Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt «utenfor» men helt klart klaging.. Jeg er 5+1 idag og mistenker SA. Har hatt brun spotting og det meste føles likt som sist SA.. får ikke svar før neste fredag om HCG’en har sunket! Ulidelig lenge å vente. Hva tror dere om å ta en ukesindikator for å se? Har fått 2-3 på den to ganger, sist forrige lørdag. Det jeg vil se er jo om den er gådd ned til 1-2 eller mot all formodning gådd opp til 3+.. hva ville dere gjort?
Litt «utenfor» men helt klart klaging.. Jeg er 5+1 idag og mistenker SA. Har hatt brun spotting og det meste føles likt som sist SA.. får ikke svar før neste fredag om HCG’en har sunket! Ulidelig lenge å vente. Hva tror dere om å ta en ukesindikator for å se? Har fått 2-3 på den to ganger, sist forrige lørdag. Det jeg vil se er jo om den er gådd ned til 1-2 eller mot all formodning gådd opp til 3+.. hva ville dere gjort?
Oi, det var lenge til du fikk svar hadde testet med billigstrimler for å se om de blir svakere!Litt «utenfor» men helt klart klaging.. Jeg er 5+1 idag og mistenker SA. Har hatt brun spotting og det meste føles likt som sist SA.. får ikke svar før neste fredag om HCG’en har sunket! Ulidelig lenge å vente. Hva tror dere om å ta en ukesindikator for å se? Har fått 2-3 på den to ganger, sist forrige lørdag. Det jeg vil se er jo om den er gådd ned til 1-2 eller mot all formodning gådd opp til 3+.. hva ville dere gjort?
Samme her. Jeg føler meg helt som normalt, bortsett fra veldig ømme pupper, og vet jo at det også er normalt, men... Jeg ønsker meg IKKE kvalme, så egentlig er jeg veldig glad.Jeg blir plutselig bekymra for at jeg ikke er gravid likevel At jeg bare innbiller meg det, at testen var feil, og at det er tilfeldig at mensen ikke har kommet to ganger...
Æsj! Til både tiss og umenneskelig tidlig.Her våkna jeg i 4 tiden av mini som sov med meg og hadde tisse ut hele senga.. ville ikke sove igjen etter alt styret der