Frøken mini
Betatt av forumet
Klager på syk samboer, altså stor sutrete unge i hus.
Kjenner hormonene mine ikkje har så godt tålmodighet til det nå[emoji15]
Kjenner hormonene mine ikkje har så godt tålmodighet til det nå[emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj... Da begynte jeg og spotte igjen... forferdelig irriterende.. regner i grunn med det er en ny ma siden jeg har så lite symptomer i tillegg... make my day liksom..
Baby ligger jo veldig langt ned nå, i selve bekkenet. Tror det er liten sjans for at hun har klart å nå dit.Dattera mi ble sint, og smalt kneet rett inn i magen på meg. Jeg er jo nå livredd for at hun har skadet lille [emoji22] Hva er sjansen for å klare det når babisen ligger så langt inni der?
Det er nok ikke noe fare [emoji4] de ligger langt ned og er godt beskyttet [emoji4]Dattera mi ble sint, og smalt kneet rett inn i magen på meg. Jeg er jo nå livredd for at hun har skadet lille [emoji22] Hva er sjansen for å klare det når babisen ligger så langt inni der?
Spotter her også. Vi får krysse fingra for at det er uskyldig, selv om det er vanskelig... kommer det ikke av seg selv u løpet av uka her skal jeg forlange henvisning til ul av legen. Gidde ikke vente i evigheter sluk som sist.Begynte å spotte idager 7+1 dag og har plutselig lite symptomer og litt magesmerter. Er på påskefjellet så håper det ikke blir masse blod og smerter med en gang. Vil helst være hjemme i mitt eget hus
hadde en MA i uke 8 i januar og trodde virkelig det skulle gå denne gangen
![]()
Håper det bare er en liten uskyldig ufarlig blødning[emoji173]Begynte å spotte idager 7+1 dag og har plutselig lite symptomer og litt magesmerter. Er på påskefjellet så håper det ikke blir masse blod og smerter med en gang. Vil helst være hjemme i mitt eget hus
hadde en MA i uke 8 i januar og trodde virkelig det skulle gå denne gangen
![]()
Håper det er en ufarlig liten blødning[emoji173] Greit å få en TUL og sjekke.Spotter her også. Vi får krysse fingra for at det er uskyldig, selv om det er vanskelig... kommer det ikke av seg selv u løpet av uka her skal jeg forlange henvisning til ul av legen. Gidde ikke vente i evigheter sluk som sist.
Spotter her også. Vi får krysse fingra for at det er uskyldig, selv om det er vanskelig... kommer det ikke av seg selv u løpet av uka her skal jeg forlange henvisning til ul av legen. Gidde ikke vente i evigheter sluk som sist.
Ja jeg har nå ikke råd til privat før jeg får lønn den 12. Så da må jeg bare se om legen kan fikse noe i mellomtider. Er litt av og på her, med mensmurrinfer og litt blod. Ikke ryggsmerter ennå.Ja håper det! Tror jeg bestiller meg privat ul til uka hvis det skulle komme noe mer i helga. Vil heller ikke vente og vente, greit å få vite det så raskt som mulig. Bare så synd at det er midt i påska![]()
Tok en halv postafen selv for å klare å jobbe idag! Tror det skal gå greit tror du ikke?Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg tok medisiner mot kvalmen.
Føler jeg har gjort noe dumt nå som kan skade den lille![]()
Det er det siste du bør tenke på. Jeg tar afipran 3 ganger dag som er sterkere enn postafen. Og andre som har gjort det samme har det gått bra med. Sist tok jeg 2 postafen daglig frem til uke 17. Fikk en velskapt ungeJeg har så dårlig samvittighet for at jeg tok medisiner mot kvalmen.
Føler jeg har gjort noe dumt nå som kan skade den lille![]()
åårh,den er lei... Håper du får byttet !Æsj. Jeg må utsette TUL [emoji22] Skal egentlig nå på onsdag, men helt umulig å gå fra jobb. Og har ikke lyst å si noe til sjefa før jeg vet at alt er fint. Ringer tirsdag morgen for å spør om de har ledig før eller etter arbeidstid.
Heller den veien enn andre sier nå jegNår en endelig klarer å spise to porsjoner med middag og føler forma er ganske på topp bare for at det går rett gjennom 10minutter senere... Er ikke forstoppa lenger for å si det slik![]()