn på abort, men kjenner at jeg blir bekymra nå. Forrige svangerskap ble jeg påvist en blodansamling i livmor og hadde blødninger for mange uker... redd at det kan være det samme nå, hvis ikke er noe verre :dead:
Skal ringe lege i morgen og i mellomtida får håpe at blødningen gir seg :arghh:

Så skummelt med blødning, men trenger ikke bety det verste. Mange som blør de første ukene ❤️Klem

6+3 ifølge mens, og siden i går har jeg hatt kraftige blødninger og smerter. Ingen klumper eller tegn på abort, men kjenner at jeg blir bekymra nå. Forrige svangerskap ble jeg påvist en blodansamling i livmor og hadde blødninger for mange uker... redd at det kan være det samme nå, hvis ikke er noe verre :dead:
Skal ringe lege i morgen og i mellomtida får håpe at blødningen gir seg :arghh:

Uff, det hørtes skummelt ut! Ikke meningen å skremme deg, men du skulle ikke tatt deg en tur på legevakta? Eventuelt ringt inn og forhørt deg? Med tanke på at du har smerter:Heartpink

Så.sinnsykt.kvalm! Har gått ned 1,8kg de siste 10 dagene. Kaster ikke opp, er bare konstant kvalm.

Våknet i dag til en dam i sengen…. Jeg har begynt å lekke fra brystene. Orker virkelig ikke dette allerede?!

Jeg er lei kvalmen og trøttheten allerede! Luftsmerter også! :yuck::depressed:

Generelt lei av sykdom, ser frem til at mannen er tilbake på jobb og mini er tilbake i barnehagen

Klager over hypermesis, blitt sjukemeldt og klarer ikke ligge på sidene for det kjennes ut som jeg skviser noe under ribbeina. Kanskje fordi jeg har spydd mye?
Var oppe å lagde middag, nå ligger jeg langflat.. 1-2 mnd så blir det heldigvis mye bedre.

Klager over den forbanna oppblåste magen som gjør at jeg ser ut som om jeg er 5 mnd på vei :facepalm::hungover:

Er så nervøs for at det ikke går veien!:( Føler alle her inne har mistet i SA/MA. Så går nesten bare å venter, ettersom jeg aldri har mistet. (Utenom kjemisk). Dette er første graviditeten da.. Noen her inne som faktisk ikke har mistet?
Dette er barn nummer 3 på vei og jeg er 9+4 nå. Har aldri mistet jeg heller. Har hatt fin form alle graviditeter har klart å stått i jobb og fått trent. Og to raske og "lette" fødsler. 5 timer fra jeg først kjente noe til barn nr 1 var ute. Tok bare 2 timer med andre mann som jeg tok imot selv i sykebil:happy090

Er så nervøs for at det ikke går veien!:( Føler alle her inne har mistet i SA/MA. Så går nesten bare å venter, ettersom jeg aldri har mistet. (Utenom kjemisk). Dette er første graviditeten da.. Noen her inne som faktisk ikke har mistet?

åh, føler akkurat det samme som deg blir så stresset…

Jeg gruer meg til mandag når jeg må følge dattera mi til rikshospitalet med denne kvalmen.. gruer meg til flyturen, bussturen, timen osv.

Jeg irriterer meg over at gubben ALDRI står opp med mini hverken i uka eller helga. Deilig å være gravid og aldri få sove ut.

Blitt sååå forkjøla, det er så irriterende og kjedelig. Tett i nesa og snørra renner, kjipt:arghh:
Følte meg litt uggen og rar, muligens litt feber for et par dager siden så var nok dette som jeg brygget på. Nå som det er helg også og endelig litt tid til å samle krefter.

Blitt sååå forkjøla, det er så irriterende og kjedelig. Tett i nesa og snørra renner, kjipt:arghh:
Følte meg litt uggen og rar, muligens litt feber for et par dager siden så var nok dette som jeg brygget på. Nå som det er helg også og endelig litt tid til å samle krefter.

Du er ikke alene der. Vi har ligget rett ut i nesten 2 uker nå

Når du skal i kjelleren for å hente noe mat, og på vei ned oppdager du den største edderkoppen du noen gang har sett i huset. Skal sies at det eneste med et hyl, og løp opp i 2 etg og satt meg i sofaen for å gråte. Livredd edderkopper. Toppa seg når jeg skulle prøve å få drept den, så var den borte. Konklusjon en meget sulten gravid mor som ikke tørr å hente mat eller legge seg å sove.

Jeg er allerede drittlei kvalmen. Har kommet snikende på iløpet av uken, men våknet med oppkast og måtte melde meg syk fra jobb idag. Har ligget strak ut på sofaen og kastet opp x flere. Er 5+5 og kjenner allerede at dette kan bli noen lange uker

Jeg irriterer meg over at gubben ALDRI står opp med mini hverken i uka eller helga. Deilig å være gravid og aldri få sove ut.

Det hadde jeg ikke holdt ut!! I helgene kjører vi konsekvent annenhver dag. Hverken jeg eller sambo hadde hatt samvittighet til å være den som sover lenge hver gang muligheten byr seg. I ukedagene må vi stå opp like tidlig begge to.

Er fremdeles sykt kvalm. I tillegg sykt frossen - mer enn vanlig, som er ganske ille i seg selv.

jeg er så hormonell for tiden..:(

Back
Topp