Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg sykemeldt ut året. Ekstremt dårlig og sengeliggende...

Ja. Voldsomt, lammende og helt grusomt. Barnekoret mitt har konsert i morgen. Noen andre må dirigere dem...sukkÅåh, så kjedelig. Er det kvalmen som står på?
![]()
Jeg og ble sykemeldt i dag. Helt sykt kvalm, går ikke over! Konstant sug i magen, skikkelig tærende. Jeg orker ingenting. Spiser og presser i meg mat for å ikke spy. Visste det kom til å bli sånn, helt likt forrige svangerskap.Da er jeg sykemeldt ut året. Ekstremt dårlig og sengeliggende...

God «bedring»!Da er jeg sykemeldt ut året. Ekstremt dårlig og sengeliggende...
Huffda...Da er jeg sykemeldt ut året. Ekstremt dårlig og sengeliggende...
Ånei!Jeg og ble sykemeldt i dag. Helt sykt kvalm, går ikke over! Konstant sug i magen, skikkelig tærende. Jeg orker ingenting. Spiser og presser i meg mat for å ikke spy. Visste det kom til å bli sånn, helt likt forrige svangerskap.![]()
fyttig faen det er vondt!!Ja, absoluttSå bra med symptomer. Det er verdt pengene å gå privat ja, man blir litt beroliget.
Det er rett og slett noe drit! Også får du så vondt i magen at en kan jo tro noe er gale får håpe det går over for deg, det hjalp meg å drikke mye vann og spise suppe til middag. Hørt at Biola skal virke bra ogsåForstoppelse!!! Omg !! Var heldig sist svangerskap, var vel kun forstoppet en gang el no gjennom hele svangerskapet. Nå er d andre gangen på en ukefyttig faen det er vondt!!
Det er rett og slett noe drit! Også får du så vondt i magen at en kan jo tro noe er gale får håpe det går over for deg, det hjalp meg å drikke mye vann og spise suppe til middag. Hørt at Biola skal virke bra også

Skjønner det.Ja, absoluttGleder meg til tul neste fredag
Huff, det er ekkelt å følge med på disse symptomene. Men helt normalt at de svinger. Satser på at de er på plass igjen i morgenJeg har lite symptomer idag....

God bedring!Da er jeg sykemeldt ut året. Ekstremt dårlig og sengeliggende...
Ja, håper det..Huff, det er ekkelt å følge med på disse symptomene. Men helt normalt at de svinger. Satser på at de er på plass igjen i morgen![]()
TakkGod bedring!
huff, masse god bedring til deg. Håper det snart roer segDa er jeg sykemeldt ut året. Ekstremt dårlig og sengeliggende...
HUff, ikke kejkt. Mass egod bedring, håper formen kommer seg rasktJeg og ble sykemeldt i dag. Helt sykt kvalm, går ikke over! Konstant sug i magen, skikkelig tærende. Jeg orker ingenting. Spiser og presser i meg mat for å ikke spy. Visste det kom til å bli sånn, helt likt forrige svangerskap.![]()