Klagetråd

Skjer noe mystisk i de magene våre :hilarious:

Håper mageboeren trives inni der og at alt står bra til! Bestilte ny TUL til uke 8+0, hadde egentlig time nå til fredag, men booket om siden jeg var der nå fredagen som var :p Også blir det NIPT test og enda en UL i uke 11+0. Da burde jeg klare meg til nyåret :wideyed:

Vel, bilselgeren var faktisk meget behjelpelig. Mazda-forhandleren i Bodø var fullstendig uforståelig. Men de mener bilbatteriet er ødelagt eller at når vi byttet batteri i nøklene (på gardemoen) så ble parringen feil. Kjæresten min skulle prøve noen småting, hvis ikke ryker den på verksted. Og da må en svær viking-bil hente bilen vår. Forhandleren tar iallefall regningen. Meeen så gjenstår det å se når mazda i bodø har tid da....

Klager over at jeg ikke vet om jeg er 3+6,4+0 eller 4+1 i dag :banghead::banghead:Samboeren holder på å dø av latter over at jeg henger meg så opp i det, men fy Søren så frustrerende! :arghh: Aner ikke nøyaktig når eggløsning var, og kontrollfreak som jeg er så plager det her meg skikkelig. Er jeg i 4. Eller 5. uke, liksom :hilarious:

Tok min siste digitale test bare i tilfelle den skulle vise 3+ ekstra tidlig. Det gjorde den ikke :banghead: Nå «må» jeg jo kjøpe enda en :hilarious:

Vel, bilselgeren var faktisk meget behjelpelig. Mazda-forhandleren i Bodø var fullstendig uforståelig. Men de mener bilbatteriet er ødelagt eller at når vi byttet batteri i nøklene (på gardemoen) så ble parringen feil. Kjæresten min skulle prøve noen småting, hvis ikke ryker den på verksted. Og da må en svær viking-bil hente bilen vår. Forhandleren tar iallefall regningen. Meeen så gjenstår det å se når mazda i bodø har tid da....
Bra de skal hjelpe uten noe om og men!

Tok min siste digitale test bare i tilfelle den skulle vise 3+ ekstra tidlig. Det gjorde den ikke :banghead: Nå «må» jeg jo kjøpe enda en :hilarious:
Tør ikke å ta digital nå når jeg ikke har gjort den enda. Livredd for at jeg får en lunefull en som knuser alt håp:happy:Stoler på blodprøven enn så lenge:hilarious:

Tør ikke å ta digital nå når jeg ikke har gjort den enda. Livredd for at jeg får en lunefull en som knuser alt håp:happy:Stoler på blodprøven enn så lenge:hilarious:
Jeg er bare 4+6, så skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det var mulig å få 3+ :hilarious:

Jeg er bare 4+6, så skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det var mulig å få 3+ :hilarious:
Tror hjernen oss begynner å tulle med en gang vi får positiv test:hilarious:som om all logikk bare forsvinner

4+6, er vel ganske uvanlig å få 3+ da :hilarious: Fikk 2-3 på onsdag, så tenkte egentlig å vente minst en uke :p
Du må nok vente minst en uke ja, trenger 200 HCG for å få 2-3 og 2000 for å få 3+, og hvis det dobles annenhver dag så tar det litt tid :p

Du må nok vente minst en uke ja, trenger 200 HCG for å få 2-3 og 2000 for å få 3+, og hvis det dobles annenhver dag så tar det litt tid :p
Kom frem til at jeg kunne få det onsdag/torsdag. Men like greit å ta testen mandag :hilarious:

Svangerskapspenger brukes vel hvis du ikke kan få tilrettelegging på jobb og den er skadelig for fosteret?
Mener jeg noe annet tro? penger i permisjonstiden, hva heter det? Jeg er helt kokt i hodet akkurat må, har vært på jobb i over 12 timer, og har 1 time igjen, er helt løk

Mener jeg noe annet tro? penger i permisjonstiden, hva heter det? Jeg er helt kokt i hodet akkurat må, har vært på jobb i over 12 timer, og har 1 time igjen, er helt løk
Permisjonspenger? :happy: Var helt sikker på at sykepenger er likestilt med vanlig lønn, dobbeltsjekk med NAV sånn at du slipper å slite deg ut:Heartred

Permisjonspenger? :happy: Var helt sikker på at sykepenger er likestilt med vanlig lønn, dobbeltsjekk med NAV sånn at du slipper å slite deg ut:Heartred
Herre min topplue, ja selvfølgelig! *panneklask*

Ikke at det spiller noen rolle, er på jobb 2 nå :hilarious:
Rett fra barnehagen og opp i avlastningen. Var Megakrise og jeg var den eneste godkjente muligheten for brukeren:hilarious:

Ikke at det spiller noen rolle, er på jobb 2 nå :hilarious:
Rett fra barnehagen og opp i avlastningen. Var Megakrise og jeg var den eneste godkjente muligheten for brukeren:hilarious:
Du altså... Jeg er spesialpedagog, har en blanding av de to jobbene, skjønner ikke at du orker akkurat nå:eek:

Du altså... Jeg er spesialpedagog, har en blanding av de to jobbene, skjønner ikke at du orker akkurat nå:eek:
Barnet jeg går på i avlastningen har jeg hatt i bhg i 3 år, men var sykemeldt siste året før skolestart. Så dette var påfyll for hjertet mitt. Mer sliten enn jeg egentlig vil innrømme, men åh for en følelse å ha fullt hjerte :Heartbigred barnet er nonverbal og begynte å klappe og le da det kom beskjed om at det var jeg som skulle hente på skolen :love7

Back
Topp