Klagetråd

Jaggu er det spy her også... ikke omgangssyka altså,men kvalm til langt oppetterørene å jaggu ble det for fult:arghh:

Du må ikke ha dårlig samvittighet. Sånn er det bare av og til. Og jeg er helt sikker på at de får en super dag i barnehagen med andre barn [emoji106][emoji4]

Tusen takk fine! Kjenner det gjør godt å holde sofaen for en dag, men likevel litt vondt i hjertet.

Nå må jeg bare klage til noen! Endelig kommet meg på påskeferie sammen med storfamilien (på min side). I natt våknet jeg med oppkast og diare-altså omgangssyke. Nå må jeg ligge helt alene på et rom de neste 48 timene for å ikke smitte alle de andre. Og alt dette kunne vært ungått om svigerinnenen min kunne holdt på 48 timers regelen, men neida de ville komme på besøk til oss på søndag som var (uten å informere om at de har hatt omgangssyke på forhånd). Irriterende! Hadde gledet meg såå mye til påskeferien.

Noe så dårlig gjort! Håper virkelig hun kjenner på kropp og sjel at det er hennes feil at du ligger rett ut i ferien! Heldigvis er påsken lang og etter de 48 timene kan du nyte siste rest av ferien [emoji173]️ Ønsker deg masse god bedring! En klem til deg [emoji8]

Vi er to på jobb som er de eneste som kan det vi jobber med, hun ene er så langt på vei at alle vet det og hun er over den verste kvalmen. Jeg derimot er i uke 7, kjempekvalm og fungerer egentlig ikke overhode i hverdagen. Hun jobber nå en del ute av kontoret (noe som er greit fordi alle vet hun er gravid) som gjør at alle kommer til meg med alt. Bare det å se i dataskjermene gjør at jeg har lyst å kaste opp på skoa til de som spør meg om ting ingen plager sist omtrent, nå derimot virker det som om alle tenkelige plager har kommet som en knyttneve fra mellomgulvet og opp i halsen, HERREGUD! dagens syting

Tusen takk fine! Kjenner det gjør godt å holde sofaen for en dag, men likevel litt vondt i hjertet.

Noe så dårlig gjort! Håper virkelig hun kjenner på kropp og sjel at det er hennes feil at du ligger rett ut i ferien! Heldigvis er påsken lang og etter de 48 timene kan du nyte siste rest av ferien [emoji173]️ Ønsker deg masse god bedring! En klem til deg [emoji8]
Tusen takk [emoji173] Ja, heldigvis er påsken litt lang. Nå får jeg får bare håpe jeg har smittet noen andre her på hytten
God klem sendes tilbake [emoji4]

Tusen takk [emoji173] Ja, heldigvis er påsken litt lang. Nå får jeg får bare håpe jeg har smittet noen andre her på hytten
God klem sendes tilbake [emoji4]

Jeg hadde nettopp spysyka selv og da gikk jeg rundt med en klorbolle. Haha. Klora alt jeg tok på :) Ønsker deg en god dag i senga, med iPad, dyna og gleden over selskap i magen ;)

Fyf.... så kvalm at jeg ble tvunget til å stikke fingeren i halsen. Føler meg uvel store deler av dagen nå.. åhhh!

Sender deg en stor klem [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk:Heartbigred:Heartbigred. Det er sikkert et godt tegn men jeg er så sliten allerede!! Føler jeg har vært kvalm i evigheter nå (inne i andre uke, begynte vel for fullt forrige uke). Er 6+3 idag

Starter å avslutter dagene med oppkast ... fyyyfan nå har jeg lyst å bare gi opp:arghh::arghh::arghh: å dette utsetter man seg selv for:arghh::arghh::arghh:

Tusen takk:Heartbigred:Heartbigred. Det er sikkert et godt tegn men jeg er så sliten allerede!! Føler jeg har vært kvalm i evigheter nå (inne i andre uke, begynte vel for fullt forrige uke). Er 6+3 idag

Det er klart man blir sliten når man ikke får i seg nok næring. Plei deg selv og gi deg muligheten til å kun være i første trimester. Legg deg ned og gjør så lite som mulig. Altfor mange presser seg, og det er ikke godt for noe/noen. Mest sannsynlig er kvalmen snart over (min pleier å forsvinne i uke 8) og du kan leve som normalt igjen. Håper du våkner i dag med et litt bedre utgangspunkt [emoji8][emoji173]️ Klem!

