Klager på at mannen tok den siste skiva med yndlingspålegget mitt idag tidlig, samt at jeg er potte forkjøla
og siden spira skal ha det best mulig- kan jeg ikke ta min vanlige nesespray for å få puste
*små problemer*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt man ikke er alene om å ta lett til tårene. Krysser fingrene for at det går bare godt med oss begge toUff, skjønner godt at du ble redd. Heldigvis er tidlig blødning vanlig og ofte helt ufarlig (som du sikkert har lest masse om de siste dagene). Jeg gråt også masse i forigårs og i går, håper å kunne være litt mer emosjonelt stabil gjennom helga![]()

Godt man ikke er alene om å ta lett til tårene. Krysser fingrene for at det går bare godt med oss begge to![]()
Når lykkerusen over positiv test har gått ut så merker jeg hvor mye mer jeg bekymrer meg og tenker at dette ikke går bra. Utrolig slitsomt med slike tanker![]()

Denne kan jeg skrive under på.Når lykkerusen over positiv test har gått ut så merker jeg hvor mye mer jeg bekymrer meg og tenker at dette ikke går bra. Utrolig slitsomt med slike tanker![]()
Haha, ja akkuratHelt enig. Ble nesten som et slags antiklimaks for min del. Positiv test, hva nå? Jo, 8 uker med venting og bekymringer![]()
hjelper litt hvis du putter en TUL inni der Litt godt at vi er flere som kjenner på samme tankerDenne kan jeg skrive under på.

Det blir nok en digg middagNå er kvalmen her for fullt
Hvis jeg ikke spiser noe salt på 2 timer så velter kvalmen over meg. Og det skjedde på tur hjem idag, ble en laaang togtur med pusteøvelser. Ramlet inn rema og fikk nappet med meg noen vårruller som er i ovnen nå. Faen ikke tenkt på noe annet i to dager. Skulle helst ha hatt hjemmelaga men de vokser ikke på trær.

Nå er kvalmen her for fullt
Hvis jeg ikke spiser noe salt på 2 timer så velter kvalmen over meg. Og det skjedde på tur hjem idag, ble en laaang togtur med pusteøvelser. Ramlet inn rema og fikk nappet med meg noen vårruller som er i ovnen nå. Faen ikke tenkt på noe annet i to dager. Skulle helst ha hatt hjemmelaga men de vokser ikke på trær.

Husker hvor sjokkert jeg ble tre dager etter fødsel, de var rett og slett enorme ballonger som verket bare jeg pustaMed tanke på hvordan puppene føles akkurat må, så kan jeg faktisk se for meg hvordan den føles å ha melkespreng![]()

Starter skarpt på 75K før graviditet, og nå velter jeg ut.. Lager mitt eget luftskip.Husker hvor sjokkert jeg ble tre dager etter fødsel, de var rett og slett enorme ballonger som verket bare jeg pusta![]()

HahaStarter skarpt på 75K før graviditet, og nå velter jeg ut.. Lager mitt eget luftskip.På tide med ammebh allerede tro? Når amming er ferdig skal det reduseres, for å si det sånn. Puppene kommer inn i rommet 5 minutter før meg
![]()

Har brukt ammebh siden første graviditet for tre år siden, de er jo så behagelige 
Da er det avgjort!! Det blir ammebh!!HahaHar brukt ammebh siden første graviditet for tre år siden, de er jo så behagelige
![]()
Ohyes!! Du kommer ikke til å angreDa er det avgjort!! Det blir ammebh!!