Fikk melding fra sykehuset om at jeg må dra alene på OUL, grunnet nye coronarestriksjoner Veldig leit! Flere som har fått samme melding? Hva tenker dere om å dra alene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper set snart går over for deg! Jeg var kvalm til 14+5, men så fikk jeg matlyst og energi over natta Håper du nærmer deg slutten på kvalmeKlager over at jeg fortsatt er KVALM DØGNET RUNDT
Er 14+0, og venter enda spent på at den forbaska kvalmen skal gå over
Vi bestilte oss en privat ultralyd i uke 17, så får pappaen være med. Så da blir det forhåpentligvis ikke noen "overraskelser" på den offentlige ultralyden i uke 19Fikk melding fra sykehuset om at jeg må dra alene på OUL, grunnet nye coronarestriksjoner Veldig leit! Flere som har fått samme melding? Hva tenker dere om å dra alene?
Fikk melding fra sykehuset om at jeg må dra alene på OUL, grunnet nye coronarestriksjoner Veldig leit! Flere som har fått samme melding? Hva tenker dere om å dra alene?
I Kirkenes får partner heldigvis være med på ultralyd fortsatt
Jeg fikk i posten i sommer at partner ikke fikk være med på UL eller undersøkelser OG at jeg ikke fikk lov til å dokumentere det med mobil/bilder. Har time til UL i november i Tromsø. Tenker å ringe for å dobbeltsjekke om det stemmer.I Tromsø også, enn så lenge Så får man som reglene er de samme om en drøy måned når jeg har time
Holdt på å få sjokk npr jeg gikk på vekten i går og når jeg gikk på vekten i dag så ville jeg bare legge meg ned å grine!
Vi har hatt en bursdagsfeiring på lørdag og en på mandag. Dette resulterte i 1 kilo opp i går (tirsdag) siden lørdag! Tenkte som så at den ramler når jeg har hatt en dag med mat med mindre salt og sukker så ville vekta peke nedover, men den gang ei
Så nå ligger jeg over min anbalte vekt kurve, IGJEN
Jeg som var så syyyyykt fornøyd med å ha holdt vekten i 4 uker, så jeg endelig var "innenfor" den vektøkningen som jeg har blitt anbefalt!
Jeg skal helst "bare" gå opp 7 kilo dette svangerskapet (anbefaling fra jordmor) og i hvert fall ikke mer enn 12. Så for min del så er det greiest å veie hver dag for å holde fokus på å spise sunt. Ellers blir det fort litt lettvinte løsninger og kos flere ganger en det som er greit.Forstår tankegangen din
Jeg personlig går ikke på vekten bortsett fra kontroller til lege og jordmor
spis normalt å prøv å legg det litt på vent...
Jeg har hatt venner som har lagt på seg fra 8-35 kg. så det kan kontrolleres med mat og lett mosjon
Off dette er nok en utrolig vond situasjonKlager over at jeg er en hormonbombe og derav den teite strenge stemora... (vi er en av de ja, med mine/dine og snart vår)
Veit det er bare jeg som kan styre det men fa$% heller, det er jommen ikke lett med en stressende arbeidsdag hvor "alle"maser fra jeg kommer til jeg går, til å komme hjem til enda mere mas, oghvorpå eldstemann til min samboer også har fått det for seg å fryse meg ut.
Samboer er drittlei av at jeg griner av alt(pleier vanligvis ikke å grine, men nå griner jeg av ABSOLUTT alt) og høre på meg syte og klage..
Jeg hører det selv, men klarer ikke å stoppe.. Dette er ikke gøy i det hele tatt! Samtidig skal jeg liksom glede meg over lille nurket i magen, som jeg ønsket så sterkt.
En av fordelene er at klesvasken blir ajour, gjemmer meg på vaskerommet og gråter mine tårer mens jeg vasker klær. Det er jo et lyspunkt
Ps: syting og klaging er en del av det å være gravid, en må få utløp en plass! Jeg syter mye her i ne dersom jeg føler at jeg har brukt opp kvota med mannen.Klager over at jeg er en hormonbombe og derav den teite strenge stemora... (vi er en av de ja, med mine/dine og snart vår)
Veit det er bare jeg som kan styre det men fa$% heller, det er jommen ikke lett med en stressende arbeidsdag hvor "alle"maser fra jeg kommer til jeg går, til å komme hjem til enda mere mas, oghvorpå eldstemann til min samboer også har fått det for seg å fryse meg ut.
Samboer er drittlei av at jeg griner av alt(pleier vanligvis ikke å grine, men nå griner jeg av ABSOLUTT alt) og høre på meg syte og klage..
Jeg hører det selv, men klarer ikke å stoppe.. Dette er ikke gøy i det hele tatt! Samtidig skal jeg liksom glede meg over lille nurket i magen, som jeg ønsket så sterkt.
En av fordelene er at klesvasken blir ajour, gjemmer meg på vaskerommet og gråter mine tårer mens jeg vasker klær. Det er jo et lyspunkt