Det er klart man blir sliten når man ikke får i seg nok næring. Plei deg selv og gi deg muligheten til å kun være i første trimester. Legg deg ned og gjør så lite som mulig. Altfor mange presser seg, og det er ikke godt for noe/noen. Mest sannsynlig er kvalmen snart over (min pleier å forsvinne i uke 8) og du kan leve som normalt igjen. Håper du våkner i dag med et litt bedre utgangspunkt [emoji8][emoji173]️ Klem!
Tusen takk for gode ord! Dagen startet ikke bedre idag, våknet sykt kvalm og måtte nærmest løøøøpe til toalett for å spy, men det kom ikke mye opp annet enn væske da jeg ikke har fått i meg så mye mat, MEN jeg ser fremover og er positiv til at jeg kan bli bedre i løpet av dagen! Ha en fin dag<3

Tusen takk for gode ord! Dagen startet ikke bedre idag, våknet sykt kvalm og måtte nærmest løøøøpe til toalett for å spy, men det kom ikke mye opp annet enn væske da jeg ikke har fått i meg så mye mat, MEN jeg ser fremover og er positiv til at jeg kan bli bedre i løpet av dagen! Ha en fin dag<3

Uff [emoji22] Jeg var sånn med min første, men dagen ble litt bedre etter en runde på do. Håper det samme hjelper for deg. Du er flink som klarer å tenke positivt [emoji8] Og husk, det er kun fordi babisen din vokser. Hjelper med en påminnelse innimellom ;) Fin dag til deg også.

Flere som syns det er slitsomt å ha hemmeligheten for seg selv? Er så sosial og har lyst til å finne på en haug, men redd for å avsløre meg. Ei venninne ville på kaffe her, men jeg klarer ikke kaffe lengre. Hva sier man til sånt? Jeg er bedt med ut med familie i dag, men de kjenner meg så godt, og syns det er vanskelig å skjule kvalmen hele tiden. Gleder meg veldig til alle vet!!

Flere som syns det er slitsomt å ha hemmeligheten for seg selv? Er så sosial og har lyst til å finne på en haug, men redd for å avsløre meg. Ei venninne ville på kaffe her, men jeg klarer ikke kaffe lengre. Hva sier man til sånt? Jeg er bedt med ut med familie i dag, men de kjenner meg så godt, og syns det er vanskelig å skjule kvalmen hele tiden. Gleder meg veldig til alle vet!!
Ja.. derfor sa jeg det :) hehe..

Ja.. derfor sa jeg det :) hehe..

Haha. Vi har så lyst at barna skal få æren av å dele nyheten denne gangen. Men de er så små, så vil ikke si noe før det er store sjanser for at det går bra. Hadde det ikke vært for det hadde jeg hylt det ut for to uker siden [emoji28]

Haha. Vi har så lyst at barna skal få æren av å dele nyheten denne gangen. Men de er så små, så vil ikke si noe før det er store sjanser for at det går bra. Hadde det ikke vært for det hadde jeg hylt det ut for to uker siden [emoji28]
Ahh ja da blir det annerledes :)

Sliter veldig der jeg også... har en tvillingsøster , som jeg rett å slett må unngå i minst 4 uker nå for å ikke bli avslørt:hilarious: ikke greit når man har familien nær i denne sammenheng :hilarious: å min mor røyker... kommer til å dævve om hun titter innom her....:hungover:

Haff, tar meg selv i å vente på mensen jeg... i følge appen skal den komme i morgen. Og har jo for de som vet sannsynligvis hatt en "mens" mens jeg har vært gravid. Selvsagt usikker på den ennå, men synes jo seff det murrer og styrer mye mer nedi der enn det det har gjort til nå. Og som de fleste her inne tar jeg og alle sorgene på forskudd og regner med løpet er kjørt og planlegger en skikkelig fyllerunde i påsken [emoji23] noe jeg seff ikke gjør, men synes litt synd på meg selv nå...

Har holdt ut med ekstremkvalmen i kun en uke (men føles som en evighet).. og besvimer nesten av tanken på at sist holdt jeg på slik ut uke 17, dvs, 10 uker igjen om det blir som sist :hungover:

Så skuffa over meg selv [emoji22] Har hatt barnefri i hele dag. Og listen over ting jeg hadde lyst å gjøre var lang. Koselige gjøremål jeg ikke kan gjøre når barna er hjemme. Men hva gjør jeg? Blir hjemme hele dagen, og vasker huset. Irriterer meg at jeg alltid jobber bort tida i stedet for å slappe av og kose meg....

Back
Topp