Skjer noe mystisk i de magene våre![]()
Håper mageboeren trives inni der og at alt står bra til! Bestilte ny TUL til uke 8+0, hadde egentlig time nå til fredag, men booket om siden jeg var der nå fredagen som var

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer noe mystisk i de magene våre![]()

Samboeren holder på å dø av latter over at jeg henger meg så opp i det, men fy Søren så frustrerende!
Aner ikke nøyaktig når eggløsning var, og kontrollfreak som jeg er så plager det her meg skikkelig. Er jeg i 4. Eller 5. uke, liksom 
Bra de skal hjelpe uten noe om og men!Vel, bilselgeren var faktisk meget behjelpelig. Mazda-forhandleren i Bodø var fullstendig uforståelig. Men de mener bilbatteriet er ødelagt eller at når vi byttet batteri i nøklene (på gardemoen) så ble parringen feil. Kjæresten min skulle prøve noen småting, hvis ikke ryker den på verksted. Og da må en svær viking-bil hente bilen vår. Forhandleren tar iallefall regningen. Meeen så gjenstår det å se når mazda i bodø har tid da....
Tør ikke å ta digital nå når jeg ikke har gjort den enda. Livredd for at jeg får en lunefull en som knuser alt håpTok min siste digitale test bare i tilfelle den skulle vise 3+ ekstra tidlig. Det gjorde den ikkeNå «må» jeg jo kjøpe enda en
![]()
Stoler på blodprøven enn så lenge
Jeg er bare 4+6, så skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det var mulig å få 3+Tør ikke å ta digital nå når jeg ikke har gjort den enda. Livredd for at jeg får en lunefull en som knuser alt håpStoler på blodprøven enn så lenge
![]()

Tror hjernen oss begynner å tulle med en gang vi får positiv testJeg er bare 4+6, så skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det var mulig å få 3+![]()
som om all logikk bare forsvinnerHvor langt er du på vei?Tok min siste digitale test bare i tilfelle den skulle vise 3+ ekstra tidlig. Det gjorde den ikkeNå «må» jeg jo kjøpe enda en
![]()
Så det herJeg er bare 4+6, så skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det var mulig å få 3+![]()

4+6, er vel ganske uvanlig å få 3+ daHvor langt er du på vei?![]()
Fikk 2-3 på onsdag, så tenkte egentlig å vente minst en uke Du må nok vente minst en uke ja, trenger 200 HCG for å få 2-3 og 2000 for å få 3+, og hvis det dobles annenhver dag så tar det litt tid4+6, er vel ganske uvanlig å få 3+ daFikk 2-3 på onsdag, så tenkte egentlig å vente minst en uke
![]()
Kom frem til at jeg kunne få det onsdag/torsdag. Men like greit å ta testen mandagDu må nok vente minst en uke ja, trenger 200 HCG for å få 2-3 og 2000 for å få 3+, og hvis det dobles annenhver dag så tar det litt tid![]()

Mener jeg noe annet tro? penger i permisjonstiden, hva heter det? Jeg er helt kokt i hodet akkurat må, har vært på jobb i over 12 timer, og har 1 time igjen, er helt løkSvangerskapspenger brukes vel hvis du ikke kan få tilrettelegging på jobb og den er skadelig for fosteret?
Ja onsdag/ torsdag kan du nok få detKom frem til at jeg kunne få det onsdag/torsdag. Men like greit å ta testen mandag![]()
Permisjonspenger?Mener jeg noe annet tro? penger i permisjonstiden, hva heter det? Jeg er helt kokt i hodet akkurat må, har vært på jobb i over 12 timer, og har 1 time igjen, er helt løk
Var helt sikker på at sykepenger er likestilt med vanlig lønn, dobbeltsjekk med NAV sånn at du slipper å slite deg ut
Herre min topplue, ja selvfølgelig! *panneklask*Permisjonspenger?Var helt sikker på at sykepenger er likestilt med vanlig lønn, dobbeltsjekk med NAV sånn at du slipper å slite deg ut
![]()

Du altså... Jeg er spesialpedagog, har en blanding av de to jobbene, skjønner ikke at du orker akkurat nåIkke at det spiller noen rolle, er på jobb 2 nå
Rett fra barnehagen og opp i avlastningen. Var Megakrise og jeg var den eneste godkjente muligheten for brukeren![]()
Barnet jeg går på i avlastningen har jeg hatt i bhg i 3 år, men var sykemeldt siste året før skolestart. Så dette var påfyll for hjertet mitt. Mer sliten enn jeg egentlig vil innrømme, men åh for en følelse å ha fullt hjerteDu altså... Jeg er spesialpedagog, har en blanding av de to jobbene, skjønner ikke at du orker akkurat nå![]()
barnet er nonverbal og begynte å klappe og le da det kom beskjed om at det var jeg som skulle hente på skolen