Klagetråd :)

Noen tips til kvalme og trøtthet ift jobb ? sliter helt ekstremt når jeg er på jobb , eneste jeg vil i hele verden er og sove.. :Heartred
Å siden jeg jobber med kunder hele dagen er ikke det noe alternativ å få tatt seg en dubb.
Er også sååååå kvalm hele tiden
Tar i mot alle tips ✌

Siden jeg bruker Zofran, så har jeg blitt veldig forstoppet(kjent bivirkning). Så heiv i meg 5 svisker idag og har hatt magekramper og vært på do med bommelomme 5 ganger allerede:oops: Det funka jo veldig, men kanskje litt for bra:hilarious: En smule sår i stumpeno_O

Siden jeg bruker Zofran, så har jeg blitt veldig forstoppet(kjent bivirkning). Så heiv i meg 5 svisker idag og har hatt magekramper og vært på do med bommelomme 5 ganger allerede:oops: Det funka jo veldig, men kanskje litt for bra:hilarious: En smule sår i stumpeno_O

Haha, å kjøre rett på med fem svisker er sprekt :D

Hehe greit å starte helga sånn! :dead: Er ikke helt «usår» jeg heller dessverre, vekslende diare nå i snart 3 uker! Juhu. God helg:woot:

Hehe greit å starte helga sånn! :dead: Er ikke helt «usår» jeg heller dessverre, vekslende diare nå i snart 3 uker! Juhu. God helg:woot:

Jada, helt ypperlig:p glad for at magen er tømt, da, men hadde ikke regnet med SÅ god effekt av 5 svisker:hilarious: Uff da, det er en stund å ha diaré, da blir man jo gjerne litt sår bak:oops: God helg:joyful:

Må bare klage litt! Er så forferdelig redd 24/7 med tanke på dette med SA/MA:( Er helt ødelagt av bekymring! Jeg ønsker alle symptomer på graviditet velkommen og er livredd for det motsatte!

Jeg skal bli tobarnsmor. Det er ikke tvillinger, men akkurat nå teller gubben som ett barn. Blir så irritert på han for alt. Og vi som nesten aldri har kranglet før krangler over småting. Håper ikke det påvirker forholdet vårt negativt. Dette skal jo liksom være en lykkelig tid i livet, men istedet krangler vi om alt fra oppussing av bad til hvem som skal lage middag. Kanskje ikke det var så lurt å kjøpe egen bolig akkurat nå. :(

Jeg skal bli tobarnsmor. Det er ikke tvillinger, men akkurat nå teller gubben som ett barn. Blir så irritert på han for alt. Og vi som nesten aldri har kranglet før krangler over småting. Håper ikke det påvirker forholdet vårt negativt. Dette skal jo liksom være en lykkelig tid i livet, men istedet krangler vi om alt fra oppussing av bad til hvem som skal lage middag. Kanskje ikke det var så lurt å kjøpe egen bolig akkurat nå. :(
Det er ikke lett å både kjøpe bolig samtidig som du nettopp har blitt gravid :) jeg tenker at det kommer til å gå bedre framover for dere, det er bare mye som skjer akkurat for øyeblikket :) slenger deg en god klem! :smiley-angelic003

Jeg er så lei! 9+4 i dag og på femte uka der man er fullstendig utslått. Diagnostisert med ekstrem svangerskapskvalme. Men jeg kaster ikke opp. Har bare konstant dårlig almenntilstand. Jeg klarer ingenting! Ikke jobb, ikke noe sosialt ikke være mor eller kone. Jeg er så lei!!!! Fosterstilling og føle seg rævva i over 30 dager i strekk. Hadde man bare husket dette fra forrige svangerskap! Og likevel, innerst inne føles det som spira har det bra og det kommer til å gå greit. Den har bare tatt fullstendig kontroll over alle aspekter av min kropp! Krysser fingrene for litt lettere dager snart. Ingen «gravidglød» og «moder jord» vibber her i alle fall!

Dokker e sikkert bare mer stressa nu, å kjenne på mye press.ha en åpen dialog, å snakk om koffer dokker bi irritert.. vise sæ ofte å vær missforståelsa.. kommunikasjon e beste medisin

Dokker e sikkert bare mer stressa nu, å kjenne på mye press.ha en åpen dialog, å snakk om koffer dokker bi irritert.. vise sæ ofte å vær missforståelsa.. kommunikasjon e beste medisin

Det er nok helt sant. Merker at jeg blir mye mer irritert nå enn før. Tror det meste handler om ulike perspektiver på ting. Vi flytter til påske så da blir det kanskje litt bedre når en ting er unnagjort :happy:

Jupp... va plutseli min feil... sia æ hadde parkert der:smiley-bounce022 vi bruke begge å parkere der, så den kom han ikke langt me:laughing025

Han skal da SE SEG FOR uansett. Jeg hadde blitt dritforbanna om gubben hadde sagt akkurat det :P
Man kan ikke bare kjøre på uten å se uansett - plutselig står det en unge der liksom. :P Det er sånne svar jeg kunne komme med, som BARN, til lillebror :P
Jeg skalla huet i sengekanten; "ÅHh!! Koffer ADVART du me ikke???" :')

Det var et fint svar ♥️♥️
Det er nok helt sant. Merker at jeg blir mye mer irritert nå enn før. Tror det meste handler om ulike perspektiver på ting. Vi flytter til påske så da blir det kanskje litt bedre når en ting er unnagjort :happy:
Er nok mye press på dere med alt som foregår, satser på at det roer seg. ♥️♥️

Aarh, denne nedtellingstiden!! Blir utslitt av å gå rundt å skjule dette jeg, for det er det eneste jeg tenker på og det eneste jeg har lyst å snakke om! Var på besøk nettopp og endte med å gå tidlig fordi jeg visst har glemt hvordan det er å være et sosialt vesen etter noen uker på sofaen og i drømmeland :sleep011

Andre som kjenner seg igjen, eller klarer dere å la dere distrahere av andre ting? (Les: kom gjerne med tips):p

Aarh, denne nedtellingstiden!! Blir utslitt av å gå rundt å skjule dette jeg, for det er det eneste jeg tenker på og det eneste jeg har lyst å snakke om! Var på besøk nettopp og endte med å gå tidlig fordi jeg visst har glemt hvordan det er å være et sosialt vesen etter noen uker på sofaen og i drømmeland :sleep011

Andre som kjenner seg igjen, eller klarer dere å la dere distrahere av andre ting? (Les: kom gjerne med tips):p

så lenge jeg er i jobb så klarer dagene heldigvis å gå litt fort :p men jeg sliter med å holde tett når jeg er hos foreldrene mine med lillegutt, men ønsker så gjerne at han skal få si det (med en tskjorte og evt påskeegg) i påsken, så MÅ lism holde det skjult i 4 uker til :p

men det er vanskelig! Treffer heldigvis ikke så mange andre folk, så da slipper jeg å føle på å snakke om det :) skal i digital forening på torsdag, men tror ikke det blir ett problem å holde seg, med mindre venninna mi sier noe om hennes svangerskap (hun er en uke før meg), da sliter jeg med å holde meg :p

Klager på kvalme og oppkast:puke

Back
Topp