Klagetråd

Føler symptomene blir svakere?! Så skummelt.. har såvidt ømme bryster, og kvalmen er svakere enn tidligere denne uka..

Føler symptomene blir svakere?! Så skummelt.. har såvidt ømme bryster, og kvalmen er svakere enn tidligere denne uka..
Ja du er ikke alene om det ! Ingen symptomer idag.

Plutselig heeelt utslitt og svimmel! Slo nesten ned som et lyn fra klar himmel i dag :0 så svimmel og blir tungpustet av ingenting! Fader det er tungt å være gravid [emoji50] måtte den første tiden gå fort og resten bli lettere. Føler meg ikke som meg selv :( og jeg som ikke ville bli sykemeldt,men det ser dårlig ut når man jobber som sykepleier!

Klager litt over at sykemeldingen min nå er gått ut, og at jeg skal på jobb igjen i morgen, hvor ingen vet noe.....kjempespent på hvordan det skal gå, to dager på jobb og så blir det påskeferie. Må bare holde ut!

Må bare klage litt... er på bryllupsreise i Italia, og det er seriøst ingenting jeg kan spise føler jeg. alt er med parmaskinke/serano og diverse oster som ikke jeg vet om er varmet før det kommer på bordet. Kun ferskvannsfisk jeg ikke aner størrelsen på....
der vi er nå serverer de ikke klassikere som pizza og pasta. [emoji17] er kun desserten jeg føler meg 100% trygg på... åh! Deilig å få det luftet!

Uff jeg skjønner at du blir frustrert[emoji50] og skinke og ost som er såå godt! Jeg skal to turer til Italia til sommer og syns det er helt tragisk å ikke kunne spise og drikke Italias goder [emoji30]

Uff jeg skjønner at du blir frustrert[emoji50] og skinke og ost som er såå godt! Jeg skal to turer til Italia til sommer og syns det er helt tragisk å ikke kunne spise og drikke Italias goder [emoji30]

Ja og det verste er at de ser rart på deg om du ikke drikker vin etc... mannen har drukket brus med meg for å være hyggelig, men nå har han begynt å bestille ett glass vin for å slippe blikkene. Tror ikke det er vanlig at gravide ikke drikker her.. [emoji19]

Må klage på at kjæresten min har bedt foreldrene sine hit i kveld uten å spørre meg først.. og jeg har en skikkelig dårlig dag med kvalme osv.. 0 energi..

Jeg er sååå dårlig :arghh::arghh::arghh:
Ned 3 kg siden fredag. Det er uutholdelig!!!!

Fikk hjelp av familie til å levere mine i barnehagen i dag, selv om jeg har fri. Skikkelig dårlig samvittighet [emoji22] Men jeg er kvalm, har ikke sovet i natt (som vanlig), null energi og dermed null tålmodighet. Jeg er ikke godt selskap. Lei meg for å sende dem likevel [emoji25]

Fikk hjelp av familie til å levere mine i barnehagen i dag, selv om jeg har fri. Skikkelig dårlig samvittighet [emoji22] Men jeg er kvalm, har ikke sovet i natt (som vanlig), null energi og dermed null tålmodighet. Jeg er ikke godt selskap. Lei meg for å sende dem likevel [emoji25]
Du må ikke ha dårlig samvittighet. Sånn er det bare av og til. Og jeg er helt sikker på at de får en super dag i barnehagen med andre barn [emoji106][emoji4]

Nå må jeg bare klage til noen! Endelig kommet meg på påskeferie sammen med storfamilien (på min side). I natt våknet jeg med oppkast og diare-altså omgangssyke. Nå må jeg ligge helt alene på et rom de neste 48 timene for å ikke smitte alle de andre. Og alt dette kunne vært ungått om svigerinnenen min kunne holdt på 48 timers regelen, men neida de ville komme på besøk til oss på søndag som var (uten å informere om at de har hatt omgangssyke på forhånd). Irriterende! Hadde gledet meg såå mye til påskeferien.

Nå må jeg bare klage til noen! Endelig kommet meg på påskeferie sammen med storfamilien (på min side). I natt våknet jeg med oppkast og diare-altså omgangssyke. Nå må jeg ligge helt alene på et rom de neste 48 timene for å ikke smitte alle de andre. Og alt dette kunne vært ungått om svigerinnenen min kunne holdt på 48 timers regelen, men neida de ville komme på besøk til oss på søndag som var (uten å informere om at de har hatt omgangssyke på forhånd). Irriterende! Hadde gledet meg såå mye til påskeferien.
Uff, så utrolig dårlig gjort av svigerinnen din som ikke informerte deg om at de hadde hatt omgangssyke[emoji53] Lei meg for at du har blitt smittet og nå ligger nede for telling i påsken[emoji19]

Ååå fyyy faen... !! Det fins ikke noe mer IRRITERENDE OG HJERNEDØDT med folk som ikke kan overholde den regelen der.. jeg klikker i vinkel på sånne folk... (jobber i barnehage,ser det hele tiden)

Ååå fyyy faen... !! Det fins ikke noe mer IRRITERENDE OG HJERNEDØDT med folk som ikke kan overholde den regelen der.. jeg klikker i vinkel på sånne folk... (jobber i barnehage,ser det hele tiden)

Uff, så utrolig dårlig gjort av svigerinnen din som ikke informerte deg om at de hadde hatt omgangssyke[emoji53] Lei meg for at du har blitt smittet og nå ligger nede for telling i påsken[emoji19]

Takk for omtanken fra dere begge [emoji173] Oppi det hele trodde jeg jo kanskje det var pga. svangerskapet jeg var syk, men samboer var og blitt dårlig så da er det definitivt sykdom. (Ble nesten litt "glad " om det var svangerskapet for savner symptomer...)

Fyyyyy Fader, jeg hadde klikket!!:banghead::arghh: det er direkte ansvars og respektløst av svigerinnen... sånt gjør man bare ikke.... da ønsker man synderen får en extra runde omgangssyke... ønsker deg masse god bedring... akkorat så det ikke er hardt nok å være gravid fra før.

Fyyyyy Fader, jeg hadde klikket!!:banghead::arghh: det er direkte ansvars og respektløst av svigerinnen... sånt gjør man bare ikke.... da ønsker man synderen får en extra runde omgangssyke... ønsker deg masse god bedring... akkorat så det ikke er hardt nok å være gravid fra før.
Tusen takk [emoji173] Ja, kjennet jeg et passe irritert akkurat nå! [emoji52]

Back
Topp