Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fryser ....
Nå skal jeg og guttungen dusje for å få igjen varmen. HahaJeg også.. hele tiden!
Nå skal jeg og guttungen dusje for å få igjen varmen. Haha

Jeg er så lei av å ikke ha noe matlyst! Har vart i en uke allerede, håper det gir seg snart.
Er vanligvis veldig glad i mat
Klager over brunt utflod idag.... og mistet håpet om at jeg er gravid....![]()
Murring har jeg hatt en uke. Skal vist være normalt.Klager over murringer... blir livredd.
Klager over murringer... blir livredd.
Akkurat nå så vil jeg klage litt på disse smertene etter ivf uttak på tirsdag! Fungerer dårlig gjennom dagene nå og klarer ofte ikke å gå engang, så nå vil jeg bare bli frisk til advendt!
Tusen takkGod bedring ❤

Har også hatt sterke mens-lignende smerter i noen dager. Har roet seg i dag. Men ingen blod, og økning på gtest, så har klart å berolige meg med at det går bra
Ja.. vet det er normalt, men klarer liksom ikke helt å roe megMurring har jeg hatt en uke. Skal vist være normalt.
Jeg skjønner deg godt. Prøver selv å roe meg nedJa.. vet det er normalt, men klarer liksom ikke helt å roe meggleder meg til jeg får sett lille på TUL.
Hehe ja... de barna.. ❤Jeg skjønner deg godt. Prøver selv å roe meg ned
Åååh. Mye ? Har du smerter? Hvor langt på vei ?Klager over brunt utflod idag.... og mistet håpet om at jeg er gravid....![]()