*Klagetråd*

Jeg er så lei av å ikke ha noe matlyst! Har vart i en uke allerede, håper det gir seg snart.
Er vanligvis veldig glad i mat

Jeg er så lei av å ikke ha noe matlyst! Har vart i en uke allerede, håper det gir seg snart.
Er vanligvis veldig glad i mat

Jeg har også hatt det litt sånn. Annehver dag med matlyst. Brukte en halvtime på et rugsprø i går. Skulle ikke fått det ned, men var jo egentlig sulten. Helt omvendt i dag, akkurat som kroppen måtte ta igjen det tapte fra i går.

Fryser, trett og metallsmak samt utflod. Eller ingen symptomer... Det kommer nok og går. Ønsker meg IKKE den kvalmen jeg hadde igår men

Klager over brunt utflod idag.... og mistet håpet om at jeg er gravid....:(

Akkurat nå så vil jeg klage litt på disse smertene etter ivf uttak på tirsdag! Fungerer dårlig gjennom dagene nå og klarer ofte ikke å gå engang, så nå vil jeg bare bli frisk til advendt!

Akkurat nå så vil jeg klage litt på disse smertene etter ivf uttak på tirsdag! Fungerer dårlig gjennom dagene nå og klarer ofte ikke å gå engang, så nå vil jeg bare bli frisk til advendt!

God bedring ❤

Du veit du er gravid når du på vei til jobb(har 6 mil) må stoppe etter to mil fordi du må så voldsomt tisse at du er kvalm og har vondt!

Back
Topp